![]() |
|
|||
|
|||
![]() @ Vlammende: zou je mij aub een groot formaat van de panorama foto willen mailen naar jarno@vwpolo.nl ? Eens kijken of we die dan op de nieuwe website die eraan komt kunnen gebruiken, mits dit van je zou mogen uiteraard?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hehehe, volgende keer maar effe jong. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zat dus toch nog wat alcohol in van zaterdagavond ![]()
|
||||
|
||||
![]() Jongens, kom op, zag er al niet uit die dag vanwege die fu**ing kruidenbitters van Hugo
![]() Nee voor mij eerst geen kruidenbittertjes meer, het broodje bal smaakte btw erg goed, maar ja dan heb je weer van die papperazi die je weer vast moeten leggen. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je wilde niet betalen, tsja, dan heb ik weinig keus ![]()
|
||||
|
||||
![]() Bedankt voor de foto van de mijne (links):
![]() Erik. |
|
||||
|
||||
![]() ja andre je staat er weer VET op goed gedaan
|
|
||||
|
||||
![]() Eindelijk me foto's geupload, samen met Egzon Berisha (Vlammende) hier op het forum had ik een duo shoot... Er zijn dus 2 photoshoots geupload naar mijn site!
Vlammende had hierboven al een preview gegeven, hier even een preview van mijn foto's: ![]() ![]() ![]() En meer @ www.vwculture.nl
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het mooiste vind ik nog die wannabee US knippers in de achterbumper
![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooi meeting!.. veel dikke wagens. Jammer genoeg geen prijs mee naar huis genomen met mijn golf
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
de nieuwe ''BATMOBIEL'' ![]() Edit:Wat een oerlelijke sorry ''apparte'' bora...............euh Jetta ![]() ![]() maar de kentekenplaat zegt al genoeg........ betere ''reclame'' kan NL power zich niet wensen,.....haha ![]() ![]() Last edited by Geditionone : 22-06-2010 at 08:05. |
|
||||
|
||||
![]() jongens ook deze eigenaar heeft veel geld en aandacht aan z`n auto besteed al is het niet geheel mijn smaak.....
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hier sluit ik mij volledig bij aan ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() beetje triest en respectloos om andermans auto af te gaan kraken..
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik kraak de man zijn auto niet af , en er word alleen maar gezegt dat het niet de smaak is van de meeste mensen En wees eerlijk , de afwerking laat te wensen over ![]() Als je zo iets doet , doe het dan goed . en niet half ![]() |
|
||||
|
||||
![]() [QUOTE=Alberto]Ik kraak de man zijn auto niet af , en er word alleen maar gezegt dat het niet de smaak is van de meeste mensen
QUOTE] Waar staat dat dan?? altijd dezelfde zanikkers ![]() Lekker makkelijk zo... |