![]() |
|
||||
|
||||
![]() net als nieuw,mooie hoogte, nogmaals, nice!
|
|
|||
|
|||
![]() Middendemper gewoon zolang mee rijden totdat hij stuk is.
En dan middendemper vervanger ertussen ![]() Ben je van dat probleem af. |
|
||||
|
||||
![]() ey martijn hij is goed opgeknapt.
ga je de 17de mee naar assen de mk1 meeting? spreek je binnen kort wel weer mzzl
|
|||
|
|||
![]() bedankt voor alle positive reactie's !!
hey pascal ik ga zeker de 17de naar assen met de mk1 ![]() spreek je nog wel over hoe en wat ![]() gr. Martijn |
|
|||
|
|||
![]() vanavond bij de spuitert langs geweest en vertelt wat ik er van vond !
hij vond dat ik gelijk had en na mijn vakantie (laatste week september) gaat hij het netjes maken ![]() dus dat gaat wel goed komen denk ik !? gr. Martijn |
|
|||
|
|||
![]() ik had vanmiddag om half 2 een afspraak bij de uitlijn boer !
auto netjes uitgelijnd en rij daar weer weg opweg naar huis ! ik rij nog in de straat van de uitlijner en wat denk je !? rij er een mercedes sprinter achteruit zo met de stalen bumper/pijp vol in de zijkant van de golf ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() na samen netjes het schade formulier ingevuld te hebben ben ik naar huis gegaan ! heeft iemand ervaring met zulksoort schades en wat zou de verzekerings maatschapij uit kunnen keren ?? zover ik het kan zien is de a stijl niet krom en ben er mee naar huis gereden dus volgens mij is de ophanging ook nog heel/recht !? wie o wie kan mij iets "wijzer" maken ?? b.v.d. gr. Martijn |
|
||||
|
||||
![]() what the fuck erug klote zeg, taxateur laten komen schade opnemen, vaak kun je dan ook nog geld overhouden, als je op de sloop onderdelen ophaalt
|
||||
|
||||
![]() balen man.... `t is wel een golfje die zich aangetrokken voelt tot schades volgens mij...
maar zoals airy het zegt....schade op laten nemen en meestal hou je dan idd nog ook geld over... en dan misschien helemaal over laten spuiten? ben je meteen van het kleurverschil af ![]() mooi golfje verder!
|
|||
|
|||
![]() als ik genoeg van de verzekering krijg word hij idd helemaal over gespoten !
maarja dan moet ik eerst afwachten wat de verzekering doet ![]() ik hou jullie op de hoogte !! gr. martijn |
|
||||
|
||||
![]() en dat dakrekkie mag er wel af....
![]()
|
||||
|
||||
![]() zonder dakrekje staat hem denk ik inderdaad beter, maar smaken verschillen natuurlijk he
![]()
|
||||
|
||||
![]() wat een pech! De auto was net tot op het kleurverschil na netjes gemaakt, en dan dit, jammer, hopenlijk kun je het weer tot een goed einde brengen.
|
|||
|
|||
![]() deur en voorscherm vervangen deze prijs is afhankelijk van de inkoopsprijs en ook van welk type scherm-deur zei gaan imitatie of orgineel. Achterscherm en achterdeur uitdeuken en spuiten. De en montage werkzaamheden. Het is afhankelijk van de de dagwaarde van de golf maar meestal tellen ze 1ste deel spuiten 100 euro elk volgende deel 65 euro, dus 100+65+65+65= 295 euro spuitkosten. Plaatwerker telt ong 60 a 70 euro per uur de en montage 2 uur uitdeuken deur en achterscherm en schuren nieuwe deur en nieuw scherm zit je om en om de 4 a 5 uur aan plaatwerk kosten dus zeg maar 350 euro aan plaatwerkkosten. Nieuwe deur en scherm ong 200 euro intotaal. Klein materiaal 70 euro. Kom je uit op 295+350+200+70=815 euro ex btw. Dagwaerde (niet lullig bedoeld) een honderd of 4 a 5 dus ik verwcht dat hij totaloss gaat
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Klote man!
![]()
|
|||
|
|||
![]() ja is zeker klote heb er flink de *&^&^(*^&^in
![]() nu maar afwachten wat de verzekering doet !? bedankt voor jullie reactie's !! gr. Martijn |
|
||||
|
||||
![]() al die schadegevalletjes,whats wrong? maar ziet er toch te fixen uit?
|
|
|||
|
|||
![]() ff een kleine update !!
vrijdag komt de schade expert kijken bij de golf ! dus nu is het afdwachten wat de beste man gaat zeggen ? gr. Martijn P.S. WEL DUIMEN VOOR ME HE ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Duimen doen we zeker ![]() |
|
|||
|
|||
![]() vanmorgen belde de schade man en hij komt tussen 11.30 en 12.30 kijken !
hij vroeg me waarom de golf niet bij een schade hersteller stond ? omdat hij nu geen materiaal kosten enzo wist ? toen vroeg hij het bouwjaar en toen kreeg ik een reactie van ohw dan is hij toch loss ![]() ben benieuwt hoe dit uit gaat pakken maar heb er geen goed gevoel bij ![]() zodra ik terug ben breng ik jullie op de hoogte ! gr. martijn |
|
||||
|
||||
![]() als ik eerlijk ben, denk ik dat je straks de dagwaarde terug krijgt en wordt de auto total loss verklaart. je hoeft hier volgens mij niet mee akkoord te gaan, je kan volgens mij ook met een minder bedrag genoegen nemen. dat zal wel niet veel zijn. is gewoon dikke vette pech!! succes!!