Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Off Topic > Car Café
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #61  
Old 08-12-2010, 11:45
Melvin Melvin is offline
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 5,427
Default

Mwoa, ik wil er nog best iets aan toevoegen.

Ik heb zelf alleen maar superpositieve ervaringen met Jeroen, een man die weet waar hij mee bezig is en in de tijd dat ik met regelmaat bij hem kwam alleen genoegen nam met een goed resultaat en dus een tevreden klant.

Ik wil er niet inhoudelijk op ingaan want ik ben er niet bij betrokken, maar als ik het zo lees denk ik dat Jeroen door iets meer tijd aan de fora en bellen en mailen te besteden nog een hoop klanten kan werven. Dit soort zaken moet je niet willen en vind ik eerlijk gezegd zonde om te zien bij een bedrijf dat mij destijds telkens zo goed heeft geholpen!

@Jeroen, helemaal geen steek naar jou, maar louter goed bedoeld advies! Je bent een van de weinig in NL die dag in dag uit met golf 1 bezig is, en een goed adres, dus zou ook volksforum je moeten weten te vinden!

Last edited by MellyVille - USLights.nl : 08-12-2010 at 11:53.
Reply With Quote
  #62  
Old 08-12-2010, 11:50
Marcski's Avatar
Marcski Marcski is offline
Volksforum Crew
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 12,707
Default

Topic blijft wat ons betreft open, wij zijn voor een open discussie, zolang het maar op een constructieve manier gebeurt
Reply With Quote
  #63  
Old 08-12-2010, 12:12
Steilheck Steilheck is offline
VW Addict
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 535
Default

Even op inhoud de postings doorgenomen (zonder vooroordeel op persoon en 1 turf per geval):

Positieve berichten: 9
Negatieve berichten: 5
__________________
Reply With Quote
  #64  
Old 08-12-2010, 13:14
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

Quote:
Originally Posted by MellyVille - USLights.nl
Mwoa, ik wil er nog best iets aan toevoegen.

Ik heb zelf alleen maar superpositieve ervaringen met Jeroen, een man die weet waar hij mee bezig is en in de tijd dat ik met regelmaat bij hem kwam alleen genoegen nam met een goed resultaat en dus een tevreden klant.

Ik wil er niet inhoudelijk op ingaan want ik ben er niet bij betrokken, maar als ik het zo lees denk ik dat Jeroen door iets meer tijd aan de fora en bellen en mailen te besteden nog een hoop klanten kan werven. Dit soort zaken moet je niet willen en vind ik eerlijk gezegd zonde om te zien bij een bedrijf dat mij destijds telkens zo goed heeft geholpen!

@Jeroen, helemaal geen steek naar jou, maar louter goed bedoeld advies! Je bent een van de weinig in NL die dag in dag uit met golf 1 bezig is, en een goed adres, dus zou ook volksforum je moeten weten te vinden!


Precies, dat is wat ik zeg. Als ie begint toe te geven dat er ergens wat fout is gegaan van zijn kant, kan ie er ook wat aan gaan doen. Jeroen heeft zover ik weet altijd 'n goede naam gehad, en weet veel van veel, maar ook dan hoeft het niet automatisch goed te gaan.

Neem iemand in dienst die de dingen voor je regelt die je niet aankunt ofzo (administratief werk bijvoorbeeld), of ben gewoon brutaler naar je leveranciers toe, voor jou staat er immers ook genoeg op 't spel. Je weet zelf het best waar 't fout loopt als je naar de klachten luistert.
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
  #65  
Old 08-12-2010, 13:58
Jeff's Avatar
Jeff Jeff is offline
No personal life
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,202
Default

Ben al 9 jaar klant van Bolku. En ik ga nog steeds trouw elk jaar vanuit Rdam naar Angeren voor de apk. Nooit problemen.
__________________
Groeten van Jeff
Golf 1 cabriolet 2.0 8V
www.Golfcabrio.com
Alles voor de Golfcabrioot!
Reply With Quote
  #66  
Old 08-12-2010, 18:43
crazy mk1 crazy mk1 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 102
Default

