![]() |
|
||||
|
||||
![]() ...Ik heb ze anders persoonlijk best goed opnieuw dicht gemaakt bij de wederopbouw in 2009...
hier lekkage? ik dacht 't niet! ![]()
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() Dat ziet er behoorlijk waterdicht uit ja
![]()
|
||||
|
||||
![]() heb je dat met kit erop geplakt met siliconenkit? dan zou het mij niet verbazen als dat nu niet meer vast zit, want dat is nou niet het ideaale product hiervoor
en persoonlijk had ik die foto niet geplaatst...damns wat een geklei met kit of wat het ook is... |
|
||||
|
||||
![]() Het lijkt me wel de meest logische plek waar het kan lekken.. De bodem ziet er goed uit,geen rotte plekken o.i.d,dakje/hemeltje is kurkdroog..
Paneeltje loshalen is het ergste ook niet dacht ik,en alleen op die manier krijg ik zekerheid. Ik hoef ook niet te rijden om die plas water in de auto te krijgen dus zou best bij het portier weg kunnen komen.. Moet er wel werk van maken, want heb meteen alle ramen dicht met condens. Ik was er zelf niet opgekomen wat betreft het plastic omdat de panelen aan de onderkant wel droog zijn.. maar we zullen zien. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() bij mij lekte het bij de kabel doorvoer van het motorkapslot.
het water stond tot boven de matten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zo hoog staat het bij mij nu ook. Maar alleen onder de passagiersstoel.. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Quote:
J*z*s, wat een negativiteit weer... Ik laat juist zien dat ik zorgvuldig ben bezig geweest ![]() Het soort kit weet ik niet meer, maar volgens mij was het sanitairkit ![]() ![]() Het zou me dan ook zeer verbazen, als het nu los zit... Zoals Jarno zegt zijn de panelen ook niet vochtig..., maar ik zou zeggen 'check-it, Jarno, we zien de foto's wel hier in je topic! Sterkte ermee!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
|||
|
|||
![]() parvan verstopt en komt dan via de kachel luchtaanvoer na binnnen ?
|
|
||||
|
||||
![]() Onder De Motorkap Tegen Het Schutboord Aan Zitten Afwatergaten Om Water Af Te Voeren Dat Via De Motorkap En Het Voorraam Binnen Komt,
Die Willen In De Herfst Nog Wel Eens Vol Gaan Zitten Met Blaadjas Enzo.... Dat Heeft Bij Mij Wel Geholpen om geen hemelwater meer binnen te krijgen
Present: Golf6 1.4Tsi & R6 Rossi 2000 ![]() Last edited by Dr.Golf : 30-10-2010 at 08:23. |
|
||||
|
||||
![]() Toch altijd bezig met de f&i is het niet fysiek dan wel mentaal!
![]() Toch vandaag de v-snaar van de stuurbekrachting vervangen,die piepte weleens bij maximale stuurstand en bij regen/nattigheid slipte de snaar vermoedelijk waardoor de bekrachting wegviel. Stuurt weer super! ![]() De extra velgen die ik bij de aankoop erbij heb gekregen heb ik ietwat ontdaan van stoeprandschade en zijn vandaag gestraald. Ze worden morgenvroeg gepoedercoat in zijdeglans zwart en daar maak ik dan een winterset van. Van de winter zou ik graag de Estorils polijsten en ga dus op zoek naar materialen om dat te kunen doen.. Ondertussen ook nog een kvs slang lek gehad,gelukkig die van het reservoir dus makkelijk bij te komen. Nieuwe gemonteerd en originele klemmen weer gebruikt..Bleek toch nog te lekken en dus een nieuwe slangklem gemonteerd. Hopelijk ist nu wel goed en hou ik het ietwat warm in de f&i ![]() Het water in de f&i is op het moment minder en het vermoeden bestaat dat het ergens achter wegkomt. Maar dat komt wel aan het licht met de audio inbouw. Ik heb ook niet de mogelijkheid om thuis te sleutelen/de f&i overhoop te halen omdat de f&i bij de weg geparkeerd staat.. Al met al toch nog zeer content met de wagen ![]() Groeten Jarno |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag zijn de O.Z's gestraald en gepoedercoat.
![]() ![]() De pukkels die je ziet komen van gasvorming door de moffeloven..Hopelijk geen hinder van ![]() Dit worden dus de wintervelgen,nu nog een mooi winterbandje vinden ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Elke F&I heeft wel wat,en zo ook de mijne
![]() Goed bezig zie ik ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() wie wie heb je dat laten doen en wat kost zoiets nou? mag via pb hoor
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat gebeurd op m'n werk. Kost mij dus niks
![]() Is helaas niet voor commerciele doeleinden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() goed resultaat,
zwart zal er mooi onder staan!!!
|
||||
|
||||
![]() Vaak komt het water bij het schutbord vandaan maak die in elk geval maar eens leeg en prik de gaatjes eens door aan de zijkant dat is meestal zowieso wel nodig eens in de zoveel tijd,
Volgens mij is jou broertje gister bij me geweest voor een koplamp is dat verder nog goedgekomen?
|
||||
|
||||
![]() Hey Erwin,lijkt me sterk dat het bij het schutbord wegkomt en de waterbak en daar onder is ook schoon,laatst nog bij het interieurfilter geweest namelijk en originele ruitenwissers geplaatst
![]() Klopt,m'n broertje is bij jou langs geweest na een tip van mij en het is goedgekomen. Stadslichthouder was gaar dus vandaag nog ff langs De Boer geweest en tis weer in orde! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mooi werk mocht je ooit nog iets nodig hebben voor een mk2 ik heb er drie gesloopt dus heb bijna alles wel liggen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Oke dan,super!
Goed om te weten ![]() |