![]() |
|
|||
|
|||
![]() mijn foto's staan ook in de gallery
|
|
||||
|
||||
![]() vandaag prima dag gehad, op een lekke band na, maar dat wordt/is allemaal super geregeld door mivw; hulde daarvoor :!:
bij deze een voorproefje van me foto's en natuurlijk is de rest en de grote versies te zien/ jatten op me site: www.autopics.mijnalbums.nl ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
en hier nog een leuke foto thx to misha ![]() |
|
||||
|
||||
![]() dit is echt een mooie golf 3 heb deze 3 jaar geleden gezien in Hamm echt een mooie golf
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
lol! yep, ik had mn beter kom je niet thirt aan. Toepasselijke tekst voor die situatie bij de ingang ja... ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En vorig jaar in Dinxperlo ![]() Is echt een dikke auto! Interieur is pas sinds kort klaar en is ook tot in de details Super net als bijna elk puntje van de hele auto! Respect voor dit stukje kunst! mijn absolute favoriet van dit treffen! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Toen wij daar met jullie rondliepen was het achterterrein alweer leger. Toen ik er net was, stond het daar ook nog vol! Super meeting, echt gaaf, zelfs mn vriendin vond het leuk om rond te kijken ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ja is een raar fenomeen dat ik al meer op nederlandse meetings heb opgemerkt, lijkt wel alsof de uittocht al begint na middag eten
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Soww ik heb veel moois gezien :P:P hehe heb ook nog wat fotos gemaakt die ik later nog zal posten
![]() Mijn auto viel egt in ut niets, trouwens wel leuk zaterdag morgen je auto poetsen, en dan smiddags terug komen dat ze in de tuin bezig zijn ![]() ![]() volgend jaar ga k weer ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() Quote:
nog bedankt voor het halen van de frietjes ![]() en ja het was zeer geslaagd, volgend jaar zeker de moeite waard....... |
|
|||
|
|||
![]() Mooie meet geweest zo aan de fotos te zien !
Kon er jammer genoeg niet bij zijn.
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() oproep!!!!!
Geloof het of niet: ik heb gisteren echt te weinig tijd gehad om alle auto's goed te bekijken... ![]() Daarom een oproep aan iedereen die vind dat hij of zij mooie, gave of bijzondere foto's heeft gemaakt! Willen jullie mij jullie foto's ( cd-roms of dvds, of gewoon die ene hele speciale foto) toesturen? Mail mij gewoon even via: mivwevent@xs4all.nl Onder de inzenders ga ik een mooie porcelijnen MIVW golf verloten.
|
||||
|
||||
![]() Auch ich war da
![]() ![]() Supermooie meeting en de broodjes waren goed ![]() Niet alles kan goed geregeld zijn natuurlijk, dus lange wachttijden heb je maar te slikken ![]() Veel mensen gesproken en hele mooie auto's gezien! Foto's hoop ik komend weekend online te zetten, want ik kom niet eerder thuis dan vrijdagmiddag. Zit nu in mijn nieuwe huisje zonder internet (en af en toe stiekem op t werk ff browsen...) Was een mooie meeting ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Top weekend achter de rug!
Ben zaterdagochtend met een aantal mensen richting Leiden gereden. Daar in de Holiday-Inn verbleven. Hele gezellige avond en nacht gehad daar. Zondag vroeg eruit, lekker ontbeten en richting de Groenoordhallen gegaan. De meet was naar mijn mening echt super. Organisatie was prima en het niveau qua auto's echt enorm hoog. Combinatie van mooie meeting en verblijf in het hotel zorgde wel lichtelijk voor een Wörthersee gevoel. ![]() Cor, Emiel en de rest van MIVW; Bedankt voor de organisatie! Foto's zijn te zien op http://www.vwclubparkstad.nl/Pages/Home.html Ps. Cor, als er weer eens keycords zijn weet je ons te vinden. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik zal een kijken voor je, ik heb aardig veel foto`s genomen maar heb ik het goed als ik zeg dat de jouwe bij die gele golf 1 en rode golf. daarnaast stond een blauwe met dikke bumpers.maar verderop bij gele cordoba stond dacht ik een mk2 met smalle bumpers en die was donkerblauw ik heb een klein stukje gevonden van je wagen. hij staat verderop de foto. je ziet je velg ![]()
soon driving oldschool once again Last edited by seven13 : 14-07-2008 at 16:14. |
|
||||
|
||||
![]() ik doe het zo weer
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Das niet soersie's Golf. Die van Soersie stond boven, donkerblauwe met Westmoreland en BBS LM. |
|
||||
|
||||
![]() waar is gallerij gebleven of zie ik iets niet
![]()