![]() |
|
|||
|
|||
![]() foto plaatsen vind ik te ingewikkeld. ik werk bij Scania in Zwolle vandaar, en humor hebben sommigen niet zo te zien triest hoor..
|
|
||||
|
||||
![]() Heeft niets met wel of geen humor te maken, we zien gewoon graag foto's.
Helemaal als er 1200 trucks op staan! ![]()
|
|||
|
|||
![]() ![]() Gespot Quatrebras vanmiddag om 15:30 ![]() Quote:
is triest . klopt ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik doelde daarmee op de reactie van pieterveenstra.....
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Airride jonguh !! Bam !! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wel een dikke koets trouwens ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Kan kloppen Alberto, ik ben vanmiddag even in de Westereen geweest ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
voor jou is foto's plaatsen ingewikkeld,een ander vind jouw humor ingewikkeld.zulke situaties zul je toch houden ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat een dikke bak! en ook geen rijdende kerstboom, want als je sommige trucks ziet ![]() |
|
||||
|
||||
![]() [QUOTE=eddie-polo]Hey dat is een bekende wagen ! wij zitten bij jullie in de straat
![]() hey ja jullie zitten bij ons aan de overkant.. ![]() je had me paarse mk1 pas ook gespot zag ik ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bij jullie staat de bus van het Shanty koor. ![]() Dafjes al verkocht?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hahaha ja dat ouwe hok!! die dafjes zijn alweer een tijdje weg! greetz
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja mijn facebook.. is van een collega van me.
|
||||
|
||||
![]() lol, dat dacht ik ook toen ik het las.. maar ik heb die pic gemaakt en geplaatst.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Die heb ook bij ons gestaan de vlekke zitten nog in het beton ....
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Die hele straat is de overkant van jullie ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() rij er zelf niet op maar wel regelmatig als bijrijder
![]() ![]() ![]() ![]() los koppelen is overbodig heerlijk met het bouwen van stands @ RAI etc
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Dit was mijn eerste. Met deze 111 heb ik een paar jaar op Zwitserland gereden. ![]() En dit is nu. Deze auto is van collega Ruud, had ik één dag mee. Van de auto waar ik momenteel mee rijd heb ik geen foto, ze zijn allemaal hetzelfde. .
'79 Golf S 1.5 Aut. Last edited by ben zine : 23-12-2011 at 13:47. |
|
|||
|
|||
![]() ![]() nog even 1 van mij , BMW maakt rijden geweldig vrachtje voor Huis ter Heide , mooie dealer op de mooiste A1 lokatie van nederland volgens mij |
|
||||
|
||||
![]() Heb je bij Frits Baas gereden Ben ?? Ken je Geert ook wel zeker ?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Moi Ben. Rij jij toevalig ook wel eens containers vanuit Veendam? Want dan kan het zijn dat we elkaar nog een keer tegen komen ![]()