![]() |
|
||||
|
||||
![]() Tcoh zou ik gaan voor zwarte harten met gepolijste
rand ![]() je de randen rondom de gaten ook polijsten natuurlijk ![]() Let wel: eerst polijsten en daarna volledig spuiten! Wanneer de lak droog is, kun je met thinner het gepolijste er gewoon heel netjes afhalen. Precies en alleen waar jij dat wilt ![]() Maar misschien staat grijs en gepolijste rand wel net zo mooi... |
|
||||
|
||||
![]() goeje tip sponzer, h adk nog niet aan gedacht
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() Godver!! Vanochtend onderweg naar school. Het was kl*teweer, maar moest met de auto omdat ik mijn velgen op school wilden stralen. Op de A67 richting Eindhoven, gaat de mevrouw voor mij ineens VOL op de rem. Ik ook, maar laat mijn golfje nou een iets langere remweg hebben dan een moderne gezinsbak! Gelukkig reden we niet zo hard (nog geen 80 volgens mij) dus de schade is redelijk beperkt gebleven. ![]() Auto aan de kant gezet, gegevens uitgewisseld en verder gegaan. Zoals ik het nu kan zien is het alleen plaatwerk, heb op de terugweg niets ongewoons gemerkt. Mooi klote dus! Op zoek naar een nieuw voorfront (moest er eigenlijk al in) en bumper+grille... Bij deze een oproep aan iemand die me mee zou willen helpen om er een nieuw voorfront erin te zetten (heb er best een vergoeding voor over) Heb zelf niet de technische kennis om dat te doen, en zou het wel willen leren cq. erbij willen zijn. Had gedacht vandaag de velgen gestraald te hebben, maar dat is dus niet door gegaan ![]() Zucht.. |
|
||||
|
||||
![]() Klote man
![]() Succes met reperatie .. zal wel een forummember zijn die je kan helpen voor een acceptabele vergoeding. |
|
||||
|
||||
![]() ai
|
||||
|
||||
![]() Klote man, succes met herstel. Jammer dat die keivanger gelast zit.
|
|
||||
|
||||
![]() Zonde man! Succes met opknappen
|
||||
|
||||
![]() jammer, maar het valt zo te zien wel mee, langsdrager of binnenscherm in de motorruimte zullen waarschijnlijk niets hebben opgelopen, zo te zien hoeft dus niks gericht te worden, alleen front, frontgril, bumper zullen verwisseld moeten worden, succes met de reparatie.
|
||||
|
||||
![]() De klap was ook niet zo hard.
Maar dan nog, trekhaak vs. 27 jaar oud ijzer ![]() Ga nu op zoek naar onderdelen. Verbaas me trouwens over de prijzen van een grilletje, dacht dat dat nog het minste zou kosten maar ze vragen zo 125 euro voor! Even kijken wat ik daarmee doe (misschien op de vierkante toer) En hoop dat ik iemand in de buurt kan vinden die samen met mij dat front erin wil zetten. Het is klote, maar voor hetzelfde geld was er iemand nog achterin geklapt en had ik hem af kunnen schrijven.. |
|
||||
|
||||
![]() Een grilletje heb ik toevallig nog liggen, heb ik eens een paar weken op mijn ex-Pirelli GTI gehad, maar daarna weer erafgehaald en de originele met dubbele koplampen eropgezet omdat enkele koplampen niet origineel zijn bij een Pirelli GTI, die grill is nog in goede staat, dus als je interesse hebt kun je me evt. een PM sturen, enne, ik zal me er zeker geen woekerprijs (125 Euro of zo) voor vragen.....
|
||||
|
||||
![]() ajjjj, veel succes met de reparatie!
ik durf straks niemeer buitenkomen met men golf ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zonde je was net zo goed op weg succes met de reparatie
|
||||
|
||||
![]() tjeez... zo jammer
![]() Hoop dat mij me nooit zo iets mag overkomen... Succes met het herstel! |
|
||||
|
||||
![]() Ja f*ck, baal er ook enorm van.
Achteraf had ik nóg meer afstand kunnen houden, of evt. naar rechts uit kunnen wijken. Maar het ging zo snel dat ik al tegen de trekhaak aan zat voordat ik het wist. (+)punt is dat hij nu een nieuw buikje krijgt! (zat al een deuk in) |
|
||||
|
||||
![]() joh... balen man...
ik had vandaag ff helemaal geen remmen meer ![]() mn hoofdremcilinder is lek (word zaterdag vervangen) en mn remvloeistof-niveau zat een heel stuk onder zn minimum. Stap in, rijdt weg, druk op mn rem, nog meer, nog meer, en pas op het laatste stukje van mn pedaal begon hij een klein beetje te remmen ![]() Dus gelijk langs de kant van de weg maar ff 150 ml erbij gegooid, en toen deed ie het weer ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vandaag mn velgen gestraald+in de blanke lak gezet:
Voor: ![]() Tijdens : ![]() Na : ![]() Een stuk netter, al zeg ik het zelf ![]() |
|
||||
|
||||
![]() netjessssss
|
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig..........!!!!!!!!!
|