Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek overig > Watergekoelde projecten
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 19-08-2009, 19:08
tiefflieger tiefflieger is offline
Volksforum Draaideur Donateur

Dus nu mag een auto die niet 350 dagen per jaar stil staat ook al niet meer onder projecten staan ?
Dan zou het erg leeg worden onder "projecten".

Gaat hard de vwforum kant op hier met al dat commentaar op anderen...
Reply With Quote
Old 19-08-2009, 19:22
B-ram B-ram is offline
Forum junkie

ja idd...kom ik speciaal van vw forum hierheen...gaat het hier ook zo.

meer dan de helft van de topics hier bestaat uit het verlagen van een auto en dikke wielen eronder zetten en voor de rest niet zoveel. Zitten maar een paar from wreck to wriches bij ofzo.

ik vind het dikke poep hoor
Reply With Quote
Old 19-08-2009, 19:36
stij
Guest

Quote:
Originally Posted by martijnvanderh
HOEZO GEEN PROJECT?

pro·ject het; o -en vooraf omschreven, gezamenlijk te verrichten werkzaamheden, leidend tot een eindproduct

Alleen het rijden over een veldje op VAGfest is al een project met deze worstenbroodje-dikke-bak!
stap 1 (vooraf omschreven): Hee mischa! Jij hebt het minst gedronken he? Dan gaan we rondje rijden met jouw wagen
stap 2 (gezamenlijk te verrichten): Gewichtsverdeling van alle passagiers, inschatting van hoogte van de graspollen tegenover hoogte wagen, gezamenlijk opletten of er niet te hoge drempeltjes liggen
stap 3 (eindproduct): vetta bak, uberlaag, schrapend over alles wat hij tegen komt.

Mensen.... maak je toch niet zo druk. Hoe uitgebreid moet het project zijn?
Alles wat er nodig was, is een schroefset, dikke wielen, goede poetsbeurt en een stereootje om JVT en flinke namen over te draaien!!!??

Inderdaad dat is juist

en waarom lopen jullie toch allemaal achter misha aan te vangen

Last edited by Stijntje : 19-08-2009 at 19:41.
Reply With Quote
Old 19-08-2009, 20:28
knedel16vweber's Avatar
knedel16vweber knedel16vweber is offline
Volksforum Aandeelhouder

Send a message via MSN to knedel16vweber

idd wat een geneuzel weer....

ik vind um cool mish, al was ik helemaal kapot van je vorige sletta, wat een mooie kar was dat.
maar deze mag er ook wezen.

succes er mee!

ennuh, laat ze maar lullen

groet frank

---=WEBER INSIDE=---

http://nightshift.hipstreet.nl/

Quote:
Originally Posted by vw roadwarrior
Klinkt interesant die motorspecs van je.
Jammer dat het kapot gelopen is
Reply With Quote
Old 19-08-2009, 20:34
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83

Als er aan geknutseld wordt (in bepaalde mate) is het een project.

En waar je de zooi post maakt toch ook niet zo veel uit, wel?
Ben nu wel benieuwd naar hoe die wieltjes er in 't wit uitzien... hop hop!

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
Old 19-08-2009, 20:54
Misha's Avatar
Misha Misha is offline
10k maniac

Send a message via MSN to Misha

Niet iedereen heeft 10 jaar nodig om een auto dik te maken

Bedankt voor de reacties trouwens, gelukkig zijn de meesten positief, ook al was dat niet het geval was het totaal niet erg.
Ik bouw die auto's voor mezelf, voor niemand anders.. als iemand 't er niet mee eens is dan is dat zijn probleem, niet het mijne!

Net even een US-module erin gezet, kijkt ook altijd wat mooier in de avond
Old 19-08-2009, 22:00
sanderz's Avatar
sanderz sanderz is offline
Married to PC

Send a message via MSN to sanderz

Quote:
Originally Posted by Misha

Net even een US-module erin gezet, kijkt ook altijd wat mooier in de avond

ik ben een noob, wat is een us module??
Old 19-08-2009, 22:10
Misha's Avatar
Misha Misha is offline
10k maniac

Dat je knipperlichten half meebranden met het stadslicht, zoals bij US bumpers.. www.uslights.nl
Old 19-08-2009, 22:21
sanderz's Avatar
sanderz sanderz is offline
Married to PC

Send a message via MSN to sanderz

Quote:
Dat je knipperlichten half meebranden met het stadslicht, zoals bij US bumpers.. www.uslights.nl

zelfde als ik heb dus, duur woord voor meebrandende knipperlichten
Old 19-08-2009, 22:52
Roy-16VT's Avatar
Roy-16VT Roy-16VT is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by tiefflieger
Dus nu mag een auto die niet 350 dagen per jaar stil staat ook al niet meer onder projecten staan ?

ik heb zo`n vermoeden dat misha daar z`n eigen aandeel ook in heeft gezien zijn posts hier.

