![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo, vandaag mijn super verjaardags cadeau gehad, Stijn bedankt! Meteen erop gezet, helaas geen digi cam maar morgen heb ik zeker foto's!
|
|
||||
|
||||
![]() We zijn morgen. Foto's dus!
![]() Mooie nette auto trouwens. Heb de 32B met de jaren leren waarderen. Voor weinig geld een binnen de scene aparte auto!
|
||||
|
||||
![]() Idd, kom maar op met die foto's
![]()
|
||||
|
||||
![]() Stijn zal ze posten, ik heb geen cam meer. Weinig geld valt opzich wel mee, zoek maar eens een nette variant die niet gebruikt is als verhuiswagen. De meeste gaan ook naar de export helaas. Hij is inderdaad redelijk net, beetje bijtippen hier en daar en nog steeds een keer poetsen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leuke wagen, zal best goed komen denk ik. En het is weer eens wat anders dan een golf.
|
||||
|
||||
![]() Het nieuwe front, Stijn bedankt voor dit verjaardagscadeau! Weg met die vieze plastic strip. Nu nog een andere bumper, zonder pinker gaten. Tijdelijk voor de looks even witte knipperlichtglaasjes van golf 2 erin denk ik. Ideetje, uit de collectie van Stijn, zijn tevens te koop ![]() Zo lijkt het alsof ik ook wat gedaan heb ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heel goed idee
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat dacht ik dus ook ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er ineens een stuk anders uit met die andere neus. Is deze van een Santana? Dan ben je nu dus op zoek naar een santana bumper..
![]() Is dat stripje van de motorkap trouwens goed te verwijderen zonder dat er gaten of lijm achter blijft? Op mijn auto zit ie ook niet meer zo jippie namelijk ![]()
|
||||
|
||||
![]() wat doe je met het oude front ernst??? nudge, nudge, wink, wink
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gaten zitten er niet, zit gelijmd, je moet echt heel voorzichtig te werk gaan, ik heb het uiteindelijk met wasbenzine en mijn vinger gedaan, pulken, thinner is te link, ik moet 1 plekje bijtippen met de lakstift. Ik ben inderdaad opzoek naar een Santana bumper ![]() @Tjaap, ik laat het even liggen, ik heet niet voor niets Jinx ![]() ![]() Dit wil ik ooit nog doen, durf het alleen niet zo goed aan nog, vraag me af of deze gelijmd zijn. Last edited by evilnyntje : 19-05-2007 at 01:00. |
|
||||
|
||||
![]() Kijk eens aan Ernst, dat gaat er steeds beter uitzien!!!
Ik hoor het wel wanneer het poetstijd is.... ![]() Ik kom morgen trouwens wel ff langs, heb ook weer wat veranderingen aangebracht aan de geblazen familieauto..... - verlichting is aangepast, - dumpvalve komt eraan....ben al aan het oriënteren, twijfel alleen nog ff welke merk, - BMC airfilter komt eraan, - en....er zit een andere geluidje in! Nu eerst het mandje in! Heb trouwens enorm zin in retro mania! |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ook zin in Retro Dirk. Wat betreft de Passat niet veel veranderingen nog.
|
|
||||
|
||||
![]() Hok
![]() welkom bij de club van de 4kante auto's ![]() Kwa onderstel het zelfde als de Gaudi(typ '81) Oja pass je wiellager eens, links begint herrie te maken bij de gaudi
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die kan ik uiteraard tzt zelf gebruiken ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Even een update, hij staat momenteel even voor de deur met een waarschijnlijk bijna defecte benzinepomp.
|
|
||||
|
||||
![]() en waarschijnlijk nog steeds
![]()
|
||||
|
||||
![]() vanmiddag wel ja