![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik geloof niet dat je op dat punt zomaar je chassis mag aanpassen... Waarschijnlijk levert dat eerder een afkeur op dan een beschadiging in de bodyschutz
![]() maar daar heb ik verder geen idee van, ben geen keurmeester |
|
||||
|
||||
![]() Proficiat sies !
![]() ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Danke lieverd!
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij is het weer vrijdag !!!
|
||||
|
||||
![]() En ik zal even iets verklappen, misschien willen jullie het wel helemaal niet weten maar ja !
![]() Ik heb besloten te stoppen met de winkel, wij weten het al een poosje maar nog niet iedereen verteld . Er zat totaal geen vooruitgang in, en ja dan moet je op een gegeven moment de stekker eruit trekken en er mee ophouden . Het pand staat nu in de verkoop, er zijn al kijkers geweest dus dat is weer even afwachten ! Hopen dat dat snel verkocht gaat worden . Dan kunnen we weer op zoek naar een ander huisje en beginnen we gewoon weer opnieuw met een nieuwe baan . Als het goed is begin ik volgende week bij mijn nieuwe werkgever !!! Heb vandaag te horen gekregen dat ik ben aangenomen en ik ga heel iets anders doen.
|
||||
|
||||
![]() owww...
dat is niet niks Jas, heb je al een nieuwe huisje op het oog? staat momenteel zat in aanbouw...
|
||||
|
||||
![]() Ja is idd erg jammer ! Baal er ook super van maar beter nu stoppen dan wanneer het te laat is !
We weten nog niet wat we doen of we in kampen blijven of naar heerde gaan ! In Kampen is genoeg moois te koop maar ik wil het liefst iets met garage en dat wordt moeilijk in de binnenstad.
|
||||
|
||||
![]() dat nieuwe plan,
achter de brug van niersallee en de kamperstraatweg. vlak langs de ijssel. daar staat volgens mij ook nog het 1 en ander te koop.. of is dat al te ver buiten de stad?
|
||||
|
||||
![]() Ja maar dan kom je weer in een nieuw bouw huis en dat willen we leiver niet !
Vinden de oude huizen 1000x mooier
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Volgens mij gaan jullie naar Heerde (en doorklikken he!)
|
|
||||
|
||||
![]() Hahaa Daar kom ik orspronkelijk vandaan ! En dar heb je iets meer ruimte om je huis en daar hou ik wel van
![]()
|
||||
|
||||
![]() Gisteren de auto op de brug gehad.... was zo plat dat ie met de draagarmen en achteras op de brug lag, die jongen die eraan zou werken kwam later pas en had dus niet gezien dat ik airride heb!
Hij stond echt zo ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gefeliciteerd! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vorige week zaterdag ook klem gelopen op een brug met de kever. Ik heb alleen geen airride. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik ga nu werken als financieel adviseur ! Dinsdag de 17e moet ik aan het werk !! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wel een dikke kever ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb nieuwe wintervelgen besteld, en ga ze morgen even ophalen
![]() Gloedje nieuw in maatje 18 inch ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kost dat wel weer niet !
Is er nog een baan vrij bij jullie ?? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanks! ![]() ![]() ![]() ![]() Van het weekend eens wat fotokes trekken! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik zou ook maar even foto's trekken daarvan!!!
![]() Dit is een photoshop van de wielen die er binnenkort bij mij als wintervelgen onder komen... Misschien een beetje zonde om gloednieuwe velgen waar nog geen vuiltje op zit te gaan gebruiken als wintervelg, maar ach BOEIEND ![]() ![]() ![]() |