![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo ik weer ik kan een motor koopen een 1800cc van een golf twee bj 1990 met voor +- 150 euro 168000km en onderhoundsboekje is dat niet beter dan mijn 1500cc en hoe kan ik deze het best tunen ????? en moet ik er veel voor aanpassen
|
|
|||
|
|||
![]() hallo allemaal,
ik zit hier met een probleem mijn 1500cc motor gaat nog maar maximum 120km/u en als ik stop dan valt hij uit met de belgische wetgeving kan ik maximum een gewone 1800cc motor steken nu mijn vraag aan jullie is ik weet dat ik de coulasse 1,5cm kan laten vlakken maar kan ik de motor ook laten boren ?? en tot hoeveel gaat dat dan ?? moet ik dan ook een andere carbu en /of een andere benzinepomp steken ?? greetz vw-freakske ps: kan er iemand mijn golfke fotoshoppen met porsche C2 velgen ik heb er namelijk al 2 liggen |
|
|||
|
|||
![]() dit zijn dan mijn nieuwe velgen 13 duim vooraan 8J en achteraan 10J aan de lak ben ik nog bezig maar omdat ik geen garage heb gaat dat niet ineen keer en wat vinden jullie hiervan ??? |
|
|||
|
|||
![]() dit is dan de achterkant bangelijk he !!!!!!!!!!! de uitlaat word er volgende week onder gezet dan volgt er nog een foto natuurlijk greetz vwfreakske |
|
||||
|
||||
![]() extreem....
|
||||
|
||||
![]() Nou nou, die zijn wel heel breed... dat mag toch niet zomaar???
|
|||
|
|||
![]() kickn
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wie mooi wil zijn moet pijn lijden he ![]() |
|
||||
|
||||
![]() vet hoor,maar wat voor banden zitten er ingodsnaam achter om die 10j's.
over bol.com gesproken(lijkt wel of je op de wangen rijdt!). |
|
|||
|
|||
![]() er staan 195/45/13 banden op voor en achter
|
|
||||
|
||||
![]() Alz ik jou waz zou ik voor andere velgskez kiezen komt de brute vw beter tot zijn reccht gretingz
|
|
||||
|
||||
![]() positieve 1ste post zeg............
|
|
|||
|
|||
![]() SICK... 10j... steekt niet eens zo heeel ver uit ofwel? wel mooie rand hoor!!! :|...
wat ga je met de lak doen? helemaal die kleur grijs? is primer of? |
|
||||
|
||||
![]() Staat idd goed! stonden hier laatst niet van die kunststof randen te koop? Zouden hier wel op moeten denken!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ohjaaaa, "pirelli"heeft er nog een paar te koop dacht ik. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo bedangkt julie menign maar voor de lak weet ik het nog niet ik heb zelf nog rode vervf en zilver of wat denken julie greetz
|
|
||||
|
||||
![]() nee geen kunstof randen...zien er toch nog netjes uit die randen?...heb je spoorverbreders er achterop zitten?lijkt wel zo op de tweede foto..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
om 10 J? DAMN... 215 op 9J vond ik al erg...(14 inch) band raakte de velgrand nauwlijks... dit is wel heeeel breed dacht ik zo... maar goed, velgbed van de 10J's is Übergeil! vind het van achter altijd zo raar lijken, maar van zij zijn die brede wielen wel stoer. btw, weet het niet hoor, maar zou 175/50 niet mooier staan op de 8J's icm met de 195/45 op de 10J's? Kwa kleur geef ik de voorkeur aan; of die primer, of zilver... keep posting
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() zo hoort een golfje er uit te zien!!
|
|||
|
|||
![]() Wow, leuke velgjes, wat zijn dat voor jongens, steelies?