![]() |
|
|||
|
|||
![]() VET project !!! Fijn om alles echt stap per stap te kunnen volgen.
Keep going like this !
|
||||
|
||||
![]() Lekker bezig! www.Veerinjereet.nl
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zijn deze montage buizen eigenbouw? of is dat eenofandere montageset? Zo te zien lekker laag! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lekker bezig Freek
![]() ![]() Heb je zo weinig te snacken in die schuur dat je maar aan de sleutel begonnen bent? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooi! stoeltje lijkt op de perfecte positie te zitten, netjes!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
je bedoelt de draagarmen? daar heb ik andere voor, als je met standaard blijft rijden kun je ze idd het beste doorlassen. Quote:
Montage set, je krijgt alle onderdelen los, buizen, verstevigingsplaatjes en de montagebeugeltjes, effe passen en meten/zagen las ze aan mekaar elkaar en je heb een frampje ![]() Quote:
ja had honger, geen aanrader btw ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Okay netjes hoor! Heb je daar een adresje van??
|
|||
|
|||
![]() Ziet er weer donders goed uit! Schiet ook mooi op zo
![]() Ik ben ook wel benieuwd naar dat setje, heb je daar meer info over? Mag via pb! |
|
||||
|
||||
![]() heb ze hier vandaan:
http://www.demon-tweeks.co.uk moet je even bij stoelen kijken, leveren ook erg snel! |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er weer toppie uit Frank
|
||||
|
||||
![]() Mooi vorderingen weer !
Ik las hier iets over andere voorste driehoeken.., met wat ga je dan rijden of wil je daar niets over kwijt ? |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit Frank! Maar zit je, zonder gekkigheid, niet een beetje hoog?
In mijn Mk2 zit ik lager (t.o.v. dashboard en dak) Ik weet dat een Mk1 kleiner is. En jij bent ook niet heel klein of wel? Hoe zit de stoel eigenlijk? Ik lees veel goeds over de Sparco ADV pro. |
|
||||
|
||||
![]() Dit is een HEEL stuk lager als origineel!
Ruben, is ook geen vergelijk met die mega goede recaro's van jou. |
|
||||
|
||||
![]() lager gaat eigenlijk niet, gordel moet nog onderlangs, en de stoel staat ook op ze laagst in de zijframes, let wel, dit is ook een "xl" stoel, rugleuning is effe wat hoger dan een standaard stoel, ben zelf 2.00 meter dus had m vooral nodig zodat de gordelgaten in de rugleuning hoog genoeg zaten. stoel zit voor mij echt perfect!
![]() @Shon draagarmen staan een aantal bladzijdes terug: ![]() ben ondertussen ook weer wat verder, heb de lasplaten voor de camberverstelling erin gelast: ![]() ![]() ![]() En zaterdag gaat de golf naar Roma voor de kooi! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Top top!
Ik zal eens een foto posten van mijzelf in de stoel (als ik er aan denk). |
|
|||
|
|||
![]() Super-project!
|
|
||||
|
||||
![]() wat een super project,respect
![]()
|
|||
|
|||
![]() Ziet er weer netjes uit!
Camber platen laten maken? |
|
||||
|
||||
![]() Thanks! camber lasplaten komen bij intrax vandaan
|
|
||||
|
||||
![]() nou gaat het hard,mooi om te volgen....