![]() |
|
||||
|
||||
![]() Aangezien mijn broer deze week op Schiermonnikoog is voor zijn school, en ik wat tijd over had voor zijn velgen. Heb ik die maar even afgemaakt
![]() Ik had tenslotte zijn Scirocco stoelen al gekregen en gemonteerd. Dus wel zo eerlijk ![]() Aangezien een van de velgen me het randje mislukte (de plakband tekende af), had ik even wat grappigs uitgeprobeerd: Ik vondt het wel leuk, en me ma was er ook wel tevreden over. Maar me pa en broer vonden het beide te druk. Toch waren het wel hele leuke foute velgen zo! ![]() Dus toen heb ik ze maar zo gemaakt ![]() En allemaal samen: Groetjess!! |
|
||||
|
||||
![]() vind het wel vet in dat groen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tja hoor et te vaak ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat groene werd echt ff te veel. Een compleet groen hart had misschien wel leuk geleken... Maar die hele auto is ook al groen en zo, dus dan is goud wel een leuke afwisseling
![]() Heb ondertussen nog wat dingetjes voor de Golf gekocht: GTI Tittentacho met Verbrauchsanzeige ![]() ![]() Carterbeschermer (Origineel VW) nu nog in handen van de postbode ![]() Nieuwe radiateurdop... de oude was lek ![]() ![]() ![]() Wat hebben we verder gekocht... oja, 2 spoorverbreders van 15 mm, maar die moeten ook nog afgeleverd worden ![]() En natuurlijk nog de spullen die ik op Bockhorn gekocht heb: Passat TS sportstuur (helaas mist de naafbekleding) Ruitenwisserarm met windvleugel (Golf GTI en Cabrio) Compleet dashboard, alleen maar om het dashboardklepje ![]() Rechterbuitenspiegel Tellerkabel voor 1500-1800 (voor de ombouw) Demper met edelstalen S-pijp Lichtschakelaar met dimmer Mistlampenschakelaar En volgens mij vergeet ik nog wat... ![]() Ik kan in ieder geval eerst weer vooruit ![]()
|
||||
|
||||
![]() Oeh, mijn bandjes liggen sinds vandaag bij de leverancier!
![]() ff een visuele impressie Dunlop SP2000 in de maat 175-50-13... Gaat echt strak lijken op mijn Ally Cats! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hoe gaat het eigenlijk met de kikker uit veendam ben nu eigenlijk wel ff nieuwsgierig hoe de velgjes staan
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Liggen gemonteerd en wel in de schuur. Staat de Golf nog meer te wachten namelijk ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Binnenkort toch maar eens wat updaten hier
![]() Heb de laatste tijd niet zo heel veel aan de Golf gedaan eigenlijk... Stalen 5,5Jx13 GTI velgen met winterbanden eronder, oude grille met rode GTI lijsten er voor, GTI interieur met schotse ruiten erin. Was een pens vol werk trouwens... Stoelen van een Scirocco 1 waarvan de frames niet pasten, frames van een Scirocco 2 gebruikt (met hoogteverstelling!) en een achterbank opnieuw laten bekleden... Wat nog te wachten staat is een 1800 EX blok. Het blok is nu helemaal kaal, een paar dingen moeten nog gespoten worden en dan kan het weer in elkaar. Oliekoeler heb ik nog liggen van een EG blok, complete stuurbekrachtigingsset en een berg nieuwe onderdelen voor onder de motorkap... ![]() Sinds gister staat de Golf binnen, omdat de elektronica me in de steek liet. Geen ruitenwissers, aanjager, knipperlichten, achterlichten, etc. De oorzaak is nog niet duidelijk. Morgen de zekeringkast maar eens uit elkaar halen en schoonmaken en de massadraden controleren... ![]() Tot binnenkort! Oud-type GTI interieur... ![]()
|
||||
|
||||
![]() zo dus jij leeft ook nog
![]()
|
||||
|
||||
![]() heb volges mij ooit es net zown kleur groene mk1 golf gezien in winschoten bij de brezan...kan dat?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik hou de schijn alleen maar op ![]() Quote:
*schuldig* Ik werk daar hehe... Heb je nog wat gekocht of kwam je alleen de Golf bekijken? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hmm ik kwam toen dacht ik koper schroefjes halen voor een mk2 16V ![]() ![]() ![]() was voort spruitstuk.. schroefjes die ik had waren te groot dus moest andere hebben...volgens mij heb je me toen nog geholpen, je was met collega over vw's ant lulle ook...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zou best eens kunnen... Maar staat me niks meer van bij ![]()
|
||||
|
||||
![]() collega Jeroen?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jep, die heeft die achterklep van je gekocht toen, geloof ik
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dan ken je poppema vast ook wel, die haalt nog wel es wat spullen bij jullie weg volgens mij. Heb daar de golf staan.Moet ik nodig eens afmaken ![]() Ma heb nu fotows voor de kabelderij voor de fizz dus komt goed ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die ken ik wel ja. En nu je het zegt, ik heb hem wel eens aangesproken op die Golf van jou, dacht eerst dat ze hem gingen slopen hehe... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ghe, echt niet, daar ligt een gereviceerd blokkie in ![]() ![]() word wel weer wat ma moet ff tijd en zin hebben ![]() Heb ut nu ook druk met verhuizen, mun ouders moeten voor 1 maart over en het nieuwe huis is nog niet opgeknapt zeg maar..
|
||||
|
||||
![]() En WEER hebben we problemen! Zaterdag liet de motor me in de steek bij 120 op de snelweg... En nee, het gas was niet op. Op de vluchtstrook op benzine gestart en verder gereden naar m'n werk. Daar sloeg ie weer af en was niet meer fatsoenlijk aan de loop te houden
![]() Maar vanmorgen wou ik wegrijden en toen viel ie weer stil... ![]() Volgens mij is het een beter idee om het 1800 blok erin te hangen en dan maar verder te kijken... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Werkt de uitlaatspruitstukvoorverwarmingsklep nog wel?
GF blokje is het toch (60 pk 1.3, vergelijkbaar met de HH 1.3 uit o.a. de Polo 1f GT) Nou weet ik niet of een verdamper ook kan bevriezen (aangezien je ook op gas rijdt), maar met wat kouder en vochtig weer is een bevriezende carburateur doodsoorzaak nummero uno.. Wat enorm helpt om het probleem 'wazig' te maken: Na een paar minuten is het probleem als sneeuw voor de zon vertrokken en kan je weer rustig verder rijden.. tot de boel weer bevriest.
|