![]() |
|
||||
|
||||
![]() gefeliciteerd!
|
|||
|
|||
![]() Gefeliciteerd Buurman
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Gefeliciteerd
![]() |
|
||||
|
||||
![]() gefeliciteerd
en dat wordt slapeloze nachten ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
gefeli man.. met vader ook alles goed?
|
||||
|
||||
![]() Bedankt jongens...met vader gaat het ook weer beter, die theezakjes onder de ogen zijn al een stuk kleiner geworden
Toen ik voor het eerst de pamper moest verschonen met trillende handen het zweet van het voorhooft vegend, leek het wel of ik een 1 daags curses hersenchirurgie bij de LOI had gevolgt!!...Wat is dat klein spul zeg! Nu doe ik niks anders dan genieten als ik thuis kom en ben na de geboorte nog maar één keer in de schuur geweest om een beetje de ballans op te maken voor de KWF. |
|
||||
|
||||
![]() Zo even deze thread weer afstoffen
Via huinkroese heb ik het adres gekregen van G&R voor het verchromen, hij had er goede ervaring mee dus heb ik de B stijlen, lijsten die op het raam rubber van de deuren komen te liggen, de zelfde soort strippen maar dan voor de klapraampjes en de uitzetijzertjes voor de klapraampjes heen gebracht. ![]() ![]() ![]() ![]() Ik had de kunstof benzineleiding die de vorige eigenaar door de tunnel had gebracht vervangen door een koperen omdat ik bang was dat de kunstof leiding door ouderdom zou kunnen knappen De koperen leiding heb ik niet door de tunnel maar langs de tunnel gelegt Afgelopen week heb ik de tankhals en de tank ingebouwd ![]() Ook de voorbumper is nu klaar om gemonteert te worden Johan |
|
||||
|
||||
![]() Gaaf, dat chrome!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja viel mij ook niet tegen, ik heb de bumperdelen opgepoetst met een polijstmachine er zitten wel hier en daar kleine pikjes op maar dat mag geen naam hebben, de rozetten zijn in engeland opnieuw verchroomt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooi hoor!
|
||||
|
||||
![]() begint lekker op te schieten nou?
netjes man ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja het begint weer wat op gang te komen Ik heb al aardig wat spulletjes op zolder liggen Een paar weken voor de kever winter festijn heb ik met de firma Neufer contact gehad en hun een lijst voor onderdelen gestuurd Die zaterdag lag er netjes een grote doos klaar met mijn naam er op! ![]() Nu heb ik op de bekleding na nagenoeg alles nieuw liggen Ik wil niet in het wilde weg alles er opzetten wat ik heb omdat ik dan bang ben dat ik het overzicht ga verliesen en daarom dan dingen half af komen, dat zal ook wel een reden zijn waarom het meschien wat langer duurt. |
|
||||
|
||||
![]() Vorige week heb ik het draaimeganisme van ramen even goed nagekeken
Het asje waar de spiraalveer om zit (die je help om het glas weer omhoog te draaien) was flink uitgebogen door de kracht van de veer Ik heb een nieuw asje gemaakt maar dit keer van ijzer in plaats van aluminium ![]() ![]() ![]() Het meganisme en het glas zit nu op zijn plek in de deur, wat nog wel even spannend was omdat het glas door zijn bolle vorm moeilijk door de ruitschacht wou.. De motor zit er inmiddels ook in Het heeft wel even geduurt voordat we hem aan het pruttelen hadden omdat de benzinepomp stuk was en waarschijnlijk waren de contacten in het contactslot behoorlijk smerig waardoor de spanning steeds weg viel als je de sleutel losliet. Gister ben ik naar Odiliapeel gereden omdat het chromewerk klaar was Echt superkwaliteit wat ze daar leveren! (huinkroese ![]() ![]() ![]() ![]() Deze week zijn ook de deurpanelen binnen gekomen ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heel mooi !!!
Binnenkort maar eens "om de hoek" kijken ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooi allemaal,zwart met wit en chroom,jammie!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Koffie staat klaar ![]() Quote:
Ja gaat wel goed komen denk ik ![]() Zodra ik het motorruim klaar heb ga ik de bumper(s), striping, emblemen en spiegel monteren De klapraampjes wacht ik nog even mee omdat het hemeltje er dan eerst in moet, en aangezien die behoorlijk wit is kan ik beter eerst zoveel mogelijk de rest klaar hebben ![]() Last edited by lowghia : 24-04-2010 at 15:51. |
|
|||
|
|||
![]() Lowghia,
Allereert, zwart met chroom is lekker, wit erbij is gewoon geilheid hahaha. Ben heel benieuwd hoe dit gaat worden. Zat laatst op volksrods.com Kwam ik dit tegen..(mocht je een zak met geld hebben waar je niks mee doet hahaha) http://www.volksrods.com/forum/showthread.php?t=29854 Verders, ga zo door!
|
||||
|
||||
![]() Deze wordt echt super mooi volgens mij.
|
||||
|
||||
![]() dacht dat dat veel te zwart ging worden, maar nu zie ik die deurpanelen en slaat mijn mening wel om, top
![]() en ik zie daar nog een witte ghia staan???
|
||||
|
||||
![]() Ah,dus je was bijmij om de hoek
![]() Ziet er gelikt uit dat project! ![]() |