![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja klopt. De bout kreeg ik los. Maar de ruitenwisser zat echt goed vast. Ook na paar keer trekken en bewegen...kwam die alsnog niet los..ook niet een beetje. Maar goed. Zal weer proberen vandaag. Dank voor uitleg. Edit. Het is al gelukt. Haha.
My brother owns a Golf 2 GTI 1.8 16v and a Golf 5 SDI....but I drive them aswell. GTI Power Last edited by NoDoubtGTI : 25-03-2012 at 19:30. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() de auto moet naar keuring dus ben ik die klaar aan het maken
vorig jaar had ik een opmerking van mijn silentblocs achteraan dus ben ik nu bezig om een achteras in orde te maken heb het al volledig kaal gemaakt en binnengebracht voor silentblocs in te persen morgen heb ik hem terug en ga ik dan de achteras ook opfrissen dus heb ik mij bezig gehouden met de rest op te frissen want zaterdag gaat de achteras erop ![]()
|
||||
|
||||
![]() wow, net alles doorgelezen en moet zeggen en goed bezig
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dank u Mike ik doe mijn best ![]()
|
||||
|
||||
![]() vandaag mijn achteras teruggekregen met nieuwe rubbers . Me happy
dus maar onmiddellijk een nieuwe laagje gegeven voor die wordt geplaatst morgen en dan naar de keuring gaan ![]()
|
||||
|
||||
![]() vandaag dus de achteras eronder geplaatst
achteras onder de auto ![]() ![]() alles terug erop gemonteerd ![]() ![]() ![]() nu kan het weer enkele jaren mee zonder kopzorgen ![]()
|
||||
|
||||
![]() ben onlangs erachter gekomen waarom dat mijn grill altijd trillt
het schijnt dat er clipjes bestaan die je in de koplamp vastklikt en die de grill op zijn plaats houden dus maar onmiddellijk besteld gisteren en vandaag gaan halen klem erop gezet en moet zeggen dat het tijd werd met dat getrill op de foto heb ik aangeduid waar die clipje komt ![]()
|
||||
|
||||
![]() nadat ik vorige keer mijn achteras heb vervangen heeft mijn remklauw rechtsachter het begeven
dus heb ik maar een nieuwe geplaatst gisteren maar mijn achterrem ging niet , ging wel maar niet compleet terug dus bleef de handrem op nu bleek dat mijn handremkabel een beetje stroef was dus een nieuwe handremkabel geplaatst en probleem was opgelost vandaag ook nog mijn lichten laten regelen en donderdag naar de keuring op goed geluk ![]()
|
||||
|
||||
![]() en auto weer gekeurd voor 1 jaar
![]() deze weekend oldtimerbeurs geweest en iets gekocht voor de golf vind het iets hebben ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ben je niet bang dat er water onder blijft liggen?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
daarvoor had ik ook een simpele instaplijst en had geen last ervan deze is zelfs beter omdat die onder de deurrubber valt ![]()
|
||||
|
||||
![]() gisteren een kleine schuurvondst gedaan
![]() sebring velgen met kapjes , hella pinkers en tankbeugels en nog veel klein kraam zoals slotpinnen, revisieset versnellingspook , hella verstralers, mistlampen enz... ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hee deze heb ik van dichtbij gezien
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dank u Wouter
|
||||
|
||||
![]() vandaag de kabelboom (zelfgemaakte) getrokken voor de motors van de recaro's
me content nu stilletjes aan geraakt mijn to do list op ook een andere grill geplaatst waarvan geen enkele pinnetje kapot is de verstralers zuiver gemaakt van binnen en ziet er nu beter uit en geen gerammel meer
|
||||
|
||||
![]() vandaag nieuwe banden gekocht voor de sebrings
een koopje gedaan dus ben content goodyear efficiencygrip zal ze deze week nog onder de golf steken en zal dan foto's maken ervan ![]()
|
||||
|
||||
![]() vandaag met dit weer mijn sebrings geplaatst onder de golf
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() staat heel netjes!
|