![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is een rubberen leiding die staalomvlochten is om uitzetten tegen te gaan, het vervangt namelijk het flexibele stuk en een volle stalen leiding is niet echt flexibel... Ik heb maar 4 leidingen nodig, dat is weer een stukje goedkoper....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De leidingen zijn als het goed is vandaag op de post gegaan, geruild tegen onderdelen van Jetta koplampen. ![]() Spikje plintertje nieuw, en waarschijnlijk zijn ze begin volgende week binnen. Verder nog effe een onderdelen update. Jaja, ik blijf maar aanslepen! Wie het weet mag het zeggen: ![]() ![]() ![]() ![]() (en het gaat niet om de badkuip, de tegeltjes of de badkamer-mat! )
|
||||
|
||||
![]() 1: fitnis-apparatuur !!!!!
2: warmteregelaar van 1 3: controllelampje of alles functioneerd van bovenstaande ? ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
1. Bijna, maar neen. 2. Aircoregelaar van een mk2, dus wel bijna goed. 3. Fout fout fout. ![]()
|
||||
|
||||
![]() 1. Kniebescherming van een amerikaanse golf?
2. Aircoregeling ![]() 3. sensor van alarm??
|
||||
|
||||
![]() ![]() Waarschuwingszoemer van de gordels. Hoor hem vaak genoeg het irritante ding ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() @Jurgen: Stimmt, al zou die sensor ook voor de verlichting moeten dienen...
@Goos: Het is idd alleen het paneeltje, die was gratis, voor de rest moet ie WEL geld hebben. ![]() De kniebalk had ik van Amerika willen laten komen, maar dan was ik een kapitaal kwijt geweest aan verzendkosten. Nu heb ik hem voor twee tientjes, omdat het imitatie prul is, want Volkswagen heeft immers nooit zelf zo'n dingen geleverd. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Niet voor zover ik weet. Hij stuurt ook het gordel lampje in het dasboard aan. Dat brand een tijdje als je de auto op contact zet. En nog een US hebbedingetje, haal ook dat dingetje van onder de roosters van de motorkap eruit.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat zit daar dan voor iets? 'n Filter ofzo?
|
||||
|
||||
![]() je blijf wel lekker bezig met die us dingen
![]() gr Mark
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Maar dijden doet ie d'r niet door... ![]() Dit weekend maar weer eens aan de slag hè.
|
||||
|
||||
![]() Die vriend van mij zit een half uur boven Zwolle, hoeveel het kost weet ik niet. Maar daar moet die auto dan wel heen...
Net wel/geen Friesland is dat. Last edited by RubenD : 06-11-2006 at 23:54. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Een kap/rooster, is wel grappig voor de heb.
|
||||
|
||||
![]() verkoop je toevallig die regelaar voor airco van een golf 2? ik heb toevallig complete airco liggen die erbij hoort
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoe vreemd het ook klinkt, maar het is de bedoeling dat de Golf ooit daadwerkelijk vooruit komt, op eigen kracht, dus misschien dat dat nog mogelijk is. ![]() Zou je hem eens kunnen vragen wat ie ervoor wil hebben om ene nieuw scherm erin te lassen? Ik zorg dan wel voor het plaatwerk. Quote:
Ik ga morgen wel eens aan de sloperij daar. Quote:
Verkoop je toevallig die complete airco? Ik heb een regelaar die erbij hoort. ![]()
|
||||
|
||||
![]() en ik zal morgen even voor je kijken, maar heb geloof ik nog een ev nokkenas liggen, als je er tenminste nog intresse in hebt
mocht het de goede zijn, kun je die voor 20 euro komen halen
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bolku had me al een aanbod gedaan dat ik niet ga weigeren, dus die nokkenas is niet meer nodig, toch bedankt. De nokkenas van de EV zal niet echt voor een echte vermogenswinst zorgen, dus het zal op den duur toch een echte wilde nokkenas moeten worden (als die te vinden zijn voor deze motor (en waarbij de motor ook nog redelijk blijft lopen )).
|
||||
|
||||
![]() Wieder etwas neues gescoord vandaag.
![]() Heb nog gekeken voor die plaat of wat dat is die onder de motorkap zit, maar dat ding was niet meer veel waard. Heb wel nog het stekkertje van de BSP gevonden, dus misschien dat de Golf weer gaat pruttelen van de week. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Grotere jas aan gedaan en weer na de sloop of had je nog wat centen ergens slingeren
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Door alle aankopen bij hem deze week kon ik hem gewoon ruilen tegen een Euro-teller. Daar had ik nog wel een ouwe kapotte van liggen. ![]()