ik heb een klein jaar geleden een andere motor in mijn golf 1 laten bouwen door jeroen, na een maand begon hij raar te doen in hoge toeren, heb jeroen hierover gemaild en hij heeft zelfs een paar onderdelen graties naar mij toegestuurd om het te proberen oplossen , maar het hielp niet, het probleem bleef! toen is jeroen ZELF naar mij thuis gekomen 200km enkele rit!!! (dus 400km) hij heeft het probleem opgelost graties (het schroefje voor de ontsteking af te stellen was losgekomen) hij heeft er gewoon gelijk een nieuwe ontsteking opgestoken !!!! dat vind ik tog wel service ofniet jonges!!
het is zoals hiervoor al eens gezegt , het is in ieder bedrijf wel eens iets ze!
ik ben in ieder geval van jeroen zeer tevreden!! dit wilde ik tog ook eens kwijt !! grtn koen
Reply With Quote
  #67  
Old 08-12-2010, 19:02
Sjeesbeest Sjeesbeest is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,450
Default

Ben d'r wel eens geweest (onaangekondigd) en ben netjes te woord gestaan, ondanks dat hij het extreem druk heeft.

Waarom alles op het forum ploffen als er iets mis gaat, en dan ook nog met naam en toenaam? Erg jammer.
Reply With Quote
  #68  
Old 08-12-2010, 19:18
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

Quote:
Originally Posted by Sjeesbeest
Waarom alles op het forum ploffen als er iets mis gaat, en dan ook nog met naam en toenaam? Erg jammer.


Waarom altijd alleen maar oeh en aah roepen, en nooit eens booh en bah?

Als er iets fout gaat moet je dat best kunnen zeggen vind ik. Aan de ene kant om anderen te waarschuwen voor iets of iemand, maar aan de andere kant ook zeker om de mensen die slechte ervaringen met iemand hebben gemaakt te overtuigen van het feit dat dat 'n zeldzaamheid was, en dat Jeroen wel degelijk te vertrouwen is.

Het is wat ik gezegd heb niet eens zo vervelend dat ik lang op m'n spullen heb moeten wachten, of dat ik nog steeds niet alles heb wat ik nodig had. Wat stoort is het feit dat Jeroen gewoon geen initiatief toont om z'n klanten op de hoogte te houden als het even wat minder vlot loopt. En vervolgens de schuld overal en nergens gaat leggen en z'n klanten gaat afblaffen, terwijl ie de schuld gewoon bij zichzelf moet zoeken en effe netjes sorry hoort te zeggen voor 't feit dat 't fout gaat, of dat je zelf ergens een steekje hebt laten vallen. Daarmee krijg je respect en vertrouwen als bedrijf zijnde, niet met brullen en schelden.

Hoe dan ook, blijf professioneel.
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
  #69  
Old 08-12-2010, 19:46
Jan-Jelle Jan-Jelle is offline
Postwhore
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 1,027
Default

Quote:
Originally Posted by Sjeesbeest
Ben d'r wel eens geweest (onaangekondigd) en ben netjes te woord gestaan, ondanks dat hij het extreem druk heeft.

Waarom alles op het forum ploffen als er iets mis gaat, en dan ook nog met naam en toenaam? Erg jammer.


Waarom niet? Nu weet iedereen waar hij of zij aan toe is.

Als je positieve ervaringen hebt met een bedrijf noem je toch ook naam en/of toenaam, waarom zou je dat niet met negatieve ervaringen moeten doen?

Ik geloof niet dat het van iemand hier de bedoeling is/was Bolku-tuning tot de grond af te branden of jeroen het licht in de ogen niet te gunnen. Maar zodra de desbetreffende persoon zijn klanten, die al een noemenswaardig bedrag bij hem hebben besteed, lafbekken gaat noemen dan ben je simpelweg je eiden graf aan het graven.

Ik vind het erg goed dat er een meerderheid aan mensen positieve ervaringen met Bolku-tuning heeft, ''negatieve'' reacties zijn daarintegen ook erg belangrijk. Van fouten kun je leren, als je alles goed doet word 't erg saai.
__________________
1984 Golf MkII 5-Drs
1999 Transporter 2.5TDI
Reply With Quote
  #70  
Old 08-12-2010, 19:50
Style's Avatar
Style Style is offline
QUATTRO Donor
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 4,769
Default

