![]() |
|
||||
|
||||
![]() De zgn Brenizer method, geperfectioneerd door Ryan Brenizer. Er is veel over te vinden maar het is toch erg moeilijk.
Deze met de 50mm f/1.4 gemaakt met voor alle foto's dezelfde belichtingsinstelling om geen onderscheid te krijgen. ISO 100 | 50mm (uiteraard) | f/1.8 | 1/500 Uit 30 foto's samengesteld: ![]() [/url]Golf-DSM-Brenizer-BIG by just Herm, on Flickr
|
||||
|
||||
![]() Ik heb er wel eens wat over gelezen. Iets van je camera in portret stand zetten en gaan toch? Knap gedaan in ieder geval, ook weer fantastisch belicht!
|
||||
|
||||
![]() Mooi Herm ga ook eens kijken wat dit inhoud.
Ik gebruik normaal altijd 2 of 3 foto's dus ben wel benieuwd hoe dit met 30 foto's gaat ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Portretstand? Die weet ik niet te vinden hahahaha Gewoon op "M" om geen verschil in de belichting te krijgen tussen alle foto's. Beetje voorbewerken in Lightroom en dan paar uur hobby-en in PS ![]() Quote:
Het is heel wat proberen maar de beproefde method is ook weer: Trial and error, and learn from it!
|
||||
|
||||
![]() Ja, ik bedoel de camera niet normaal neer zetten maar op zijn kant. Beetje lastig uitleggen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ooooh hahahaha, snap het: portrait. Heb bij deze de foto's landscape gehouden.
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooie foto's Roy!
Vooral ook die van jezelf, gaaf!
|
||||
|
||||
![]() Deze week zijn de avonden weert perfect om van de ondergaande zon te genieten en er lekker op uit te gaan!
![]() 150421HS Shoot Landgard 012 by just Herm, on Flickr
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dankje Peter! Ja ik zag het aan de schaduwen ![]() Wel een heel mooi plaatje zo hoor, zonnetje iets naar links en zo het afdrukken waard hoor! Gaaf!
| just Herm | my website | | just Herm | facebook page | | just Herm | my flickr Photostream | Last edited by Herm Schreurs : 24-04-2015 at 17:24. |
|
||||
|
||||
![]() Scherp opgemerkt helemaal niet bij stil gestaan.
|
||||
|
||||
![]() Bij mijn foto zie je ook dat ik heb ingeflitst door de harde schaduw aan deze zijde van de auto op de grond
![]()
|
|||
|
|||
![]() Thx Herm. Ik ben het alleen niet
![]() Inflitsen geeft zeker een mooi effect bij deze foto van de Sirocco. Is het al gelukt om je negatieven in te scannen Peter? Je negatief fotograferen voor een licht-box en omzettten in PS kan ook. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hahahah blijven toch cool ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb me er nog niet in verdiept geen idee wat ik dus allemaal nodig heb om dit te doen Roy. Maar is wel nodig anders is het niet leuk meer heb ze nu in 15x15 laten ontwikkelen a 23eurie. En dan heb ik ze nog steeds niet digitaal ,het stukje : Quote:
Klinkt interessant ![]()
|
||||
|
||||
![]() Net even gekeken of dat Magic Lantern wat was. Opzich wel aardig als je in RAW wil opnemen. Maar voor de rest niet echt een toegevoegde waarde. Mijn Macbook ondersteunt de software niet om het te bewerken, dus het zooitje er maar weer afgegooid. Helaas ook toen tot de ontdekking gekomen dat ik na dit geintje een beheurlijk aantal dooie puntjes had.
![]() Met wat speurwerk te weten gekomen dat het softwarematig schoonmaken van de sensor uitkomst zou kunnen bieden. En zo geschiede, geen dooie puntjes meer. ![]() Zitten wel leuke features op, oa: - RAW Video - HDR video - Interval (time-lapse) - Dubbele ISO in 1 foto
1990 Volkswagen Golf CL 1.3 NZ -> soon 3.2 ![]() 2018 Skoda Superb Combi 1.5 TSI Sportline Last edited by Rick : 25-04-2015 at 19:11. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heel mooi licht! ben benieuwd hoe de foto eruit had gezien als je ook een foto had genomen zonder auto en van die foto de voorgrond had gebruikt (zodat je de schaduwen van de auto niet ziet)
|
||||
|
||||
![]() gisteren op even vlug op pad geweest met een vriend van me, helaas erg bewolkt. toch een paar shots gemaakt. ben benieuwd naar jullie meningen.
![]() ![]() ![]() ![]() vind het heel moeilijk om een serie te schieten en zodat alles ook 1 geheel is, ga ik bij een volgende shoot meer op letten (heb ik nu totaal niet op gelet hoor)
www.facebook.com/basetheone Last edited by DUB : 29-04-2015 at 13:15. |
|
||||
|
||||
![]() Mooi foto's hoor vind die zwart/wit erg mooi gelukt !