![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
thanks ![]() nu weer opbouwen... |
|
|||
|
|||
![]() update opbouwen:
![]() ![]() ![]() linker portier er in, motorkap er op, wielloopranden en skirt links gemonteerd, deur hangt er alleen nog maar in, nu binnenwerk monteren, en alles op afstandsbediening ombouwen |
|
||||
|
||||
![]() zeer knap werk
ik en kameraad zijn nu ok bezig aan golf cabrioke ![]() |
|
|||
|
|||
![]() vandaag met de vulhals bezig geweest
van onder naar boven een paar gaatjes geboort voor de vulhals naar binnen ![]() ![]() gat in de bodem ![]() mijn nieuwe vulhals voor aan de tankklep ![]() erg hard staal, heb al een aantal boren naar de kl*ten geholpen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooi project
![]() |
|
|||
|
|||
![]() update achterkant
![]() ![]() dak aan de achterzijde vast gezet, 1 achterlicht er in, en de kofferklep er in gehangen en afgesteld |
|
||||
|
||||
![]() waar komt nu die vulhals te zitten achter het rechterachterlicht?
Ziet er wel erg mooi uit hoor. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() nee achter de achterklep
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() waar kan ik de tankklep en de led-lampen krijgen? Heb je een adres voor mij?
En inderdaad een zeer clean projekt. |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() achter bumper er op
![]() b styl kapje en rubber/lijsten er op, kap aan de zijkant ook vast ![]() en voor het rubber en de beugels van het dak er weer op, dak kan dus ook weer dicht ![]() tot zo ver voor vanavond |
|
||||
|
||||
![]() manman ik vind dit echt een pracht van een cabrio
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() update, voorkant in elkaar gezet, grill, motorkapslot koplampen enz, ![]() en een richtingaanwijzer in de bumper ![]() zaterdag weer verder |
|
||||
|
||||
![]() die knipper lijkt me niks, kunnen er geen mistlampen in die je ombouwd naar knippers?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
zou ook nog kunnen, in eerste instantie gaan deze er in, kunnen we altijd nog veranderen sowwww vanmorgen nog ff een beun klusje er bij gahad, en vanmiddag eerst de de hele garage maar eens opgeruimt, ik kon niks meer vinden hele boel uitgeveegd, alles opgeruimd, cabrio omgedraaid zodat ik nu aan de linker kant bezig kan. maandag avond weer verder |
|
|||
|
|||
![]() update
quartetset randen en skirts, en de deur er in ![]() ontluchtings slang van de tank losgehaald, deze gaat nu naar de nieuwe vulpijp ![]() kentekenplaat beugels gemaakt ![]() houder er op ![]() en de plaat er op ![]() onderspoiler nog monteren en dan kan de bumper er weer op |
|
||||
|
||||
![]() Mooi hoor die kentekenplaat houders.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
thanks ![]() weer een update onderspoiler zit er op, en de bumper ook op de auto ![]() en het brand ![]() ![]() en ff een wiel er op, had helaas geen rand bij de hand ![]() ![]() tot zover voor vanavond weer |
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit... knipperlichten heb je ook mooi ingewerkt!