verder zal ik hier geen woorden aan vuil maken ik denk dat misha zelf ook wel wwet wat ik bedoel

ook begrijp ik jou commentaar (tiefflieger) dat heeft volgens mij weinig te maken met forums maar meer met de mentaliteit van de mensen, ik vind het jammer dat men niet kijkt naar wat een auto WEL heeft maar dat men eerder op zoek is naar wat een auto NIET heeft of wat er NIET GOED is

en een ander zal dit zien als topicvervuiling ik zie meer iets met ballen en kaatsen
Old 19-08-2009, 23:10
oldscool's Avatar
oldscool oldscool is offline
Postwhore

Quote:

ABSOLUUT MEE EENS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

krijgen we dadelijk nog een tv show wel een handelaar geen handelaar

http://www.facebook.com/dropandwheels
Reply With Quote
Old 20-08-2009, 00:22
Gijs's Avatar
Gijs Gijs is offline
Volksforum Crew - Gijsmans

Send a message via MSN to Gijs

Een beetje kort lontje allemaal? Laat ieder z'n ding doen, doe ik ook. Misha maakt al tijden nette auto's en hoe die het flinkt om ze ook nog steeds voor (te) veel te verkopen snap ik nog steeds niet.

Een projectauto hoeft helemaal niet de meeste tijd in de garage te staan. Sterker nog; als ik een auto gebouwd heb, zal en moet die ook gaan rijden en gebruikt worden ook. Ik denk dat je de project area beter kunt zien als een soort car-dairy

Quote:

Daar is het nog altijd een forum voor. Als je geen kritiek/commentaar kunt hebben, zit er rechtsboven in je scherm een kruisje óf je plaats hier je project niet

Back on-topic, want dit gezeik begin ik ook onderhand beu te worden
Om terug te komen op je witte sletta; we hebben nog steeds geen antwoord op je vraag... Wanneer komt de 16v erin??
Btw, je oude rode jetta... rijdt ie hier nog/weer op het forum rond?

'11 Polo 6R bluemotion TDI
'05 BMW 130i trackday
'93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD
'91 Golf Syncro Country
'89 Daihatsu Feroza
'86 Passat Variant Syncro
Reply With Quote
Old 20-08-2009, 07:59
stij
Guest

Quote:
Originally Posted by Gijs
Een beetje kort lontje allemaal? Laat ieder z'n ding doen, doe ik ook. Misha maakt al tijden nette auto's en hoe die het flinkt om ze ook nog steeds voor (te) veel te verkopen snap ik nog steeds niet.

Een projectauto hoeft helemaal niet de meeste tijd in de garage te staan. Sterker nog; als ik een auto gebouwd heb, zal en moet die ook gaan rijden en gebruikt worden ook. Ik denk dat je de project area beter kunt zien als een soort car-dairy

Daar is het nog altijd een forum voor. Als je geen kritiek/commentaar kunt hebben, zit er rechtsboven in je scherm een kruisje óf je plaats hier je project niet

Back on-topic, want dit gezeik begin ik ook onderhand beu te worden
Om terug te komen op je witte sletta; we hebben nog steeds geen antwoord op je vraag... Wanneer komt de 16v erin??

Ik vind dat er weinig auto's voor te veel geld verkocht worden van misha, hij komt altijd wel redelijk uit, maar der moet toch vaak geld bij,

En ik geloof niet dat misha hapt ofzo dus die reactie slaat ook op niks eigenlijk.

vwforum tja mischien wel de zeveraars die zijn overgekomen maar nog niet de sjaken

en ik heb rechts boven geen kruisje??? wel links rood oranje groen
Reply With Quote
Old 20-08-2009, 08:29
lager lager is offline
VW Guru

misha wat voor merk schroefset zit er onder . hoe gaat hij zo laag bumpstop ingekort etc .montage foto,s , dat zou leuk zijn .maar ik vind het weer een dikke jetta in korte tijd dat wel
Reply With Quote
Old 20-08-2009, 08:39
martinus83's Avatar
martinus83 martinus83 is offline
Forum junkie

Een forum is om commentaar te krijgen en te leveren, of elkaar te complimeteren over wat we doen omtrend de gezamelijke hobby. Zolang we elkaar in onze waarde laten, prima! Anders werd het wel een heel erg dooie boel.

Hier monteerd misha eenschroefset, plaatst wielen, verwijderd stickers, andere tails, knippers, bouwd een us-look stadslichie in, wellicht later nog een andere interieur, wielen andere kleur geven, muziek erin?

Ken een belgisch voorbeeld van een groene mk2 waar dus echt helemaal niks gedaan wordt afgezien van een keer een ander wiel en reacties als merci, merci, merci! Dat is inderdaad vrij doelloos maar goed.

Vind dit wel leuk om te volgen, misha zet toch steeds leuke wagentjes neer en is contineu bezig.

