![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb net te horen gekregen dat ik oficieel vrij ben volgend jaar !!
ik heb weer iemand gevonden die de winkel voor mij doet ! joepie mijn dag is weer helemaal goed ook al verkoop ik geen donder vandaag ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() ticket besteld nu nog paar maanden hard werken
|
||||
|
||||
![]() Hoe hebben jullie eigenlijk de appartementen geregeld. Probeer beetje te boeken maar zie dat je alleen kan van zaterdag tot vrijdag terwijl ik dus zaterdag en zondag ook mee wil maken. Kan je ook maandags je week laten beginnen? Ik kom er niet echt uit
|
||||
|
||||
![]() VVV in Reifnitz bellen. Of je haalt een reisgids van Reifnitz, Velden en omgeving (gemeente Kärnten) zoekt daar iets uit en bellen maar.
|
||||
|
||||
![]() OKJ en wie gaan volgend jaar ?
Chis , marco , barbara , antera ik zei de gek , eneenene ??? |
|
||||
|
||||
![]() ikke
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Net te horen gekregen, verlof is goedgekeurd :p Zal ik vast die kant op gaan rijden :p |
|
||||
|
||||
![]() heb het appartement in sekirn alweer geregeld, kom je nog een biertje happen christiaan???
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wij gaan een biertje ( 1 tje maar :p ) happen maarten......
|
|
||||
|
||||
![]() sgoed 1 heeeeel groot biertje
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Fuckin' hell, if you're allready in Dusseldorf, then why moving by train. Take the autobahn. there's only one way to get your car really going, and this guy wants to take the train. You're allmost there!!!
|
||||
|
||||
![]() zo het is weer bevestigt .
edward christiaan marco peter barbara mark ( antera) richard rainier + dame fatalM +dame totaal 11 personen , mocht er iemand niet mee gaan en +/- 3 maanden van te voren afzeggen is er niets aan de hand , daarna gelden wat anullerings kosten . voor de te bestellen kaarten : http://www.woertherseetreffen.at/07_anmeldung-alt.html Einfahrtsticket (gelb) moet je hebben als je de hele week onbeperkt wilt rondtuffen daar ( woerthersee tour ) |
|
||||
|
||||
![]() p.s. hier zitten we : http://urlaubamwasnighof.at/
|
|
||||
|
||||
![]() Ziet er leuk uit jongens... ik wens jullie alvast veel plezier!
|
||||
|
||||
![]() ik ben er volgend jaar toch ook weer bij.
|
||||
|
||||
![]() jammer heleen , moet je nog een x in je rokje zien , dat houden we maar tegoed dan.
tuurlijk chris , wie kan jou nu vergeten ...... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() der boedha
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nou Boeddha gaat aan de slag om er 25 kilo vanaf te krijgen. Maar of dat gaat lukken??? watch the new avatar :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() met een beetje doorzettingsvermogen lijkt mij van wel... dus komt wel goed.
|
||||
|
||||
![]() VOLKSFORUM EXTREEM MAKEOVER
COOL ![]() |