![]() |
|
||||
|
||||
![]() Had me niet de moeite genomen de hele boel aan discussies ed. door te nemen.
![]() Als 't goed is heb ik nog ergens een setje van die deurpanelen met armleuningen van een mk4 liggen. Kun je hebben als je er wat mee kunt.
|
||||
|
||||
![]() las ff uit interesse mee, maar heb momo geen sportstuurtje met 2 knoppen er op?
of is dat alweer te "opvallend"?
|
||||
|
||||
![]() Ik wil geen momo sportstuurtje met 2 knoppen er op in mijn Golf IV.. maar bedankt voor het meedenken
![]()
|
||||
|
||||
![]() haha, moet wel btje oem lijken zeg maar.
zal asbak worden icm raamschakelaars... ?
|
||||
|
||||
![]() Zonder knopjes oogt het een stuk strakker. Niet te opvallende en laag zittende meters, of dus in de asbak. My 2 cents. Heeft een golf 4 ook van die multipins stekkers in het scharnierende deel van de deur? Is er vast wel tussen te knutselen. Zullen dan 2x3 kabeltjes bij moeten?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat heeft mijn voorkeur, alleen even de vraag of Rob dat kan fiksen.. maar daar zijn we mee bezig ![]() Chris.. heb je zo'n paneel voor 4 elektrische ramen, dat zou dan het enige zijn wat ik nodig heb denk ik.
|
||||
|
||||
![]() Heb het er net even bij gepakt, en het frame is voor een 3-deurs. Dacht dat het een 5-deurs versie was, maar niet dus.
Zit nog een opening vooraan, denk dat dat van de cv is oid.
|
||||
|
||||
![]() Ja dat klopt Chris, voor de knoppen van de ramen zit je cv knop... smal knopje is dat.
Toevallig een actieve meelezer die een 5drs elektrischeramenpaneeltje (pfieuw) heeft liggen?
|
||||
|
||||
![]() Helaas.
Moest ik er eentje tegenkomen laat ik 't je weten. Moest jij nog deurpanelen moeten hebben voor een 3-deurs mk4: heb er nog liggen, voor en achter, en ik wil echt van die dingen af, maar vind het te zonde om maar gewoon heel de handel weg te mieteren, dus gratis. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Sorry C. Ik heb een setje in de auto en die zijn verder zo goed als nieuw.. dus ik kan er verder ook niks mee.
Maak anders even een topic, d'r is vast wel iemand die zo'n setje panelen voor niks op komt halen lijkt me?
|
||||
|
||||
![]() Heb ik al een paar keer geprobeerd, maar niemand die ze nodig heeft.
Binnenkort maar eens met iemand meerijden in een driedeurs mk4 Golf naar de Mc Drive ofzo... whoeps, daar gaat m'n cola. ![]()
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bump
![]() En mijn 'project' ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() hoe doe je de lichten aan dan?
|
||||
|
||||
![]() Weeknie.. ik ga dat niet doen.. goed lezen, de uitleg staat boven de foto (gebruikelijk)
Bovenste foto is dus als toevoeging voor het topic en de onderste is 'mijn project'..
|
||||
|
||||
![]() Hoe doe je dat mish? Ga je 2 overbodige knoppen gebruiken voor switches?
Wil je per se meters verbergen??
|
||||
|
||||
![]() Ik ga inderdaad de knoppen van de achterramen voor de airride gebruiken.
Meters wil ik als het even kan verbergen, waarschijnlijk 1 meter met dubbele wijzers, die kan mooi in mijn asbak zoals bij deze foto.. eerder gepost door Joentje: ![]()
|
|||
|
|||
![]() knoppen in de deur en de meters in de hemel bij je binne spiegel ruimte zat er voor en ze vallen niet op
zo zou ik het doen |
|
||||
|
||||
![]() Van die grote meters bij je spiegel?? Lijkt mij niet echt een nette oplossing.
Gewoon 't asbakkie in met die meter(s).. kleppie dicht in je ziet er niks van!
|
|||
|
|||
![]() Is het niet stoer om de meters op de plek te doen van je binnenverlichting, dat ze schuin naar beneden wijzen?
|