![]() |
|
|||
|
|||
![]() Mooi bos pijp kerel!!
|
|||
|
|||
![]() ziet er goed uit gerben.
|
|||
|
|||
![]() Goed bezig Gerben!
|
||||
|
||||
![]() g60 update;
net de 6cilinder leeggemaakt,heeft wel een 'klein' beetje olie gebruikt ![]() ![]() alles eruit,lagers zien er nog redelijk uit voor de km's,krukas is in nieuwstaat.... ![]() blok leeg; ![]() ![]() en hop in de wasmachine; ![]() carosserie staat weer in de bodyschutz,heb het wel wat uitgerold/gestreken,omdat ik niet veel voordeel zie in een dikke laag[gewicht ![]() de audi gaat woensdag naar de rdw,dieseltje ligt er al vanaf mei ofzo in,maar de apk loopt bijna af,dus moet maar even ![]() oja,heb voor de mk1 een verzwaarde drukgroep en afgedraaid vliegwiel liggen,de sinterbronsplaat moet nog binnen komen.een 200mm tdi koppeling[die tot 250nm aan zou kunnen] houdt het niet...... en nog wat klein grut gekocht wat eerdaags wel op de mat zal liggen,foto's volgen.
|
|||
|
|||
![]() ziet er goed uit gerben gaat de goede kan op zie het wel volgend jaar zit ik naaste je op de baan met jouw vr6.
![]()
|
||||
|
||||
![]() oudi staat als diesel op kenteken,vandaag omgekeurd.was van de week een PD-SDI aan het klaarmaken,toen viel me op dat er een heel mooi inlaatspruitstukje op zo'n blok zit.dus even gegraven in het rommelhok en net erop geschroefd.pomp kon weer een heel stuk verder open,want er was geen zucht rook meer te zien.
![]() loopt nu echt geweldig het motortje,even kijken of ik mijn 1op19 gemiddeld ook nog haal......
|
||||
|
||||
![]() Zo kom je nog eens wat leuks tegen.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik had er ook al zat in mijn handen gehad voor ik ontdekte dat er gigantisch mooie kanalen in zitten......en gezien vw als lego is past het gewoon op een veel ouder blokje ![]() vandaag 2 pakketjes op de mat,setje witte fifft voorknippers voor de g60[mooi bij m'n witte fifft achterlichten],g60 onderlip voor onder de mk1,zit nog te wachten op witte achterlichten voor de mk1.foto's volgen wel als ik het gemonteerd heb ![]()
|
||||
|
||||
![]() Haha 1.9d tjoening!
![]() Kan me voorstellen dat er iets beters te verzinnen is als het standaard loodgieterswerk op de VW diesels van toen ja... ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig Gerben!
![]()
|
|||
|
|||
![]() mooie fotos kerel
|
|
||||
|
||||
![]() foto's van de onderkant van de g60;
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Netjes gerben!!
|
||||
|
||||
![]() Lekker hoor! Als je je verveelt mag je die van mij ook wel doen
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Waarom nou gelijk weer die van jou? Kan toch de mijne ook doen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() thanks jongens,maar ik ga nu eerst moed verzamelen om dit bij mijn einser te doen als deze af is.....
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
de steunen liggen al kaar voor je gerben om de mk1 er in te hangen weet niet wanner je ze meeneemd. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zo snel mogelijk ![]() ligt toch nog niet in de weg bij opslagplaats Van Dijk? ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
idd valt nog mee ![]()