![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gaaf Project!
|
|
|||
|
|||
![]() Hoe is het met de lightweight racer, even op een laag pitje ? of zit je stiekem een dikke foto serie voor te bereiden ?
|
|
||||
|
||||
![]() wordt wel hard aan gewerkt momenteel alleen niet door mij
![]() nog 1 of 2 weekjes heb ik weer een update ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik gok op een rolkooi, of een laagje verf. Ik ben benieuwd!
Trouwens nog een vraagje, ik ben bezig met een motor ombouw en overweeg een 5bak. Nou heb jij de mooiste aangepaste steun ooit ontworpen, zijn er mogelijkheden tot het produceren van nog een exemplaar ? uiteraard tegen vergoeding. Guus |
|
|||
|
|||
![]() mijn complimenten een mooi project
![]() die draagarmen zijn echt heel erg mooi,het is wel leuk om te zien hoe mensen op je topic zitten te filosoferen over de motor,ik hoop alleen dat men zich realiseert wat zulke motoren kosten,en dan bedoel ik niet alleen in aanschaf maar ook qua onderhoud. heel veel succes met je mooie project |
|
||||
|
||||
![]() Sow hey!
had al een tijdje niet meer gelezen, maar petje af!
|
||||
|
||||
![]() @Guusvandevenne
Goed gegokt, rolkooi idd, van die baksteun ga ik wellicht in een iets aangepaste vorm nog een kleine serie maken, ga volgende week even een herontwerp maken die sneller te maken is. @skywalker38 & dekilo Thanks! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Volgens mij weet Frank heel goed wat een motor kost en gaat kosten.... Niet als kritiek bedoeld hoor het is inderdaad mooi om het gefilosofeer te lezen....... Enne Frank....... ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik geloof je direct dat hij dat wel weet,maar er zijn er genoeg die geen flauw idee hebben wat een geprepareerde motor kost,vandaar.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heb je het onderstel al binnen? Ik ben benieuwd hoe universeel de topmount zijn... Ik wil kijken of ik mijn KW Set kan ombouwen met dit soort camberplates
|
|||
|
|||
![]() Quote:
als ik mij niet vergis heeft kw ook camberplaten in hun assortiment,en anders heeft ak racing in duitsland speciale topmounts zonder te hoeven lassen http://www.akracing.de/14.html Last edited by skywalker38 : 18-03-2011 at 16:06. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nope nog niet binnen duurt ook nog effies ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tanks, die ken ik idd! G-laderseite verkoopt ook van die excentrische toplagers... Polo G40 is alleen net even wat anders, die zitten met een schoteltje soort van vastgeklemt bovenop de wielkast.... Vandaar dat ik ook zat te denken aan deze ingrijpendere oplossing!
|
||||
|
||||
![]() Work in progress:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() dat beloofd wat moois te worden
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit frank,ik heb je trouwens een pm gestuurd.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb niks ontvangen? ![]() *edit* ja na de enter wel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Netjes hoor! Zit zelf ook steeds meer aan laskooi te denken!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ziet er goed uit Frank , zijn ze al verder of is hij al klaar? ![]() |