![]() |
|
||||
|
||||
![]() npoe maar al lag er een 1.3 in dan vind ik hem nog gaaf, iets minder maar toch
|
|||
|
|||
![]() ook al lag er een 1800 in... en zo netjes net als de r32 erin ligt... tsja was het nog steeds een nette wagen geweest IMHO!
|
|
||||
|
||||
![]() Psies, maakt niks uit hoe of wat.....
r32 ja of nee, brede lijsten ja of nee, chrome wielen ja of nee, een auto is vet of niet. Deze is gewoon dik. (maar er zijn mensen met een andere smaak natuurlijk) |
|
||||
|
||||
![]() de een zegt webers....sabientje toch..zucht de ander zegt DTA...das alleen maar een een soort van ECU thom... het blok van ron huizer had... THROTHLE BODDIES..
maw... de klok wel horen luiden... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja die bedoel ik ook! Weet ik veel hoe die dingen heetten,
ik ken alleen maar webers... Weet dat je echt webers hebt en van die kelken maar bij mij heet alles webers... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() vandaar ook die
![]()
|
||||
|
||||
![]() Dit is al de 2de keer dat iemand me daarop corrigeerd, en ook nog op dezelfde auto alleen toen was die nog van Ron, ik vrees dat ik het niet kan onthouden maar doe mijn best om de volgende keer geen webers meer te zeggen, dat floept er bij mij nogal snel uit, haha!
THROTHLE BODDIES, zal het thuis wel 3000 keer opschrijven, dan zal ik het niet meer vergeten denk ik! :p |
|
||||
|
||||
![]() Strafregels
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan was het nog een wrede wagen. (Net zo als die van jou trouwens) Ik wou wel dat mijn een-punt-drietje er zo uitzag ![]()
|
||||
|
||||
![]() hahahaha...de eerste keer was ik ook bientje.....weet ik nog wel...
|
||||
|
||||
![]() ben mischien een oude zeikdoos...maar ehhhh ben ik de enige die het opgevallen is dat er iets los hangt..... zulke dingen zouden bij mister "perfect" Ron Huizer niet gebeuren..
|
||||
|
||||
![]() hij is ook nog niet af, toch
![]() tsja, al was het een aftandse ragbak met veel roest waar de R32 motor in lag, vond ik hem nog gaaf... andere bumpers en lampen kan iedereen op een auto schroeven, geef mij maar "umpf" |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Voordat je er aan begint moet je eerst even vragen of Richard het dan ook even goed spelt voor je....
|
||||
|
||||
![]() vergeet een T volgens mij :p
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
tja.. als we zo gaan beginnen: er zit vocht in de rechter koplamp en knipperlicht, en de ruitenwisser staat niet helemaal in het midden. maar ik vind het een zwaar brute bak! de kleur, de bumpers, het blok, allemaal fantastisch!!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Zoals Stijn al zei: Ben misschien een oude zeikdoos maar het is THROTTLE BODIES..... Maw de klok nooit horen spel(l)en... ![]()
|
||||
|
||||
![]() als we dat toch zo beginnen, is het INDIVIDUAL THROTTLE BODIES (ITB's in de volksmond), aangezien elke cilinder er 1 heeft
![]() |
|
||||
|
||||
![]() opnieuw
Is dit ook een r32 op kenteken? |
|
||||
|
||||
![]() is een 6 cilinder op kenteken
|
|
|||
|
|||
![]() ik ga hem nu mischien mooier vinden dan dat ie toen was.