![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() kan het een chrysler zijn?? daar zit tegenwoordig ook mercedes in. lijkt me een de lijn vd auto te zien ook geen mercedes trouwens
|
||||
|
||||
![]() Een Chrysler word niet geleverd met een V12.
![]() Bovendien zet Chrysler er dan wel Chrysler op. ![]() Zal vermoedelijk een SL 600 zijn? |
|
||||
|
||||
![]() chrysler mag dat er niet opzetten als de motor van mercedes komt. ( in belgie toch niet) weet natuurlijk niet hoe dat in nederland zit he
|
||||
|
||||
![]() Waarom zou chrijsler dat er niet op mogen zetten.
Bij een Ssang jong of hoe die prullen ook heten staat toch ook Powerd by Mercedes? Ik werk bij Volvo. Sinds Volvo onder Ford valt worden onderdelen gebruikt die ontworpen zijn om in meerdere merken en modellen geplaast kunnen worden (common parts) dus ook motoren. Dit scheelt enorm veel geld. Ín een Volvo zitten dus ook onderdelen van Ford en Mazda. Als je de motorkap opentrekt en een beetje oplet zie je dat zo. Men neemt nog niet eens de moeite om er een ander merkteken op te zetten. Niet ontoevallig worden die auto's dus oa ook in Belgie gemaakt (gent en Genk). Maar idd Volvo doet dit niet zo opvallend als de getoonde mercedes/Chrysler. Waarom zou dat in Belgie niet mogen? Last edited by dekilo : 14-01-2007 at 20:55. |
|
||||
|
||||
![]() ik heb mij dat eens laten wijsmaken. ben blijkbaar verkeerd ingelicht dan. weer wat bijgeleerd dan.maar deed maar een gokje he. ben trouwens nog altijd ni overtuigd dat het om een mercedes sl 600 gaat
golf 1 '79 1.1 golf mk4 1.9tdi Last edited by vw golf 1979 : 14-01-2007 at 21:01. |
|
||||
|
||||
![]() Het kunnen meerdere MB zijn.
Mercedes-Benz CLK-GTR SL 73 AMG CL 63 AMG S 65 AMG |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het is geen AMG. AMG zet het op het blok. (bij mijn beste weten, dan) En het is ook geen Chrysler, om eerder genoemde redenen. Chrysler heeft geen V12 in het programma, en ze zetten gewoon Chrysler op hun motoren, ook al komen die bij Mercedes vandaan. |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zie bovenste post op deze pagina, het is geen S. Dus ook geen 600 SE.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mischien cls ?
|
||||
|
||||
![]() Ook goed mogelijk!
|
|
||||
|
||||
![]() Nee nog steeds niet
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Is het een m-klasse
|
||||
|
||||
![]() Ik denk dat het een CL600 is, het is sowieso een ouder type motor.
Op de nieuwe v12 motoren staat AMG vermeld, zoals eerder is gezegt. 63= ook een ongeblazen v8 en geen v12 |
|
||||
|
||||
![]() een mercedes e55 in brabus 6.3 uitvoering?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dit is em idd... motorruimte is hetzelfde ![]() maar die van STIJN moet ook nog toch ?? Quote:
|
||||
|
||||
![]() morris minor?
|