![]() |
|
||||
|
||||
![]() vanmorge een hele lage blauwe kever in de file, net voorbij Barendrecht. Ik toeterde nog met de vrachtwagen en dat hielp aardig. Maar was t iemand van hier?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zwarte 5 deurs Highline 2.0 met 45 dkm op de klok. @Paul: Tja, na 2 miskleunen (Lupo en Fox) had mijn vrouw er genoeg van. En moet zeggen dat zo'n spleetoog niet eens zo verkeerd rijd. ![]() @Dennis: klopt, even de achterste remslangen vervangen samen met Erwin G60
|
|||
|
|||
![]() @lrr ah vandaar knutselen moet ook doorgaan he
![]() @vwjarnogt ik heb je nog gespot zondagavond tegen 20.00 reed je langs t kanaal in musselkanaal of niet ? ik reed 2 auto's ertussen achter je ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag op de A58 tussen Breda en Etten-Leur een blauwe Ro 80 gespot
![]() Had die nog nooit in het echt gezien...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb de mk4 gister middag ff op afstandje mogen zien, ma ziet er uit als een hele mooie Highline
|
||||
|
||||
![]() verlaagde golf mk2, gele lampen
![]()
|
|||
|
|||
![]() Vanochtend rond 10:00u op de Randweg-Noord in Weert. Kwam er op de linkerbaan achter me een BREDE GTI golf 5 of 6 aan in de kleur wit. Widebody erop, vandaar dat ik niet goed oplette of het een 5 of 6 was, de widebody trok mijn aandacht. Hij kwam me links voorbij, ik was met de VR6 dus dacht ach geef nog eens gas. en hij sloeg linksaf bij de DAF waar ik dus rechts/rechtdoor voorbij ging. Ik reed in een grijze Golf 3. Mocht de eigenaar hier rondhangen, DIKKE WAGEN! en leuk om elkaar ff voorbij te steken
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het is inderdaad absoluut geen gek ding Marco !! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En inmiddels ook weer netjes gemaakt van binnen zag ik ![]() Vanwaar de overstap van de polo naar de golf 4? |
|
||||
|
||||
![]() Net op de A20 bij Rotterdam Centrum een bordeaux rode Golf 1 GTI, laag op simpele staaltjes, maar zag er erg goed uit.
Ik zat in de witte met graffiti Peugeot 205 bestel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja klopt, kwam er gister achter nadat ik er een radio had in gehangen dat de Highline toch voortreffelijk is afgeleverd qua audio !! ![]() Polo had alweer een dikke ton gedraait, en we wilden graag een auto waar we ook de caravan een keer achter kunnen hangen en die ietsje ruimer is als de Polo. Vandaar deze keus Paul.
|
|||
|
|||
![]() Gisterochtend op de A9 bij afslag Bijlmermeer in de buurt een rode USA Mk1.
Iemand van hier? |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Stimmmt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() LRR @ C1000
in de mk4 i owe you a coin btw..
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag op "de grote rotonde" in etten-leur bij de kwikfit en de tamoil.
een witte oud type golf 2 GTI. mooi ding!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat was toch wel even erg aardig van m'n vrouw he !! ![]() ![]() Maar eh..je mag hem houden kerel, heb al een nieuwe in de auto liggen ![]()