![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heel netjes Robert, zien er goed uit.
Gelukkig dat er auto's te bezichtigen waren want als je het van de portret foto's moest hebben krijg je meteen een inzinking ![]() Jullie ook allemaal bedankt voor het toffe weekend. ![]() Enne TWO in the PIEP en ONE in the PIEP haha ouwe waus. Last edited by A.D GOLF1 1976 : 09-09-2009 at 16:47. |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooie foto's Sebas!
|
|||
|
|||
![]() Vet heel vet !!
![]()
|
||||
|
||||
![]() WOW Die is zeker vet!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vindt toch deze beter! hahaha vooral die Private hanger! |
|
||||
|
||||
![]() Als dat geen Dubnut wordt weet ik het ook niet meer Walter
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik hoor t al, Silvia Saint had weer veel bekyks
![]()
|
|||
|
|||
![]() ik kijk ook liever naar haar dan jou pim
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hierbij de toegezegde foto`s
Bij de tussenstop ![]() Op en van de boot ![]() ![]() ![]() Mooi blokkies ![]() ![]() Pooier slee ![]() ![]() niks niet embleemloos ![]() ![]() En de beste man op de achtergrond is zo populair geworden dat ze nu al een straat naar hem vernoemd hebben. ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leuk groepje zo Roy, volgend jaar gaat er nog een corrado mee!
![]()
|
|||
|
|||
![]() auf www.vau-max.de
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() volgend jaar zeker naar edition 38 terug
roy-16vt zaten wij niet op de boot samen aan het bier een babbeltje tedoen zie dat alles veilig thuis is gekomen was overigens wel meteen slecht weer!! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat zou heel goed kunnen, was in ieder geval wel ff gezellig ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooi stukje over de meeting.
http://speedhunters.com/archive/200...edition-38.aspx Edit ![]() Staat hierboven ook al
www.oliververheij.com Contact me for info & pricing about photoshoots! VW Fanatics! Last edited by Oliver® : 16-09-2009 at 18:08. |
|
||||
|
||||
![]() Je wordt steeds bekender Oliver!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Beetlefreak : 18-09-2009 at 11:40. |