![]() |
|
||||
|
||||
![]() zijkant. Vanavond terug naar de garage, dan kom er ibiza cupra schijfjes onder, bumpstops achter, nieuwe kachelmoter en een nieuwe motersteun. Toch stiekem weer een klein lijstje. |
|
||||
|
||||
![]() lijkt toch best gaaf zo
![]()
|
||||
|
||||
![]() Wit in combinatie met Lc3U is gewoon meesterlijk!
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Super zo..... Jij hoeft je tenminsten niet te schamen in de winter
|
||||
|
||||
![]() Vanavond rond en uur of 9 kan ik hem weer ophalen. Bij het proberen te openen van de moterkap sprong de klep niet open. Kabelhuls was losgeschoten onder de kap dus kon zich niet afzetten.
Kon ik er gisteravond zelf heen om die vw mannen te laten zien hoe je een kap van een corrado moet openen, grill logo eruit, grill eruit en trekken maar. Dit alles zorgt wel weer voor vertraging. De kabel moet vervangen worden (klep van corrado zit op 2 punten vastgehaakt) en dat kost weer extra tijd, daarbij was de avond gisteren al om en kon de motersteun niet vervangen worden en deze moet dus vanavond. Auto dus achter moeten laten. Achter zijn de hulpveren eruit en nu staat hij weer op normale hoogte oogt al een stuk beter! Vanavond weer terug ben benieuwd. |
|
||||
|
||||
![]() K*T K*T K*T, achterband kapot gereden. Hij is nog wel heel maar op de rand erg beschadigt, ze zijn toch te hoog, vandaag maar 205/35/16 besteld Helaas niet van continental te krijgen
![]() hopelijk morgen of overmorgen nog voor de feestdagen het spul verwisseld. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb altijd al van een Corrado gedroomd en stomtoevallig ook nog eens van een paarse met witte velgen... en wÃ*t zien ik hier?! In het 'èchie?! ![]() Mijn droom!!!!; alleen.... er rijdt iemand anders mee! ![]() Jeezus-Kristus wat-is-deze-mooi! Oftewel: mooi ding man, ècht goed! Jammer van je band; is dat dan '40' hoog? Ga zo door, of liever: niks meer aan doen! (behalve dan het oranje van je achterlichten donker maken...)
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() Sorry maar ik vindt die wielen echt geen pan! Verder goed bezig
![]() |
|
||||
|
||||
![]() pica's |
|
||||
|
||||
![]() Deze corrado is in de handen van een ECHTE liefhebber terecht gekomen zo te zien
![]() ziet er echt toppie uit ![]() Groeten |
|
||||
|
||||
![]() Wanneer komt de schroefset?
![]() Verder ziet het geheel er netjes uit.
|
||||
|
||||
![]() Heb je topic net ff gelezen, maar damn jij bent goed bezig met je corrado! Erg mooie auto ook, ziet er allemaal keurig uit. En die witte velgen staan 'm ook erg leuk
![]()
|
||||
|
||||
![]() Bedankt voor de reacties, nog steeds druk opzoek naar een mooi zomersetje. De ronals mogen eruit, mits ik geen leuk golfje 2 tegenkom.
Volgende dingen die moeten gebeuren is de verlichting. Als het een beetje slecht weer is, zie ik niet zo heel veel met de orginele verlichting. Maar toch wil niet voor heldere lampen gaan dus heb ik iets bedacht om dit toch goed te kijgen wat dat is komt zodra het af is ![]() |
|
||||
|
||||
![]() noneX ?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ralais-box, of losse relais plaatsen. Bekend probleem bij Corrado's de bedrading is slecht, er komt een te laag voltage bij de lampen!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ook, maar nog iets meer alleen xenon erin vind ik bagger, komen lenzen in. |
|
||||
|
||||
![]() komen lenzen in, wat betekend dat?
Projector lampen? die geven met originele bedrading al veeel beter licht!
|
||||
|
||||
![]() Mooi mooi! Echt een nette auto geworden. Heb altijd al een zwak gehad voor Corrados, moet er ook nog eens een komen hier.
|
||||
|
||||
![]() mooi ding alleen witte velgen eronder uit verder zeer strakke wagen
mooie motor wat wil je nog meer ![]() oooooooooo ja ik weet het weer R32 ![]() haha neej mooi succes |
|
|||
|
|||
![]() mooie corrado.