![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
vw golf nr 1 ron huizer ![]() nr 2 clinton ![]() nr 3 meende ik deze.. ![]() cabrio nr 1 ![]() (nr 2 en 3 waren respectievenlijk de belgen maar die hebben zich terug getrokken omdat ze naar huis gingen) nr 2 ![]() caddy nr 1 ![]() nr 2 claudia ![]() nr 3 ![]() scirocco nr 1 ![]() polo nr 1 ![]() Last edited by vw roadwarrior : 19-09-2006 at 14:30. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
was er maar 1 polo dan ofzo.... ![]() ![]() mijn god wat een verkracht hok: interieur (van roadwarriors website) ![]() pff ik zie groen en geel, maar niet van jalouzie....
Last edited by Berserker : 19-09-2006 at 10:00. |
|
||||
|
||||
![]() nee dat niet maar dit zijn de prijswinnaars die ik zo weet..
|
|
||||
|
||||
![]() @ Berserker:
Heb gehoord van iemand dat jouw peauleau zo'n zelfde interieur krijgt maar dan in bruin/goud tinten... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dit was de nummer 3 niet hoor. Die echte nummer 3, had Caddy in zijn gril staan, en een rooie deksel over zn laadbak. |
|
||||
|
||||
![]() Deze is van Job... de winnaar van de derde prijs was sikke-aant
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() 2de plaats, maar op de plaatje die er op zat, stond 3de plaats Druk foutje ofzo denk ik ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kan iemand mij vertellen of ik idd 3e ben geworden in de cattegorie golf 1.
Moest namelijk eerder weg en ben dus niet bij de prijsuitrelking geweest. Alvast bedankt. Groeten Jan. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Deelnamenummer 104
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
p.s. is in mijn reactie "per stuk" ![]() Nog wel goedkoop voor die velgen, maar komt niet uit mijn portemonnee ![]() Quote:
Er staat toch wel een 2 op he??? ![]() 3e staat voor 3e editie watergekoelde MK1 meeting ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Er staat idd wel een 2 op
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bij deze de uitslagen:
Golf MK1: 1. GT-ZZ-57 (Ron Huizer) 2. GX-GG-86 (Clinton daSilva deFreitas) 3. HS-71-RV (J-9A-N) -> ff PMen ![]() (Becky een 4e plaats, net buiten de boot ![]() (Alex Janssen een mooie 5e plaats!) Golf MK1 Cabrio: 1. KLE VW62 2. 70-RB-VR 3. JB-FG-80 (B.Behrens) -> beker wordt gebracht na overleg Jetta MK1: 1. LER VW16 2. 39-RN-BS (ik zei de gek ![]() 3. 78-PF-JP (VEEDUBPRINS) Polo/Derby MK1/Audi50: 1. OL VH86 -> POLO ![]() 2. OL FF33 3. GG-73-XJ Scirocco MK1: 1. 29-XL-01 2. AUR 07139 3. OL FF80 Caddy MK1: 1. KLE PB75 2. BT-91-VP (Claudia) 3. VH-55-LR (Sikke Aant) Iedereen gefeliciteerd! ----------------------- Nu helaas nog ff alleen met kenteken, maar ik hoop vanavond alles online te hebben ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mijn eerste echte meeting en ik vond het echt waanzinnig, volgens mij was die van mij de lelijkste type 1 van allemaal maar was toch trots erbij te staan. Weer veel motivatie opgedaan om weer aan de slag te gaan met de wagen en stiekem er nog een bij te willen. Ook een set pirelli wielen geregeld dus weer een stapje verder met de auto
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die zwarte pirelli's die die duitsers te koop hadden staan? Had ik ook gewild, maar heb pas al een nieuw setje gehaald. Welke golf was van jou? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Stond ik naast jouw..... ![]() Die andere verstond ik niet, die sprak Duits.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dus dat groene rans-hok ( Polo 1F met de mk1 bumpers en een Audi 50 grill... ![]() ![]() Beetje jammer...
|
||||
|
||||
![]() Wie heb der fotootje gemaakt van de kont van mun jettski?
![]() Moest gauw ff n setje velgen afleveren bij maykel en toen was dre eentje die gauw ff n fotootje schoot... Meeting zelf was echt super, heb zelfs collega van me over kunnen halen en die vond de meet ook dik.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jury had poep in de ogen ![]()
|
||||
|
||||
![]() helaas net niet gered, maar volgende keer beter , we zijn de laatste week nog zo druk geweest met mijn golf, Alvin de schroefset monteren , schuifkanteldak afmaken, Bennie (bandenservice Ede) de banden om mijn nieuwe velgen,Ron met de rolkooi bouwen en plaatsen,en ik afgelopen zaterdag met wassen en poetsen e.d .
Maar ik ben supertrots op mijn golfje,en kreeg een hoop leuke reacties erop. groeten Rebecca