![]() |
|
||||
|
||||
![]() heelemaal mee eens! Jetcars.. Ga er eens kijken.. Allemaal petjes lui, die auto's met koude motor met gillende banden naar binnen rijden om een zo goed mogelijk lijkende foto te maken..
Ben daar laatst wezen kijken voor een citroen saxo VTR voor mijn vriendin.. Foto was goed, maar leek verdomd veel op een saxo VTS die ze ook hadden staan.. IK bellen; nee hoor meneer, zijn echt 2 verschillende auto's... Kom ik daar, zit die VTR helemaal onder de deuken, rondom raamsponning allerlei roest, verbreders zaten los; Duidelijke schadebak.. Ben er nu twee keer geweest, maar het zou mij niet verbazen als daar wel eens een omgekatte auto/ teruggedraaide kilometerstanden/ absoluut total losse wrakken verkocht worden onder het mom van ' altijd door oudjes bereden en binnen gestaan' .. NOOIT HEEN GAAN!!!
|
||||
|
||||
![]() ook eens meegemaakt, ging ik voor een auto kijken, zegt de verkoper:wacht haal 'm wel even. komt hij 1 minuut later met gierende banden de loods uitgereden met koude motor. zegt ie:kijk hij loopt netjes he
![]() ![]() dan haak ik zeker af.
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Bwahahahahaha... die uitlaten... ze zijn nog steeds leuk.
![]()
|
||||
|
||||
![]() ik heb soms msn taal veel spelfouten maar die gast hahaha sorry maar dit heb ik nog nooit gezien
opzich wel leuk bakkie toch |