![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vorig jaar kreeg ik lucht van een schuur vol met porsches, met de insteek om een 356 aan te schaffen
uiteindelijk wezen kijken onder zijn huis ![]() er stonden een 13 stuks 356 2-3 911's manta ![]() alfa etc etc tis hem uiteindelijk niet geworden, en even later begreep ik dat alle autos verplaatst moeten worden (lekkage van waterleiding) en daar zijn ze uiteindelijk ontvreemd/weg genomen. ![]() ![]() hieronder een kleine impressie m'neer zelf Last edited by sixpack : 10-07-2013 at 10:09. |
|
|||
|
|||
![]() barn find 8)
|
|
|||
|
|||
![]() hey gast wat voor kleuahh had u gewenst willen hebbuh
![]() ![]() ![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() . |
|
||||
|
||||
![]() Zwart of rood.
Anders vloekt het zo met de achterlichten. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lekker wit houden zeg ik
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() wicked shit guys the New 991 GT3 :
![]() . |
|
||||
|
||||
![]() doemijdiema!
|
|||
|
|||
![]() [QUOTE=sixpack]
m'neer zelf QUOTE] En meneer weet ook dat hij nu op internet staat? ![]()
Advice is a form of nostalgia, dispensing it is a way of fishing the past from the disposal, wiping it off, painting over the ugly parts and recycling it for more than its worth. Last edited by sixpack : 10-07-2013 at 10:10. |
|
|||
|
|||
![]() Very nice shoes indeed....1 voor de zomer, 1 voor de winter
|
|||
|
|||
![]() bezit niet enkelt autokerkhof maar ook schoenenkerkhof
![]() |
|
|||
|
|||
![]() spullen heeft ie iig zeker
![]() |
|
|||
|
|||
![]() jongens ik zit een klein beetje in de organisatie van mivw 4 augustus op vliegveld valkeburg ,
ik heb een aparte porsche afdeling gerealiseerd. gij zijt allen van harte welkom ! mvg damen37 aka DrKnauf hier promoplaatje van helaas geen dikke porsche maar wel vette karmann ghia lowlight: ![]() shot by the Dr ![]() . |
|
||||
|
||||
![]() Gelukkig heb je van Porsche's meer verstand, want dit is geen lowlight
![]()
|
|||
|
|||
![]() glkg is het er wel een er is alleen in de jaren 70 ff een andere neus opgezet na schade !
hij word waarschijnlijk weer hlml in originele staat terug gebracht ! greetzz mike |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik ben dr bij met mijn 996.
|
|||
|
|||
![]() ralph gast dan zet ik je op de lijst :
http://www.porscheforum.nl/viewtopi...029731#p1029731 ik ben die met dat roze shirt : ![]() dus die kwibus moet je hebben ![]() btw jullie zijn allemaal al welkom vanaf woensdag avond bij het NH hotel ! dan begint de intocht al ![]() . |
|
||||
|
||||
![]() Thnx. Verander mijn naam op Porschforum maar ff in Koekie
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Vette shirts! Te koop op MIVW dit jaar?? |