![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() Eind van de week "stance" beetje afstellen en de andere adapters erop, dan is ie wel dik toch ![]() |
|
|||
|
|||
![]() vind er geen reet aan maar vind hem rete dik damn
|
|
||||
|
||||
![]() Heel dikke vier!
|
||||
|
||||
![]() Tering, die is wel erg vet!
|
|
|||
|
|||
![]() Dik ding! Staan wel veel meer foto's op carshots.nl ff kijken bij meeting sleen! Staan ook wel foto's op van Jeroen zijn RSen.
|
||||
|
||||
![]() super stance
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
![]() Vindt het echt geen gezicht zoals die wielen buiten de auto staan, rare opgeblazen banden erom...
![]()
|
||||
|
||||
![]() achter iets verder naar binnen zou wel wat netter staan denk ik idd.
wel een stoer ding voor de rest ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Is wel nodig denk ik... Vind hem achter echt te breed en maakt het totaal beeld niet echt aantrekkelijk... Wel HELE dikke wielen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dikke bak jeroen.
Maareh Sleen, was je verdwaald ofzo ![]()
|
|||
|
|||
![]() FF hamburger halen, daarvoor ga je na de meetings toch.. Voor de hamburgers
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Kvind het zo jammer van de gecleande zijstrip .. en die kofferklep vind ik toch ook meer charme hebben met logo (en greep).
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() persoonlijk veel beter zonder die strip dikke 4 maar jammer van die pijp
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Agree.. koffer vind ik ook wel acceptabel maar zou het zelf nooit doen. Denk overigens dat gewoon originele BBS naafkappen een stuk mooier zijn. Dit zijn Euro Image Tuning platte doppen met het logo van Gengstout erop ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Super dikke 4 heb je!