![]() |
|
||||
|
||||
![]() Klein wereldje
![]()
|
||||
|
||||
![]() Staat hem goed Kevin, die verlaging en de wieltjes.
't Wordt wat moois!
|
||||
|
||||
![]() Danke jongens!! Het is inderdaad een klein wereldje haha
@ Arjan: Ik was afgelopen vrijdag al bij cesar maar die was gesloten... Waren die 70 euro incl. langere bouten?? @ Melly: Mwah viel mee zo koud was het niet haha, maar wat was dat vet op die schroefset een rommel man ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Whow op ebay had ik 4 1cm alu spoorverbreders met bouten voor 40 euro incl verzendkosten ongeveer, TUV papieren en alles erbij.... 70 euro is btje veel...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
?dleeblegeips ni etis ed taats moraaW
|
||||
|
||||
![]() hahaha omdat die stikker eigenlijk achter de ruit moet... maar ik vind dit wel vet uitzien!
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hm ik ben niet zo van het ebay systeem dan koop ik liever bij een vriend van me een setje voor 70 euro en dat ik ze meteen heb dan dat digitale gedoe. gr arjan @ kevin ik weet het niet precies hoe t zat met die bouten moet je gewoon ff aan cesar vragen. Ik heb die bouten bij de heuts gepakt d8 ik. gr arjan |
|
||||
|
||||
![]() G-spot op nieuwjaarsdag bij Dentjes voor....
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() Nu nog Caddy Mk3 naafkappen erop en je bent de man! Als je nog een koper weet voor mijn setje dan hoor ik het wel van je!?
Wil het schuren van de ATSen een beetje lukken -> auto op de krik, velgje erop, auto starten, 2e versnelling en gaan met die banaan. Of doe je de rand op een andere manier? |
|
||||
|
||||
![]() @ Rene, waar is dentjes ook alweer?
@ Ruben: Zal eens kijken voor die naafkappen... Weet jij zo het onderdeelnr ervan? Jup zijn het dezelfde als ik nu eronder heb maar dan onverbreed? Nope heb em nog niet op de krik gehad, ben het gewoon manueel aan het doen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nog eens een foto'tje posten
![]() (had net door de regen gereden... vandaar die rommel aan de bumper) |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dentjes, dat is bij de Rodestraat, Jan Linders, Sjaak Bosch om de hoek...daar.
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() 871 601 171 en die 4x deze zijn alleen hetzelfde als die van de Mk2. Zal thuis nog eens nakijken. Kennelijk hebben ze wat nummers verandert ofzo. Die van de Mk2 is zonder afdekdopjes. Dat is niet mooi.
|
|
|||
|
|||
![]() dikke cabrio hoor vind het wel leuk dat alles in die sombere kleuren is geeft het wel een toffe uitstraling
![]() grts richard |
|
||||
|
||||
![]() rijdt deze nog steeds?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
....not yet...maar mocht ie weer gaan... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() hele dikke cabby
![]() gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() @ Martijn: Dankje man!
![]() Deze loopt momenteel niet meer, was iets met de krukas... Als ik gewild had had ie in enkele dagen weer gelopen, maar ik blijf niet kloten met 23 jaar oude rommel! Dan maar in een keer goed... ![]() Auto staat nu dus netjes te wachten op de ombouw! |
|
||||
|
||||
![]() Wat was er met de krukas dan? en wat voor ombouw?
|
||||
|
||||
![]() Interesseert me eigenlijk vrij weinig wat er mee was, heb zelf het blok niet opengehaald!
Het stond voor deze winter sowieso al op de planning om alles compleet om te bouwen... Ombouw? 1.8t! Welk blok/vermogen? Weet ik nog niet ligt eraan waar ik tegenaan loop! Ben wel ergens mee bezig maar dat is nog niet concreet genoeg om er uitspraken over te doen! Heb wel al de bak, motorsteunen en baksteunen al klaar liggen. Ik moet alleen nog een ruimte vinden om fatsoenlijk te kunnen sleutelen! Last edited by Kevin20v : 13-09-2007 at 14:12. |