Liever volg ik uitgebreidere projecten, komt ook omdat ik daar zelf de passie voor heb sommige net als anderen dat ook hebben. Maar niet iedereen ziet dat zitten, en wil aan zoiets beginnen. Toch is het leuk te lezen wat anderen aan hun autos doen ook al is het niet veel. Deze sectie had ook "de garage" ofzo kunnen heten net als op VWforum.. toevallig heet dit "projecten"

Maar we hebben 5 sterren systeem, misschien moet de omschrijving van de 1-2-3-4-5e ster iets aangepast worden zodat je kan zien wat "project" topic je opend, in welke mate het een amateur of vergevorderd groots project is.
Golf TDIi '97 - Sold
Golf GTi8v '90 - Sold
Golf GL1.8 '87 - TL
Golf CL1.3 '86 - TL

Last edited by martinus83 : 20-08-2009 at 09:24.
Reply With Quote
Old 20-08-2009, 09:28
chobee chobee is offline
VW Enthousiast

Quote:
Originally Posted by martinus83

Ken een belgisch voorbeeld van een groene mk2 waar dus echt helemaal niks gedaan wordt afgezien van een keer een ander wiel en reacties als merci, merci, merci! Dat is inderdaad vrij doelloos maar goed.

denk dat hij mij bedoeld, geen probleem mee hoor maat, maar heb deze al meer dan 12 jaar(origineel toen ik hem kocht) en geloof me deze heeft al tal van veranderingen ondergaan, niet alleen kwa velgen enzo, schroefkitten, interieurs, grills,rolkooi enz enz. En bijna alle onderdelen zijn vervangen door nieuwe originele onderdelen maar dat telt blijkbaar niet mee, een auto is nu eenmaal het mooist volledig OEM met dikke verlaging + dikke velgen!! Kan dus in mijn ogen niet veel meer doen dan eens veranderen van velgen

PS: mischa: als je wil dat ik de foto's verwijder geef me maar een seintje dan maar wou hier toch even op reageren!

VETTE JETTA

Last edited by chobee : 20-08-2009 at 21:17.
Reply With Quote
Old 20-08-2009, 11:15
Misha's Avatar
Misha Misha is offline
10k maniac

Quote:
Originally Posted by Gijs

De 16v komt er in als in werk heb en een fatsoenlijk inkomen.
Althans, misschien... ik beloof niks, want voor 't zelfde geld heb ik binnenkort alweer wat anders
Wat de rode betreft, die gast heeft een topic op VWforum, hier ben ik 'm nog niet tegen gekomen.

Quote:
Originally Posted by lager
misha wat voor merk schroefset zit er onder . hoe gaat hij zo laag bumpstop ingekort etc .montage foto,s , dat zou leuk zijn .maar ik vind het weer een dikke jetta in korte tijd dat wel

Ik had een TEC setje besteld, maar toen ik de doos open trok zat er een Raceland setje in.
Ook prima dacht ik, vooraan zijn de bumpstops, hulpveren en stofkapjes weg..
achteraan de originele bumpstops en stofkapjes weg.. zitten nu wel supersport bumpstops tussen.
Vooraan heb ik nog iets van 3cm over meen ik, en achteraan ligt hij op 't laagst (op de bumpstops).

Chobee: Als je de foto's even vervangt door links ofzo dan vind ik 't prima, mooie auto trouwens
Bedankt verder voor de reacties, al snap ik niet waarom er altijd z'n gezever is in mijn topics..
Old 20-08-2009, 11:30
chobee chobee is offline
VW Enthousiast

Quote:

Chobee: Als je de foto's even vervangt door links ofzo dan vind ik 't prima, mooie auto trouwens
Bedankt verder voor de reacties, al snap ik niet waarom er altijd z'n gezever is in mijn topics..

thanks maat, heb foto's verwijderd moeten ze maar vragen als ze willen zien hoe hij vroeger was toen ik nog geen computer had!
vette jetta hoor kerel

Last edited by chobee : 20-08-2009 at 21:06.
Reply With Quote
Old 20-08-2009, 19:03
classic-edition's Avatar
classic-edition classic-edition is offline
Volksforum Aandeelhouder

Misha laat ze maar lullen je maakt telkens met kleine veranderingen toch elke keer een dikke bak. Niet iedereen heeft duizenden euro's te besteden in een project of heeft nog andere dingen in het leven waar men geld aan uit wil geven.
Als sommige mensen dat niet kunnen waarderen jammer dan.
Komt bij dat een project ook ergens moet beginnen (meestal met wielen en een verlaging). Ik vind dan ook dat je jezelf ook niet hoeft te verantwoorden wanneer er een andere motor of idd in komt omdat het dan pas een project zou zijn.

Amen.

(p.s dit is niet bedoeld om nog meer gelul in je project topic te stoppen )

Web: www.djmarcomartinez.com
Reply With Quote
Old 20-08-2009, 20:25
Samurai's Avatar
Samurai Samurai is offline
No personal life

Quote:
al snap ik niet waarom er altijd z'n gezever is in mijn topics..

Dat komt omdat jij ook vaak zevert in andermans topics!

Maar dat geeft juist een beetje leven in de brouwerij.

Erg leuke jetta heb je daar weer gemaakt, vaak is het de kleine subtiele dingen die het hem doen.

Kortom goed bezig geweest man, al vondt ik van al je wagens die kever het allermooist!
Reply With Quote
Reply

Posting Rules