![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik noem een natuurreservaat in hartje Zuid-Afrika niet echt massa toerisma ![]() Als je daar in the middle of nowhere, onder de sterrenhemel, luisterend naar afrikaanse trommels en gezang je avond wordt verstoord door een paar ontzettend luidruchtige, half bezopen yanken dan heb je nieteens meer de behoefte om de echte mensen te leren kennen. Verder heb ik niks op tattoo's tegen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
pau·per (dem; paupers) 1 maatschappelijk misdeeld persoon ik kan het hier dan ook niet anders dan mee eens zijn ![]() Quote:
Mijn mening: mensen die generaliseren zijn kortzichtige stakkers |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik zie Marc's volgende Tattoo
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Generaliseren is iets prachtigs, daaruit ontstaan goeie cabaretshows, word je minder vaak overvallen en koop je niks van iemand die in een caravan woont, of net wel maar dan heb je vaak ook een tattoo.. Er zitten altijd uitzonderingen tussen, maar de meerderheid bepaalt, je hebt natuurlijk binnen de tattoo-cultuur ook lagere en hogere klassen.. Het gaat van t mooie nette goedpassende kunstwerkje tot ongeinspireerde fluttekening die ze nog net op hem/haar dikke uitgezakte pens hebben weten te kriebelen en alles ertussen.. Niet aangevallen voelen Marc, een te uitgesproken gegeneraliseerde mening moet je met een korrel zout en een dosis humor nemen, en niet te serieus...
|
||||
|
||||
![]() Wat me altijd wel opvalt is dat iemand met een tatoe hem altijd op de 1 of andere manier het voor elkaar krijgt dat hij in het zicht valt. Dus hempjes ipv t-shirts, te korte broek, navel truitje enz enz en van dat soort kleren hebben ze ineenkeer kasten vol. En stug volhouden dat het voor hunzelf is.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja en so what dat degene er voor zorgt dat de tattoo gezien word daar ist ook voor, als je hem mooi vind dan mag ie gezien worden toch?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
je laat een tattoo neem ik aan zetten voor jezelf en niet om er voor anderen mee te koop te lopen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik vind mijn klabanus ook mooi, maar laat die ook niet ongewild aan iedereen zien.. ![]() en @ Misha dat zeggen die mensen wel altijd, maja je ziet zo'n ding zelf niet, dus eigenlijk doe je t toch meer om een boodschap af te geven aan anderen.
|
||||
|
||||
![]() mooi hoor.. ![]() Hey Twattoew mennekes; bok eens op met die onzin.. Zet er dan in ieder geval nog even een foto bij, dan ben je niet geheel offtopic bezig. Nieuwe uitdaging; bij elke prietpraatopmerking post je een relevante afbeelding.
|
||||
|
||||
![]() is dit wat je wilt zien Martie?
![]()
|
||||
|
||||
![]() jahaaaaa (hahaha) geniaal!
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik voelde me ook absoluut niet aangevallen, ik had gedacht dat je het cynisme in die zin wel zou begrijpen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb zelf ook een Tattoo en beschouw mezelf niet echt als een Tokkie maar fijn dat ik direct onder die "groep" gedrukt word zonder dat je me kent!
Ik weet 100 procent zeker dat een boel mensen die jij al een tijd kent ook een tattoo heeft alleen je kunt ze vaak niet zien. Last edited by robertjan007 : 22-08-2008 at 13:18. |
|
|||
|
|||
![]() ik heb een redelijk grote tattoo op mijn rug en die heb ik voor mezelf (ter nagedachtenis
![]() maar ik vind hem mooi en schaam me er zeker niet voor om hem te laten zien !! gr. Martijn
|
|||
|
|||
![]() nou ik loop toch zeker niet te koop met mn tattoo hoor whahaha
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() puff the magic dragon... LOL.. het ergste eraan is.. welke tattoo artiest heeft zoiets moeten zetten.. ik ga ff rukken want zo kan je het laatste stukje niet strak krijgen....WTF
|
||||
|
||||
![]() Artieste ?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jij maakt ook foto's van je auto en zet ze op het web. Loop je er toch ook mee te koop? Zo is het met alles namelijk. Mensen showen graag met hetgeen waar ze trots op zijn. Ontopic: ![]() ![]() |