![]() |
|
||||
|
||||
![]() Speciaal is die wel
![]() Maar hij moet rood zijn met 4 wielaandrijving en rechthoekige koplampen ![]() Net zoiets wat ik heb ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik kom met deze:
En deze ![]() Kom maar op met dat mooie weer! ik heb dr zin in ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo, beetje geveegt..
Hou het fair en ontopic please ![]() Last edited by VeeDubber : 11-02-2011 at 12:09. |
|
||||
|
||||
![]() peter bedankt voor het vegen
![]() en we gaan voor een super meet, die voor alle golfjes mkII in een speciale edition uitvoering geleverd zijn. ![]() het word vast en zeker een gezellige dag. ![]() gr pieter.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Weer gevonden dus Peet.... ![]() ![]() ![]() Thanks Peter ![]() En uiteraard zullen we het ''gezellige'' Houden hier ![]() Quote:
![]() Inderdaad.zoals zoals Pieter zegt: Special parking voor: Alle Edition UItvoeringen van de VW Golf II zoals; Edition Bleu Edition One Fire&Ice Golf Rallye & Golf Country Alle andere mensen/liefhebbers etc zijn zéér welkom om er op deze dag een gezellig samenzijn van liefhebbers en/of eigenaren van deze auto's van te maken. dus ook als je NIET 1 van deze uitvoeringen hebt en ze toch mooi vindt en/of er gek van bent, of toch ooit zo'n uitvoering wilt hebben of gewoon als je hetzelfde ''VW Virus'' als de mensen die dit organiseren hebt ![]() kom langs en we maken er een gezellige Zondag van met veel aparte zeldzame en bijzondere VW's ![]() ![]() Last edited by HannoverEdition : 12-02-2011 at 09:11. |
|
|||
|
|||
![]() veel succes met de meeting.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Thanks Ruurd ![]() en ik verwacht jou en je zwager Molle toch ook zéker wel even aanwezig op deze ''thuis-meeting'' met de Fire&Ice en Edition Blue ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
goed om te horen ![]() gr pieter.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() o dank je
|
|||
|
|||
![]() Quote:
andere Richard , maar wil gerust wat voor je doen kerel , zeg het maar ![]() |
|
||||
|
||||
![]() weet ik kerel, weet ik..( ik kom snel ff langs, ben sinds vandaag net weer een beetje beter, mexicaanse griep gehad)
|
|||
|
|||
![]() Quote:
( geen probleem kerel ) |
|
||||
|
||||
![]() Maar als je nu een luchtgekoelde hebt in een speciale editie, mag die dan ook op de special parking? Denk aan Jeansbug, sunnybug, marathonkever....
![]()
|
|||
|
|||
![]() ![]() wel vet ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben er ook bij, hoop dat ik hem dan klaar heb:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ook een Edition maar er zit niks meer van op alleen de ramen hahahaha
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Meenemen op een aanhanger,en daar een bordje te koop dr op Gerard ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Of schroevedraairer en sleutel 10 en 13 mee,voor degene die plaatwerk nodig is,bij Gerard in de verkoop.maar ZELF demonteren ![]() ![]() |