Ik kan ook niet anders zeggen dat ik altijd goed en snel ben geholpen door Jeroen.
Of het nou om een compleet uitlaat systeem ging of wat stel schroefjes voor de webers.
Mail krijg ik de zelfde dag of de dag er na beantwoord spullen zijn er altijd binnen een of twee weken.
En is ook niet te beroerd om je eens wat info te geven sorry niks negatiefs van mijn kant.
Reply With Quote
  #71  
Old 08-12-2010, 19:54
tiefflieger tiefflieger is offline
Volksforum Draaideur Donateur
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 3,296
Default

Mijn ervaringen met Bolku zijn ook goed, paar keer gebruikte startmotoren en dynamo's gekocht. Een keer was er een startmotor niet goed en na een PM hier op het forum werd er zonder vragen te stellen kosteloos een andere gestuurd.
Ook een keer een schroefset besteld, duurde wat langer voordat de leverancier van Bolku deze uitleverde en hierop heb ik een duurdere set opgestuurd gekregen van Jeroen, nog voordat ik het te weinig betaalde bedrag had overgemaakt.

Valt me wel op dat de grootste schreeuwers hier op het forum juist degenen zijn die zelf ook niet altijd even netjes zaken doen...
__________________
www.subdubbers.nl

Subdubbers ook op facebook !
Reply With Quote
  #72  
Old 08-12-2010, 23:41
De Limburger's Avatar
De Limburger De Limburger is offline
Volksforum QUATTRO donor - Mr Muscle
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 6,203
Send a message via MSN to De Limburger
Default

Ik heb met Jeroen vaker contact gehad via mail en telefoon, heb toen een nokkenas gekocht bij hem en hij had hem al verzonden voor ik het geld had overgemaakt.
Zaterdag ga ik met AdvilBob bij hem een nieuw gebouwde motor ophalen, en kan ik eens persoonlijk met hem babbelen, alle info en hulp die ik nodig heb gehad heb ik gekregen en ik moet zeggen ik vind het een top kerel.
Gr Ronnie
__________________
Future project: Mk2 APY 210Ps S3 02M 2Wheel Racecar look.
Reply With Quote
  #73  
Old 09-12-2010, 01:10
Gertjan's Avatar
Gertjan Gertjan is offline
Married to PC
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 3,683
Default

Ik heb eigenlijk ook alleen maar positieve ervaringen gehad, ook het probleem gehad dat die supersprint uitlaat rommel zo lang op zich liet wachten, maar dat lag aan de leverancier en niet aan Jeroen.
Reply With Quote
  #74  
Old 09-12-2010, 10:18
Arne's Avatar
Arne Arne is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 3,610
Send a message via MSN to Arne
Default

Prima ervaringen hier, paar keer naar wat dingetjes geinformeerd en onderdelen besteld. Gewoon goed.
Reply With Quote
  #75  
Old 09-12-2010, 10:38
ErikvanBilsen's Avatar
ErikvanBilsen ErikvanBilsen is offline
Volksforum Draaideur Donateur
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 2,717
Default

Heb wel eens iets bij hem gekocht en hij eens iets terug gekocht van mij en is allemaal goed verlopen toen, ook antwoord op mails kwamen tijdig terug.

Positief dus.
Reply With Quote
  #76  
Old 22-05-2011, 22:17
Mk1driver's Avatar
Mk1driver Mk1driver is offline
Forum junkie
 
Join Date: May 2006
Posts: 1,723
Default

Golf 1 GTI afstellen kan die prima hoor ik net

Last edited by Mk1driver : 23-05-2011 at 10:49.
Reply With Quote
  #77  
Old 23-05-2011, 07:55
De Limburger's Avatar
De Limburger De Limburger is offline
Volksforum QUATTRO donor - Mr Muscle
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 6,203
Send a message via MSN to De Limburger
Default

Quote:
Originally Posted by Mk1driver
Golf 1 GTI afstellen kan die niet hoor ik net, dus ja



Goed zo kerel, wel praten maar niet weten waar over dus!
__________________
Future project: Mk2 APY 210Ps S3 02M 2Wheel Racecar look.
Reply With Quote
  #78  
Old 23-05-2011, 10:48
Mk1driver's Avatar
Mk1driver Mk1driver is offline
Forum junkie
 
Join Date: May 2006
Posts: 1,723
Default

Quote:
Originally Posted by De Limburger
Goed zo kerel, wel praten maar niet weten waar over dus!


Hoe weet jij dat?

Mijn fout, is al opgelost.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 04:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum