![]() |
|
||||
|
||||
![]() strakke hoedenplank heb je daar wytze
![]() veel plezier ermee ![]() en het was een leuk bezoekje bij jullie ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Altijd gezellig als de belgen op bezoek komen Dimi ![]() En nogmaals mijn dank voor de hoedeplank !
|
||||
|
||||
![]() En we gaan weer lekker door met de jetta
![]() Op de meeting in Leeuwarden mocht hij binnen staan ![]() ![]() Vele leuke reacties gehad trouwens , ook op de kofferruimte ![]() En zoals gewoonlijk ben ik ook weer wat aan het experimenteren , en omdat m'n zwager de BBS'sen klaar had heb ik ook even één onder de jetta gehad , en moet zeggen dat het toch wel leuk lijkt ![]() Maar het budget laat een set BBS'sen nog niet toe ![]() Toch maar even een plaatje voor de liefhebbers ![]() ![]() ![]() Vanavond toch maar verder met experimenteren gegaan ,en even de velgen van de vrouw haar golf gepast , ![]() ![]() Lijkt ook wel stoer ![]() De azev's liggen in de schuur ,afwachten op wat komen gaat..........ill keep you posted !
|
||||
|
||||
![]() setje van ERIK.. goede prijs.. al in wit banden etc..
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=87383
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels Last edited by Richard : 05-07-2011 at 22:50. |
|
||||
|
||||
![]() Heb ik zien staan Richard , prijs is niet verkeerd .
Zal het iig even in het achterhoofd houden !
|
||||
|
||||
![]() Ik durf het bijna niet te zeggen, maar die BBS staan toch wel erg goed
![]()
|
|||
|
|||
![]() rood hart staat heeeeel dik..
|
|
||||
|
||||
![]() Maar het is geen rood geworden deze keer
![]() Ik heb gekozen voor wit ,ook omdat ik de borbet's ook al eens wit heb gehad , en ik wilde dit ook een uitproberen op de azev's. Alleen bij de borbet's had ik toen alleen het hart wit ,en de binnenzijde zilver , nu is bij de azev's de hele binnenkant wit ,en ook in de blanke lak ! ![]() ![]() Hier de jetta op volksdub, ![]() ![]() Komen nog wel even nettere foto's maar had het te druk met foto's maken van andere auto's @ volksdub ![]() Heb ook nog van Ruud (Ruudsvwshop) het langgezochte JettaGTD embleem gekocht ! Deze zat origineel op de witte jetta , maar daar heb ik ooit al eens een GT embleem van gemaakt ![]() ![]() Deze week ook nog even met de draagarmrubbers aan de gang , kwam er achter tijdens de terugreis vanaf Well dat ertoch iets klapperde onder de auto ,bleek de linker voorste rubber ruim te zijn van de draagarm ! , dus deze week weer even knutselen !
|
||||
|
||||
![]() Kreeg zonet nog een fotolink van chris doorge'facebookt'
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() stond er netjes bij..
|
|||
|
|||
![]() ziet er live ook erg goed uit!!
|
||||
|
||||
![]() Thanks jongens ! Ondertussen zitten alle 4 draagarmrubbers er ook nieuw in , heb m meteen vanavond maar aangepakt
![]() En het rijd weer strak ! geen geklapper meer , dus ik ben weer blij ! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Die witte harten staan keurig wytze, en je kofferbak is ook super geworden zo!
|
||||
|
||||
![]() Kreeg nog een leuke foto van Jettameister
![]() ![]() Thanks Dimi & beterschap kerel , hopen datje snel weer op de been bent !
|
||||
|
||||
![]() ook de eerste foto waar ik op sta..
![]()
|
||||
|
||||
![]() wielen zijn imo veel mooier zo,passen beter in het geheel.
|
||||
|
||||
![]() zeker! mooi...
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() you're welcome Wytze
![]() komt wel goed alles op z'n tijd, dankje
|
||||
|
||||
![]() Een verschrikkelijk mooie jetta,alleen jammer van die strip onder je grill,een voor ronden lichten staat mooier naar mijn idee.
Voor de rest respect. Volg je topic al een tijdje en mooi om te zien dat je toch overal best wel leuke onderdelen vandaan haalt. Ook op je andere twee auto,s trouwens. Blijf je topic,s volgen.
|
||||
|
||||
![]() Dankje Andre , ik heb ook zo'n stripje geprobeerd van een golf ,maar vond t zelf niet echt mooi ,net alsof de auto 'wallen kreeg onder de ogen'
![]() Maar misschien toch nog een proberen , die ernu op zit moet toch worden gespoten ivm met steenslag , dus kan gelijk ook een originele meenemen , en kijken hoe het staat . Nu wachten op wat mooi zomer weer , heb nog niet eens een fatsoenlijke mooie foto kunnen maken met de velgen in t wit ![]() Maar het weer lijkt beter te worden deze week ,hopen dat we nog wat een mooie nazomer krijgen !