![]() |
|
||||
|
||||
![]() afgezien van dat "kutopel" een pleonasme is....
![]() heeft hij verder geheel gelijk... topadvertentie.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Precies. En omdat je niet de enige bent die zo denkt, pingel ik dus ook bij de vaste prijzen op MP af, en tot nu toe met behoorlijk succes. Als ik telkens bot zou vangen, zou ik het vroeg of laat wel afleren. Maar als ik, zoals nu het geval is, keer op keer weer met de kleinste moeite zo'n 25% of meer van de prijs af krijg, zou ik gek zijn als ik het niet deed. Prima als er eerlijke en duidelijke mensen op MP zijn, maar dat van "een beter milieu begint bij jezelf" werkt niet op Marktplaats. Het enige dat je daarmee bereikt is dat je met je zooi blijft zitten, of te veel betaalt voor de rommel van anderen. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Is er dan niemand die het plaatje compleet ziet?
Deze gast is zo'n liefhebber dat hij eigenlijk niet van z'n auto's afwil, vandaar z'n zeikverhaal. Daar kun je ook respect voor hebben ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Klasse advertentie!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hij heeft een update geplaatst van 6 februari
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Om even een update te geven 6 Feb 2010:
Dit is het niveau van Marktplaats: Geachte Arjan, jij bent echt een homo met je ****** advertentie. Gr Deze reactie is afkomstig van; gezichtwasser@live.nl Naam: gezichtwasser Uiteraard is iedereen weer vrij om te reageren hierop. Wederom moet je altijd weer even afwachten want het kan zomaar zijn dat zo'n persoon even wat tijd nodig heeft om na zo'n fraai stukje grammatica een week bij te komen. Zelf denk ik dat deze persoon iets te weinig aan de tiet heeft gezeten, maar wie zal het zeggen.... ![]() ![]() Last edited by d-ick : 06-02-2010 at 22:50. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() Want hoe f**king irritant is het niet dat als je een vaste prijs hebt afgesproken en diegene gaat bij het ophalen nog effe lekker proberen af te dingen...... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Geweldige advertentie,s
![]() |
|
||||
|
||||
![]() het wordt nog mooier !
http://www.marktplaats.nl/index.php...html%3Fxref%3D1 hij zet al zijn ontvangen berichten onder zijn advertentie ! geweldige stumperts zijn dr bij ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Die gast heeft als kind volgens mij te weinig aandacht en te weinig slaag gehad. :srewy:
|
||||
|
||||
![]() Wat een verhaal, int begin kon ik er wel om lachen en vond ik 't best een prima advertentie maar nu slaat hij echt door..
|
||||
|
||||
![]() vond het eerste verhaal al triest, maar dit is echt een gevaar voor de samenleving
![]() Duurt niet lang meer en dan blaast hij zichzelf en zijn rocco's op midden op het marktplein van Deventer..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En dan heeft ie het antwoord op mijn vraag over die harde stukjes aan het einde van een schoenveter ook nog fout...
|
|||
|
|||
![]() hehe te mooi
![]() maar de auto's raakt hij nooit kwijt |
|
||||
|
||||
![]() Geweldig, hij heeft 100% gelijk
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hij genereert in ieder geval voldoende traffic op zijn advertentie, maar die auto's gaat hij zo niet kwijtraken zo, goed bezig dus.
![]()
|
|||
|
|||
![]() Ge-ni-aal!!
Het wordt wel steeds stiller met achterstandsbuurtreacties dat vindt ik dan wel weer jammer... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nja, als die gast bezig is met een missie om de sfeer op marktplaats te verbeteren loopt ie met oogkleppen op volle vaart de verkeerde kant uit te stampen.
Denk niet dat marktplaats zo gezellig is als iedereen zijn instelling heeft. Het is normaal dat er gehandeld en gepingeld wordt op een marktplaats, ook als die online is. Zo vaak verkoop je je auto niet als particulier zijnde, dus neem gewoon die ene keer de reacties op de koop toe. Kun je dat niet, pak dan je auto bij elkaar, rij hem naar een handelaar of dealer, en kijk wat je er daar voor terug krijgt. Het bedrag dat je bij de handelaar voor je auto krijgt is niet hoog genoeg, maar als we dan het werk van die handelaar moeten overnemen, om zo evt meer voor de auto te vangen, en die vervelende koopjesjagers moeten afhandelen, lopen we ook te mekkeren. Het is het een of het ander. Je kunt niet verlangen maximaal voor je auto te vangen, en er minimaal moeite voor te doen.