![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nee om toch nog kans te maken om met fatsoen en vertrouwen naar W'see te kunnen, is dit de beste optie voor nu. Dinsdag is het blok binnen!
Dus ik ben maar alvast begonnen.. ![]() Last edited by Golf_84er : 23-03-2012 at 22:06. |
|
||||
|
||||
![]() Zo hoeveel pech kun je hebben, succes met andere blok monteren.
|
|
||||
|
||||
![]() Donderdagavond meteen begonnen! Blok eruit, overgebouwd en nieuw blok er weer in gelegd.
Vandaag de rest afgemaakt en hij loopt weer. Alleen ontsteking nog afstellen! Maar dat komt goed ![]() Hopelijk heb ik met dit blok meer geluk dan de afgelopen 2 en kunnen we gewoon naar W'see!! ![]() ![]() Nieuwe motorblok ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nice!
En nu flink gaan rond karren!
|
||||
|
||||
![]() Fijn dat ie weer loopt. Nog iets van een oorzaak gevonden voor de pomp problemen?
Heb overigens nog een pakketje voor je liggen. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Hopelijk heb je nu wat meer geluk, prachtige wagen!!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Nee nog geen oorzaak gevonden voor de pomp. Binnenkort ff naar kijken. Eerst zorgen dat de golf goed loopt en flink wat kilometers maken.
Ja weet ik, dat pakketje kom ik binnenkort ophalen! |
|
||||
|
||||
![]() Nog wat foto's toen hij goed liep onderweg naar Ultimate Dubs!
![]() ![]() ![]() En mijn nieuwe aanwinst/ garagevondst!! Vandaag opgehaald, 16 inch BBS RF002 3 delige velgen helemaal in originele staat. Zit nog wel werk aan maar daar hebben we de aankomende winter voor! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gave wielen !
|
||||
|
||||
![]() Iemand al interesse in de 14 inch TH-lines die na dit seizoen eruit gaan? Dan mag er altijd een pm gestuurd worden!
|
|
||||
|
||||
![]() Ontstekingsprobleem is verholpen! Auto is klaar gemaakt om vrijdag ochtend naar Rikken Tunimg in Mariaheide afgesteld te worden op de rollenbank! Ben benieuwd!!
|
|
||||
|
||||
![]() Nice Robbieeeh!
|
||||
|
||||
![]() Afgelopen zaterdag bij Rikken Tuning te Mariaheide geweest om de golf af te stellen.
Hij liep eigenlijk nog niet bepaald goed. Na een aantal opties te hebben geprobeerd kwamen we tot de conclusie om de ontsteking te vervangen. Adios contactpunten en Hello electronische ontsteking! Hij liep daardoor al 100x beter. Vervolgens ook nog de carburateur afgesteld en hij loopt echt geweldig! Hier ga ik hopelijk heeel veel plezier van hebben! ![]() ![]() ![]() ![]() Nu lekker wat kilometers maken, woensdag uitlaat vervangen en zaterdag polijsten. En dan op naar W'see!! Last edited by Golf_84er : 28-04-2012 at 17:53. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Mooi Robbie! Club V here we come :P
|
||||
|
||||
![]() Netjes man!
|
|
||||
|
||||
![]() Betere werk Robbie! Nu nog een beetje muziek erin? en kmers maken!
Sidenote; die mk2 ingetaped is echt geen gezicht, motorkapbra alla, maar wat doet zon strookje tape her en der...
|
||||
|
||||
![]() Je hebt wel een hoop pech met die blokken gehad zeg, maar nu dus eindelijk een goedlopende die het blijft doen?
![]() Ligt hij aan de voorkant nou trouwens hoger dan achter? Vind ik er persoonlijk niet zo mooi uitzien ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Op weg naar uk was de mk2 omhooggezet...
|
||||
|
||||
![]() Voorkant was idd omhoog geschroefd voor het rij comfort naar engeland. En die tape helpt wel voor steenslag en vooral voor vliegen die je dan niet overal tussenuit moet poetsen. Doe het ook niet om er een prijs mee te winnen
|