![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nu wat anders ik probeer van de week me BBS RM velgen te laten richten in ieder geval 1 duidelijk zicht baar andere laat ik controleren.
Daarna moet het hart gecoat worden maar ik weet nog niet precies in welke kleur. Zat eerst aan wit te denken met de blauwe dop zo als op de foto (Kleur van de MK1) maar wat voor boutjes dan RVS,Zwart enz Maar twijfel twijfel jullie nog suggesties ![]() Oh ja de emblemen heb ik ook nog niet moet ik eerst de kleur van het hart bepalen ![]() Dit is de velg waar ik op het oog kan zien dat het niet volledig rond is ![]() ![]() Dit is met een originele 1J rand van de RS en voor achter moet ik nog 1,5J randen halen ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ziet er weer netjes uit boutjes is een beetje afhankelijk van je eigen smaak en hoe bling bling je wilt gaan laat je ze opvallend dan goud en anders zwart lijkt mij wel netjes
Gr nick |
|
||||
|
||||
![]() Op vallen mag best (Beschaafd
![]() Krijg het hart wel geselecteerd maar dan krijg ik geen kleur geselecteerd zeg maar als je begrijp wat ik bedoel ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vette shit ![]() Zeer mooi kleurtje, keep up the good work! |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag de achterste stalen remleidingen geprobeerd past allemaal lekker.
Alleen het aluminium 90Gr hoekje waar de overgang van staal naar koper gaat is te klein gemaakt ![]() De stalen remleiding komt tegen de verhoging aan van de achteras. Dus deze moet even op nieuw gemaakt worden. Wel heb ik nu alles voor achter kunnen meten om nieuw koper leiding te laten maken en dan nu met me eigen nippels ![]() Rechter klapraam zit er in met veel geduld en tijd ![]() Daarna de binnenste en buitenste raamsnor op maat gemaakt alle andere rubbers er in. Draai ik het raam omhoog ging goed tot de laatste 10cm daar ging het wat zwaar. Uiteraard gewoon door draaien eindstand raammechanisme naar ze donder ![]() Wat is nu beter een 2 de hands gebruikte zoeken of een nieuwe imitatie ? Deze week ook bij Pim langs om me spruitstuk en Carbs op te halen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() gaat weer lekker Peter
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Thanx Evert zag dat de jouw ook weer helemaal goed is
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jazeker ik ben er heel blij mee afgelopen week alleen de n75 klep vervangen , ik had geen turbodruk meer gelukkig was het alleen de klep maar en niet de turbo ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hoi style wat voor carbs gaan er op van welke motor
Ik ga dinsdag naar tovami te minste hij neemt mijn auto mee makkelijk he Ben erg benieuwd wat er uit komt rijd nu van geen meter Gr nick |
|
||||
|
||||
![]() Gewoon setje gebruikte raammechanieken steken. Goed smeren voor montage en ze kunnen er weer tegenaan. De ori kwaliteit hebben de imi's toch nooit hoewel ik moet bekennen dat ik met imi's geen ervaring heb (en ook niet van plan ben die ervaring op te doen). Ik heb wel eens setje goede gebruikte liggen als je wilt.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb de 40mm van een Honda ,ben ook zeer benieuwd en mocht ik zo ver zijn ga ik denk ik ook naar Tovami dit om dat ze ook veel met motors doen en dus ook de benodigde sproeiers hebben liggen en weten hoe je de motorfiets carbs afstellen ![]() Quote:
Dat was ook mijn gedachte ,heb ondertussen al een originele rechter gebruikte gekocht. Mede door dat deze verkoper ook een originele werkende remdrukverdeler voor de achteras had liggen. Zat nog te twijfelen of hij er terug onder kwam maar ja dus ![]() Maar bedankt voor het aanbieding had idd niet aan jouw gedacht ![]()
|
|||
|
|||
![]() Je had toch al die remdrukpotjes bij je hrc gemonteerd? Dan is het volkomen nutteloos om die lastafhankelijke te monteren. Zou de veer maar volledig afspannen dan of verwijderen en voor de apk terugplaatsen. Je maakt het jezelf moeilijk op deze manier de regelaar moet indien die gemonteerd zit ook voor de apk werken.
|
||||
|
||||
![]() Thanx heb idd de 3/15 op de HRC zitten, dus dan gaat hij er niet onder hoef ik hem ook niet netjes te maken en heb ik alleen nog 2 koperen leidingen nodig van de as naar voren toe
![]()
|
|||
|
|||
![]() 3/15 op je hrc is niet genoeg!! geloof mij maar
![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik gebruikte die van de opel complete scirocco 16v remmerij rondom nooit geen last ook niet metsneeuw oid.
|
|||
|
|||
![]() klopt wat je zegt sciroccogtii maar de busjes die style gebruikt komen van een cabrio af, en deze laten nog teveel druk daar naar achter. ik heb alle 2 omdat mijn bremboklauwtjes nogal hongerig zijn op de schijven
![]()
|
|||
|
|||
![]() Aha ik was in de veronderstelling dat hij al de juiste scirocco begrenzers had die van een trommelsetup kunnen zeker niet! Meende het ook al een keer gelezen te hebben dat er andere exemplare opzaten.
|
||||
|
||||
![]() Nee nee nee die van mij komen van een Scirocco 16V een cabrio heeft geen 3/15 maar 3/35 ivm de trommels die achter zitten
Quote:
Dus niet nodig ??????? of toch wel ![]()
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs Last edited by Style : 15-09-2013 at 08:47. |
|
|||
|
|||
![]() Daarom dat meende ik al dan kun je die lastafhankelijke begrenzer weglaten zoals ik zei.
|
|||
|
|||
![]() Die van een opel is 3/20 geloof ii zo en daar had ik ook nooit problemen mee.