![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gister bij Tholen in Zeeland een donkere MK3 met jetta front en witte brede wielen, hing ook goed laag. Zag het nogal laat, misschien iemand van t forum..
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag,centrum van venlo.zwarte lupo zeer laag op zwart verbreed staal met een rood randje.ik schoot net voor op de rotonde richting a73.
|
||||
|
||||
![]() Hoogstraat in landgraaf,een ontzettend lage zwarte Golf 3 USA, op ontzettend dikke wielen,kon alleen niet zien welke. Wat een bak.
|
||||
|
||||
![]() Is van Dominique, zijn Mercedes Segins
![]()
|
|||
|
|||
![]() Zaterdag bij de Ikea in Heerlen. Een witte verlaagde golf 2 met GTI grill en brede sobere velgjes. (kon niet precies zien wat het was)
|
|
||||
|
||||
![]() Vandaag bij een jongen geweest in Veghel met een nette golf 4 gti abt 3 drs, verlaagd en volgensmij OZ velgen. Ook hier van het forum?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Was het geen idee om hem dat meteen te vragen toen je bij hem was ? ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Gisteren gespot in de buurt van Rotterdam, met nieuwe eigenaar achter het stuur?
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag rond half 2 in geleen op de rijksweg een grijze vw Passat Variant, oud model van in de 80 geloof ik, op groen verbreed staal, bestuurder zwaaide.
Rond 3 uur in kerkrade geloof ik, een zwarte passat 35i laag op dikke wielen en us lights, bestuurder zwaaide |
|
||||
|
||||
![]() rond 19.30 op de autoweg bij voerendaal,een rode golf 1 GTI op ats cup wielen en op molenberg reed er rond 18.40 een zilverkleurige lage polo ingevoerde polo voor me. laatste was een dik ding.
|
||||
|
||||
![]() Al een paar keer deze week een "rat/rot" look rode Caddy mk1 zijn rijden in Stadskanaal. Gele koplampen, homemade truck-spiegels...
|
|||
|
|||
![]() [IMG]
![]() [/IMG] ![]() deze stond van de week op het industie terrein in sliedrecht leuk bakkie zo'n bril. [IMG] ![]() [/IMG] [IMG] ![]() [/IMG] onderweg naar utrecht gespot ik geloof op de A27 [IMG] ![]() [/IMG] en dit is de porsche speedster die ik op de A15 gespot heb ter hoogte van Alblasserdam |
|
||||
|
||||
![]() Woensdagavond rond half 10 in Baexem,
Een blauwe lage Golf 2. |
|
||||
|
||||
![]() Gister avond kwam ik deze tegen in heemskerk, echt een knappe t1
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Afgelopen maandag t/m vandaag gespot in Ouddorp (Centerparcs Port Zelande)
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heb jij die plaat bewerkt,of reed die gewoon zo?lijkt me nogal onnuttig namelijk ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nee hoor, die heb ik even voor hem weg gehaald
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Is van een colaga van me. Hij heeft hem net ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zonnet een dikke rs4 op de rondweg van Dokkum!
Kon hem niet bijhouden met de corrado 2.0 ![]()