![]() |
|
||||
|
||||
![]() als jij een showauto wilt bouwen dan zou ik niet een retrolook met plastic fantastic maken....
|
||||
|
||||
![]() he he eindelijk gewoon netjes en strak ,dat is nog altijd het mooiste .zolang je niet de halfords winkel binnen rijd en de halve voorraad aan je auto blijft hangen
![]() gewoon de cleane look combineren met luxe look is nog altijd het netste
|
||||
|
||||
![]() gewoon zoiets..
![]()
|
||||
|
||||
![]() bijna ,die bumper ,wat minder zwanger en die side skirts wat smaller
|
||||
|
||||
![]() kontje is wel mooi.... en idd. skirt wat smaller..
![]()
|
||||
|
||||
![]() en gti power, we proberen je gewoon in een goede richting te sturen, zodat je geen mc donalds bak krijgt... zijn al genoeg nl power bakken... je kan ook verder kijken dan nl power...
|
||||
|
||||
![]() die cult sjirt lijkt wel een regenpijp
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
...Het is mij om het even welke auto ik sleep :biggrin: vet oude post maar goed, ik kon het ff niet laten. |
|
||||
|
||||
![]() maar deze was wel mijn smaak...deze jongen zat bij mij in het hotel in reifnitz.. en ja dan zonder die luchthappers in de motorkap en met rh zw 8,5 j
dan zou die af wezen.. ![]()
|
||||
|
||||
![]() idd af alleen ff die motorkap wisselen voor eentje zonder roest gaten
![]()
|
||||
|
||||
![]() Das een erg mooie mk3, maar idd. zonder kapgaten. En het VWlogo erin vind ik persoonlijk mooier.
|
|
||||
|
||||
![]() idd zijn gsi happers.....
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() was btw te koop....in worthersee....had hem bijna gekocht....alleen hij wou hem met audio verkopen en dat schroefde de prijs aanzienlijk op... jammer dan,
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() nu hebben we je het licht een beetje laten zien.... je bent er stil van of niet? ...is wat anders dan nl power...
|
||||
|
||||
![]() oh...die spiegels moeten er ook nog af en dan van die project zwo spiegels..
|
||||
|
||||
![]() is idd heel mooi ben alleen niet van plan om een compleet golf 4 front te bouwen op mijn golf moet wel een golf 3 blijven anders kan ik net zo goed een golf 4 kopen en kwa luxe zit ik ook al in de goede richting die van mij is nu al uitgerust met airco, schuifkanteldak, boordcomputer, hoogte verstelbare en verwarmbare stoelen, complete audio pakket met pioneer radio maar dit word vervangen door 2 composetjes 2 subs en nog wat geinigheid maar het word echt geen nl power bak en al helemaal geen MACDONALDS bak zijn er idd al genoeg van dit word wat de heel weinig ziet rijden nou ik ga nog even op de sites lezen die jullie me gaven
|
|
||||
|
||||
![]() je hoeft niet een kompleet golf 4 front te pakken... weet je nog de cabrio's type 3 laatste serie? idd. die hadden het golf 4 front. dus je moet van zo'n cabrio de zijschermen, voorbumper en motorkap hebben.. en het is plug en play... voor dezelfde kosten als zo'n nlpower bumper en gelaste motorkap..
voor de rest is de daklijn en achterkant van een golf 3 minder massief, dus zo'n upgrade met een golf 4 front staat hem veel beter/frisser... en waarschijnlijk word mijn volgende project zoiets... maar dan met mijn andere veranderingen...heb al een lay-out en kostenberekening gemaakt...
|
||||
|
||||
![]() maar een belangrijkere vraag...hoe is de auto technisch? is iets wat veel belangrijker is..