![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Gisteren avond de Carbs,rubbers,spruitstuk en spruitstuk pakking op gehaald bij Pim
![]() Vanochtend even alles gepast en dit gaat allemaal prima aan de voorkant nog ruimte voor de filters. Als de motorkap dicht zit is er nog ongeveer 3cm ruimte tussen het hoogste punt van de carburateurs en onderzijde motorkap. Oliepeil stok heel voorzichtig een beetje naar voren gebogen zo dat hij tussen de Carb 2 en 3 door gaat ![]() Gelijk de cilinderkop mee naar huis om de inlaat poorten iets te vergroten voor een mooie over gang van het spruitstuk naar de inlaat. Morgen gelijk de tang voor de kleppen halen kunnen de Schrick stoters en veren er ook daarna in. Morgen ook het spruitstuk weg brengen om te poedercoaten. En dan kunnen we weer verder bouwen maar nu eerst richting het starten ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Nice !!
|
|
||||
|
||||
![]() Wauw, zeer netjes! Gewoon een (stom) vraagje, waarom is het inlaat spruitstuk zo lang gelaten?
|
|
||||
|
||||
![]() Ziet er erg goed uit!
Ben benieuwd hoe dit gaat lopen. |
|
||||
|
||||
![]() Zo stom is dat toch nie
![]() Spruitstuk is 8,4 cm lang, korter gaf wat meer PK's langer wat meer koppel. Ik heb Pim de vrije hand gegeven hij is de man die er meer van af weet dan ik ![]()
|
||||
|
||||
![]() Goh, leuk om te weten dat dat invloed heeft op pk's/koppel. Prachtig gemaakt iig!
|
|
||||
|
||||
![]() word een hele leuke motorruimte zo
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Zeker ben er ook zeer blij mee ,ben al een tijdje bezig aan de buitenkant en nu kunnen we weer verder met de motor.
Is toch leuker om te doen ![]()
|
||||
|
||||
![]() zeker waar!!
hier moet iko ok echt wat aan de buitenkant gaan doe, maar bouw veel liever een nieuw blok op ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
![]() Hoi style
Ben wel benieuwd wat zet je er voor filters op Ik ga voor mijn blok een airbox maken door de luchtstroom is hij nu slecht af testellen Eerste run 105 pk op de wielen Balen Mvg nick |
|
||||
|
||||
![]() En wat voor voor blok had jij ook weer Nick ?
Ik wou 4 van die aparte filters halen zo'n airbox gaat echt niet bij mij daar heb ik geen ruimte voor.
|
||||
|
||||
![]() Lekker bezig hier, mooie vorderingen!
|
|
||||
|
||||
![]() Zo vanaf 18:00 begonnen met lezen van het hele topic maar wat een werk wat een werk
dalijk weer een prachtige mk1 op de weg erbij petje af ![]()
Volkswagen golf MK2 2.0 8v 1990 ( sold) Opel vectra 1.6 1997 ( sold) Volkswagen golf MK2 1.6 Aut. 1988 ( Sold) Volkswagen Polo 6n 1.4 (sold) Volkswagen kever 1972 (project) Volkswagen Golf MK4 1.6 (daily |
|
||||
|
||||
![]() er benieuwd naar die eerste run, en absoluut ook hoe het gaat klinken
![]() als je de foto van de zijkant van het blok bekijk heb je idd niet veel plaats meer, hopelijk lukt het goed met de filters trouwens, zie dat je her en der elektrische kabels hebt gehaald. als je deze nog eens nodig heb, laat me wat weten. Wij hebben hier ALLES liggen, van de kleinste tyco connectie tot de dikste (batterij) kabels met speciale schoenen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dik Dik, hopelijk zit alles mee binnenkort bij het starten
![]()
|
|||
|
|||
![]() Hoi style
Je zegt dat je weinig ruimte hebt maar voor een mooie flow Is het belangrijk dat de lucht voor de carbs niet veel veranderd Door vb hard rijden Bij mij wil ik op de carbs een airbox maken en dat een grote kelk achter mijn licht leggen Want aan de bijrijders kant is nog genoeg ruimte Het blok is een aba blok 2.0 8v met crossflowkop dubbele 45 webbers Mvg nick |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dankje wel Maurice ![]() Quote:
Hou ik in gedachte Klaas volgens mij moet ik nog een draadje aan leggen voor 1 van de sensoren. Accukabel ligt hier thuis al helemaal klaar in de motorruimten ligt hij al. En als hij start kan ik alles gaan inbinden en netjes maken. Filters moet goed komen en er zit helemaal niks in de weg wat de rijwind tegen kan houden. Quote:
Dat hoop ik ook Shon meestal is het eerder een geld kwestie. Maar met de op komende verjaardag en ik heb deze maand een slag in de ronden gewerkt dus dat moet volgende maand ook goed komen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoi Nick dat is wel vreemd dan zou je 10PK achteruit zijn gegaan dacht toen de ABA van de band af rolden 115PK zou hebben. http://forums.vwvortex.com/showthre...0-ABA-spec-list En is dit ook al met een snelle nokkenas of origineel ?
|
|||
|
|||
![]() Hoi er gaat nu een ander nokkenas is is een beetje uittesten
|