![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vanmorgen omstreeks 09.00, A67 thv afslag Venlo Tradeport.
Koopman Actross met VW-speed sticker achterop, stond vol met mercedessen. Alberto? Reed even achter je, was op weg naar de rdw met m'n mk3 die ik omgebouwd heb na vr6.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En, was de RDW vandaag wel te spreken over je noeste werkzaamheden? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gister een rode MK3 met 17" Ronal Turbo look-a-likes in de buurt van Schijndel en vanmorgen een lage MK1 Jetta ook bij Schijndel! Leuk spul daar in die buurt!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Alles in orde, op 1 ding na ![]() Heb met m'n schele kop een gescheurde aandrijfashoes over 't hoofd gezien ![]()
|
|||
|
|||
![]() Vanmorgen rond 7:45, een zwarte lupo op verbreed staal en lag erg diep, met een goed uitziende dame erin. Op de a73 thv tegelen, kwam net de oprit op.
![]() Op school op de parkeerplaats. Bij gilde opleidingen roermond ( kasteel hillenraedstraat ) een donker paars/blauwe mk2 gti, op porche c2 die goed plat lag. ![]() Iemand van hier?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Volgens mij rijden er wel meer in de buurt van schijndel op Turbo's ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Schijndel..!? Nee, nooit van gehoord..
![]()
|
||||
|
||||
![]() P.doppenberg rond 18.00 uur bij de woonboulervard Heerlen in de buurt,ik was incognito in een nissan.
|
|||
|
|||
![]() Net +/- 1700 gespot op de A1 bij hoevelaken, grijze lage jetta met US Lights.
Reed zelf in de zwarte golf 4. Zag er heel dik uit in de achteruitkijkspiegel! Iemand van hier?
|
||||
|
||||
![]() Donkere golf 5 volgens mij. Met US lights en bra komend van uit bleijerheide richting roda stadion.
En Ronaroot stond voor het stoplicht met een licht grijze voorbumper? Dit was vanmorgen rond 8 uur. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
is een witte ![]()
|
||||
|
||||
![]() hahah vol trots...
ja die rode wordt er niet mooier op, dunne achterbumper, witte voorbumper. volk uit kerkrade ![]() na 18.00 was t t dikke vw half uurtje. achtereenvolgens: belachelijk lage lupo, op porsche`s volgens mij, gecleande voorbumper, running lights, kentekenplaat rechtsvoor op de bumper. groene mk3 cabrio, net zo laag, dikke wielen, zag alleen niet welke. en daarna een grijze polo 6n2 GTI met running lights.
Last edited by golfje_295.000 : 18-04-2012 at 19:42. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja hij wordt er inderdaad niet mooier op, maar we doen het voor het goeie doel he ![]() Lupo zal Wilco geweest zijn, rijd op Mercedes Gully's. Hele dikke Lupo ![]() mk3 Cabrio, als het een groene Color-concept was is het Bart geweest ![]() Polo zegt me niks ![]()
|
||||
|
||||
![]() Gisteravond vanuit de bus in Breda gespot: Rode Audi cabrio, we dachten dat het misschien Jaap kon zijn??
Eergisteren ook een lage Golf Manhattan op Sebrings gespot in Oudenbosch.
|
||||
|
||||
![]() gister middag rond 17.00 in zwolle indusstrie terein zuid vlak bij TT motoren, een lage primer grijse golf 1 met rood verbreedstaal wat ik zo kon zien, reed zelf in de zwarte mk3 16v
|
||||
|
||||
![]() Zwolle vandaag kwart voor 6 ongeveer een hele dikke knalrode Audi UR Quattro, de korte versie ! zag er zeer gaaf uit reed op de Ijsselallee en draaide later de A 38 op richting Gelderland.
|
|
||||
|
||||
![]() op 18 april kwam ik deze transporter tegen in nieuwveen, ik heb dit model nog nooit gezien vandaar dat ik h'm ff post.
iemand die dit ook wel eens gezien heb??? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Heb zo'n langere achterkant wel eens gezien Bertus maar dan op basis van een kortere wielbasis. Ziet er niet uit als je het mij vraagt..
|
||||
|
||||
![]() ik vind het wel appart, je ziet ze zelden zo.
maar volgens mij is dit een speciale uitvoering van de t4.