![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En nog preciezer: echte originele oude spatborden hebben twee puntjes zitten op de plaats waar later de bumpersteun kwam op de nieuwere types (vooruitziende blik destijds bij VW?).
|
||||
|
||||
![]() Jij zal het wel weten, jij hebt er genoeg
![]() Toevallig nog een groene bijrijdersstoel en deurpanelen liggen? |
|
||||
|
||||
![]() In mijn 74er zit een geroen interieur... volgens mij niet origineel...
Geen idee nog of ik het kwijt wil en als ik dat zou willen kan het zowieso niet eerder dan in het voorjaar.. Ik moet echter nog even onderzoeken of het ECHT niet het originele interieur is, al staat de kleurcombinatie blauw met groen nergens in de lijsten.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het is idd een aparte combinatie, heb het nog nooit eerder gezien. Het blauw is toch wel origineel? Je kunt er achter komen door een certificaat op te vragen bij het Volkswagen Museum in Duitsland, maar dat weet je vast al wel. Is niet erg dat je het pas in het voorjaar weet, mijn auto staat toch in de stalling en blijft daar voorlopig ook. |
|
|||
|
|||
![]() Gefeliciteerd!
Kun je je gelijk hier even aanmelden. ---> http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=25197
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Goed idee, ga ik meteen even doen. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() En deze auto is nu te koop op marktplaats plus nog een carrosserie erbij van 1976 en nog wat onderdelen.
|