![]() |
|
|||
|
|||
![]() Deze ook maar weer eens in het zicht.
Gisteravond de auto bij de spuiter gebracht, afgeschuurd en ingeplakt. Vanmorgen is hij gespoten en vanavond heb ik hem weer opgehaald. Nu druk bezig met het monteren van het subframe en draagarmen. Meteen ook weer g60 voornaven met remmen monteren. Als alles een beetje mee zit zal ik de motor ook meteen weer inbouwen. Morgen even foto`s maken en posten. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() En je G60 tellerbak is ook op de post gegaan vandaag...
![]()
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
![]() Helemaal top chris, maar dat wist je vast wel.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dit gaat echt ziekelijk snel!!
Ben je 24-7 met die wagen bezig ofzo ?
|
||||
|
||||
![]() Mooi project! Het luchtfilterhuis lijkt me geen echt carbon maar ziet er verder wel leuk uit. Het mooie van Simota is dat ze veel klankkast hebben wat het geluid ten goede komt
![]()
|
|||
|
|||
![]() Het is dus gelukt, gespoten subframe,draagarmen, stuurhuis zijn gemonteerd.
STabilisatorstang ben ik gewoon stom weg vergeten te laten spuiten dus heb hem nu zo maar gemonteerd met nieuwe rubbers en verbindingsstangen. Motor hangt erook al weer in op zijn plek en het frontje is ook klaar. Aan de voorkant meteen de g60 fusee`s geplaatst met remmen en de originele sebering velgen voorzien van banden. Achtervelgen wil ik ook nog op korttermijn plaatsen,maar dan wel meteen met het monteren van de achterremklauwen.( nieuwe) Quote:
Dat valt best nog wel mee hoor Erik, werk ook gewoon overdag ( 9:00 - 18:00 ) 6 dagen in de week. En nog een gezin thuis met 2e op komst. het is echt voor mij in de avond uren . Maar zoals ik al eerder zei: vanaf december zal er even eent ijd niks gedaan worden ivm gezinsuitbreiding. Daarom wil ik nu zo snel mogelijk het motorruim klaar hebben , en het liefst 90% van de hele auto al . Dan kan ik hem redelijk kompleet en klaar naar de stalling brengen( moet ik nog even regelen). Dan zal het project toch zeker een paar maandjes stil liggen, en daarbij komt ook nog de aanschaf van DTA, en wat klein spul. Hier moet ik even rustig voor gaan sparen. het is niet zo dat ik geld te veel heb. @Maduwe: dat hij niet echt carbon is wist ik, maar het gaat om het uiterlijk. Nu heeft eent rubo motor niet het geluid met zo`n box als dat je hem op een non turbo plaatst natuurlijk. Als hij gewoon stil is vind ik het ook goed, moet er nog wel normaal mee kunnen rijden . ![]() Last edited by Ron mk1 : 21-11-2007 at 23:44. |
|
||||
|
||||
![]() Je bent gewoon een harde werker!
![]() Heb je ook foto's gemaakt?
|
|||
|
|||
![]() Zal vanavond even foto`s maken , heb wel foto`s opmijn telefoon. Maar hoe dat werkt weet ik nog niet.
|
|
|||
|
|||
![]() Hier zijn de foto`s, beetje slechte kwaliteit maar zijn met mijn telefoon gemaakt.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zo! dat schiet mooi op zeg!
|
||||
|
||||
![]() Mooi!
Jammer dat je je stabi vergeten was.
|
||||
|
||||
![]() Dat schiet inderdaad op! Best dik zo'n 20vt
![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooi hoor! Eigenlijk wel even die stabi spuiten....toch.. En zeker een mooi LF huis.
|
|||
|
|||
![]() Gisteren de auto voorzien van een hoofdrem/koppelings set van een passat.
Deze wou ik gebruiken om het feit dat ik geen abs pomp wou. Deze past plug and play op de golf en is voorzien van hydrolische koppeling. Verder ben ik nog bezig geweest met het uitzoeken van de IC slangen en piping, ben er nu uit wat ik nodig heb en moet bestellen bij meneer samco. |
|
||||
|
||||
![]() De tellerbak heelhuids aangekomen Ron?
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Heel netjes, komt me allemaal bekend voor
![]() Gaat je motorkap nog wel dicht met je resevoir op die plaats? Bij mij stak de dop net wat te ver uit.
|
|||
|
|||
![]() Is aangekomen chris, zal vanavond even geld bij je boeken.
En het koelreservoir gaat net , mits je hem iets gekanteld houd. |
|
|||
|
|||
![]() hey ron
mooi werk hoor ziet er ook mooi uit je spul alleen een beetj jammer .. dat het niet van mij is ![]() zie je weer mzzls |
|
|||
|
|||
![]() Wat niet is kan nog komen Henny:http://auto.marktplaats.nl/volkswag...&fta_ind=2&fs=1
![]() Ik ga gewoon ondertussen door met bouwen, mits ik hem niet verkoop in tussentijd. Hij gaat binnekort in stalling, dus dan zien we wel weer verder. |
|
||||
|
||||
![]() wel jammer dat hij op marktplaats staat.....