![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja, klopt, de Autobahn, ook zo´n geweldige duitse uitvinding.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zeg je verkeerd ![]()
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka Last edited by Luuk : 16-07-2006 at 19:33. Reason: we houden het wel netjes |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Porsche heeft de Volkswagen Kever bedacht en ontworpen naar ideen van "Onkel" Adolf, die wou een betaalbare auto voor het Duitse volk die maximaal 1000,- Reichsmark zou kosten, zodat iedere Duitser zich een auto zou kunnen permiteeren, wat je zei was dus de helft van de prille VW-historie.....aan Adolf en zijn Nazi-trawanten hebben we trouwens ook het idee van de Autobahn te danken. Maar iets anders, het begint hier nu toch tamelijk off-topic te worden, de titel van deze thread was toch "Nederland-Portugal, wees er maar niet blij mee"? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooie he voetbal!
![]() ![]() ![]() Ik heb niks tegen duitsers,maar kon het niet laten om zoon oranja duitse helm te kopen! Het feit is dat duitseland een fout heeft gemaakt in het verleden en nog steeds de prijs daarvan betaalt. En dat is bevoorbeeld met voetbal.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als je als land drie keer wereldkampioen voetbal bent geworden, heb je toch weinig fout gedaan, dacht ik zo..... |
|
||||
|
||||
![]() Ik bedoel meer in de zin van,het spotten van het verleden.
![]()
|
||||
|
||||
![]() |