![]() |
|
||||
|
||||
![]() Sinds vandaag met een verse APK
![]() Nieuw stadslichtje en H4 lampje erin en twee nieuwe ruitenwissers was weer voldoende. Op naar de 200xxx (nu 185150) ![]() Tevens weer een klein updateje. Setje wielen nummer #4 is weer een feit; ![]() ![]() Sluip"reclame" ![]() ![]() Heb al 2 nieuwe (kortere) schokbrekers liggen voor de voorzijde. Nu nog op zoek naar 2 kortere veren. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Goed man
![]() Zakken met die bak!
|
||||
|
||||
![]() Auto heb ik vandaag precies 1 jaar
![]() ![]() Zakken gaat ie zeker. Denk toch dat het 60mm gaat worden ![]()
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciteerd!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Veren zijn ook besteld en er liggen (weer) nieuwe wielen klaar
![]() De veren kan even duren, want die komen van onze oosterburen vandaan.. Alles op z'n tijd ![]() ATS Cup velgen zijn in principe te koop! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zit even met een vraag/dilemma;
Tijd geleden 60/40 veren van een Audi typ81 gekocht via Ebay. De 60 veren zitten er nu voor op. Nu wil ik ipv het schroefset wat nu achter zit de 40 veren monteren. Daarvoor moet ik even een setje nieuwe achterschokbrekers aanschaffen. Moet ik nu de dempers van een Audi typ81 pakken, of gewoon die van de Passat 32B? Ik heb de -40 veer al naast de originele 32B veer gelegd, en de orignele is iets breder en 1 van de 2 uiteinde is anders. Ik dacht dat de achterzijde bij 32B en typ81 hetzelfde was ![]() Als ik op save wil spelen koop ik 32B dempers en veren, maar misschienlijk krijg ik dan gewoon dezelfde veren. Graag jullie mening wat te doen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Als het toch denkt dat het heltzelfde is speel j toch op save en koop je de 32B spullen. Weet je ook zeker dat het past
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Achter kun je de Audi spullen niet gebruiken. Dan word hij zo laag dat je de bodem op de grond ligt. Ook zonder verlagingsveren. Die schokbrekers zijn veel te kort. Waarom wil je de schroefset eronder uit als ik vragen mag. Het leek mij een mooie oplossing. Wil mijn Santana ook nog steeds verlagen vandaar.
|
||||
|
||||
![]() Okay, wordt dus gewoon 32B spul bestellen
![]() Schroefset wil ik eronderuit hebben omdat het veeeeel te stuk is. Het was inderdaad een mooie oplossing, maar zelfs met rustig rijden vliegt alles nog door de kofferbak ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Komt dat doordat de set op de bumpstops ligt of heb je nog wel voldoende veerweg over?
|
||||
|
||||
![]() Achter is ie niet veel lager dan origineel, dus lijkt me sterk dat ie op de bump stops bumpt
![]() ![]() Vandaag heb ik bij Ernst (Evilnyntje) een (eigenlijk 2) rolo opgehaald voor over de laadruimte. Is zo goed als compleet, mist alleen een kunststof strip om het geheel mooi af te werken ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vanavond heb ik de achterkant wat omlaag gebracht. Nu heb ik nog maar 2,5cm draad over op het schroefset (eerst 6cm). Maar jezus, ik dacht dat ie eerst al stug was maar nu is het echt niet normaal. Een stalen pijp was een betere oplossing; veel goedkoper
![]() Niet echt prettig dus (zeker niet als je morgen 200km moet afleggen ![]() Kan iemand de originele hoogte meten van een 32b? En het liefste van de grond tot de wielkastrand. Momenteel zit ik op 57 a 58cm, maar ik heb geen idee hoe hoog origineel is ![]()
|
||||
|
||||
![]() Cool ride Gijs !!!!!
|
||||
|
||||
![]() Ik heb hem zondag in Oss gezien en vond hem me al bekend uitzien maar wist niet dat hij van jou was.
Was wel een opmerkelijk gezicht een 32b tussen al dat tuningspul ![]()
|
||||
|
||||
![]() De hoogte meet je altijd op van midden wielnaaf tot onderkant wielkastrand. De band velg combinatie heeft immers niet altijd dezelfde hoogte!
|
|
||||
|
||||
![]() Welke strip mis je gijs? Die kleine dingen?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Comfort is voor mietjes ![]() Maar ik zat met mijn 32B achter op 65 cm [van de grond tot de wielkastrand] als ik het goed onthouden heb ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Thnx voor de reacties
![]() Quote:
Haha ja hij viel wel op tussen al die gifgroene-tupperware golfjes etc ![]() Quote:
Die strip (weet niet of dat de juiste benaming is ![]() ![]() @ Ruben; zal de naaf eens meten en dan de naaf van m'n "nieuwe" 32b. Ik heb nu namelijk 195/45, en dat is qua omtrek iets kleiner dan de originele 165/80 banden ![]() @ Ebut; dan ben ik maar een mietje ![]()
|
||||
|
||||
![]() Er zit nog werk aan, maar kon het niet laten om ze er ff onder de zetten;
![]() ![]() ![]() ![]()