![]() |
|
||||
|
||||
![]() zo hier dus de eerste foto's nu weer ijsjes scheppen!! ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() he Klaas ik mis nog een datum in je tour schema die van het weekeind 20-22 mei.
Sjef |
|
||||
|
||||
![]() Wow mooi hoor!! Heb je een een foto van de binnenkant?
|
|
||||
|
||||
![]() Doe mij Pistache Klaas
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
staat erbij hoor!!! Gert, hoor ik nog iets over Retro mania? en een foto van de binnenkant komt eraan, maar wacht even tot dit helemaal af is!(1-2 dagen) ![]() |
|
|||
|
|||
![]() echt heel gaaf!!!, waar sta jij zo al in het land.
ik heb nl een idee. ik wil met mijn bus een keer op het stadhuisplein of de grote markt van Almere gaan staan om mijn bedrijf Mijsen Makelaars te gaan promoten. zou heel heel gaaf zijn om jou er dan naast het hebben. Kan ik bv aan echte geinteresserden gelijk een ijsje aanbieden. |
|
||||
|
||||
![]() kom maar met concrete plannen, ik rij wel naar je toe, ludieke actie's vind ik wel leuk!!!!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ooooh!!! wat moooi!!!!! ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Wowowowo als we weer een keer een meeting hebben kom je dan staan????
Super man!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
is goed, ik ga de actie plannen, kijken of het mag van de gemeente en of daar vergunning voor nodig is en dan laat ik het je weten Groet Rico |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
tuurlijk, ben wel in voor wat VWtjes !!!! en zie mijn onderschrift, voor de meetings :biggrin: |
|
|||
|
|||
![]() He Klaas je hebt toch een gat in de markt gevonden hoor iedereen wilt je als ik jou was zou ik geld gaan vragen als extra aankleding op een markt. Kan je nagaan de meeste betalen om ergens te staan jij gaat geld toe krijgen en nog ijs verkopen ook. Nog een paar jaar zo en je komt met een T5 cremekar aanrijden. :biggrin:
|
|
||||
|
||||
![]() 22, 23 en 24 april Voorjaarsmeeting VW busclub?
'T is een mooie bus geworden. Succes ermee!
|
||||
|
||||
![]() Zat nog even aandachtig de foto's te bekijken, en zag dat je ook al een team met promotiedames hebt!
Zeer professioneel. ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Rokus. PB
Sjef |
|
||||
|
||||
![]() nu nog wat foto's van voor en na , bij elkaar. voor het vergelijk.
|
|
||||
|
||||
![]() en misschien nog wat afbeeldingen van ijsco's op het witte dak, zodat men van veraf kan zien WAAR de ijskar staat.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik kan me herinneren dat mario met zijn hot dog bus af en toe problemen had om op een evenement te mogen staan. bij de grotere events is de catering meestal verkocht aan een horeca bedrijf en die zijn meestal niet zo blij met dit soort concurentie.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ziehier wat fotootjes van dit megaprojekt, het is niet helemaal 100 % geslaagd, maar ik heb wel heeel veel geleerd nu, en als het ijs echt zo goed is als dat ik vind, let niemand meer op de details ![]() ![]() oja het gehele verslag is te lezen op mijn site: http://home.wanadoo.nl/k.schaft/ |
|
|||
|
|||
![]() Vooral dat achterspatbord zit er netjes in
![]() Mogguh! Ronald |