![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Update!
Ben nu met de achterste wielkasten bezig, wat een puinhoop. Verder heb ik alle foto's van mn site voorzien van een watermerk. Wat een werk, ga nu slapen (0.50 uur). www.vwgolfmk2.tk |
|
||||
|
||||
![]() Zo dat is een beste bult werk, als je dat met die randen voor elkaar krijgt zoals Jelmer. Wordt dat zeker heel dik!
Edit: Mijn achterste randen waren ook niet lekker, heb de roest weggehaald maar moeten eigenlijk aangelast worden, kun je wel zien in mijn topic! |
|
||||
|
||||
![]() Ja het is idd een hoop werk. Zie vooral op tegen die "nieuwe" wielkasten. Ben zeer benieuwd, maar zover zijn we nog niet.
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Was koudijs schilfers stralen niks voor je geweest, beetje laat ik weet het. Straalt alles tot en met tectiel eraf tot de lak.
Maar komt je tankdop nu achter je achterlicht ofzo? Of begrijp ik je verkeerd? |
|
||||
|
||||
![]() Dat koudijsstralen is (dacht ik, of ik ben verkeerd geinformeerd) nogal prijzig en ik moet mn chassis dan door het land sturen, vandaar dat ik het op deze manier doe. Daarnaast bespaart het me wat centen. Het kost wel tijd, maar ik zie het als hobby.
Er komt zoiezo een allu tank in, maar ben er nog niet uit of ik uberhaubt wel een tankdop aan de buitenkant van de auto doe. Achter het achterlicht is idd wel stoer, heb ik wel eens meer gezien. Maar zo'n spacro dop is natuurlijk ook mooi. Maar zover ben ik nog lang niet. |
|
||||
|
||||
![]() Zet je die dan in een plastic zijruit, heb je niet die benzine lucht in de auto.
|
|
||||
|
||||
![]() Beste Guust,
Ik heb je topic verplaatst naar watergekoelde projecten. Daar hoort ie denk ik beter thuis dan in offtopic ![]() Veel succes met je project.
|
||||
|
||||
![]() Mag je "plastic" ruiten hebben dan? Anders zou het wel ideaal zijn idd. En die lucht had ik nog niet bij stil gestaan, goed man!
|
|
||||
|
||||
![]() @ Sander, las net je PM, bedankt!
|
|
||||
|
||||
![]() wow deze had ik nog niet gezien.
Ik heb net heel je website door zitten nemen, echt super hoe je alles aanpakt !!! Wat is eigenlijk je plan met het blok ? Ik las al dat het 1.6 er wel weer in kwam maar wel gekieteld, wat zijn daar de plannen van ? |
|
||||
|
||||
![]() Het blok ga ik helemaal reviseren, of laten revesiren, hangt van de kosten af. Denk aan de standaard dingen als ik het over kietelen heb. Dus vliegwiel afgedraaid, andere nokkenas, en zoiezo iets met carburateurs, bijvoorbeeld dubbele webers.
Geen turbo of nos of wat dan ook. Op moment van schrijven komt er geen zwaardere motor in ofzo, want dit brengt weer een hoop extra kosten mee. Eerst maar eens zo... we kunnen na een paar jaar altijd nog kijken of we een leuk TT blokje op de kop kunnen tikken ![]() Maar zover zijn we nog lang niet! |
|
||||
|
||||
![]() Tja of dat van die plastic ruiten mag? Denk van wel eigenlijk. Is ook nog eens gewichtsbesparing. Die nieuwe Honda Civic Hatchback bijvoorbeeld, zou die van achterruit van glas zijn?
Denk dat je de RDW moet bellen wil je het weten. |
|
||||
|
||||
![]() Zit meer te denken in geval van nood, als je zo'n mooi lexaan of plexiglas ruit hebt, die trap of sla je niet zomaar even kapot. Lexaan al helemaal niet. Dus daarom dat ik me dat af vroeg. Maar idd, even informeren bij de RDW wanneer we zover zijn.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat bedoel ik ook met plastic ruit. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja ik weet dat jij dat bedoeld ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() leuk zo jjoh ook met die website.
eigenlijk moet je er alleen even een terug functie bij maken nu moet je aldoor een oud scherm weg klikken en een nieuwe openen. maarjah het gaat om de golf richt je dan daar ook maar op haha. gr frank |
|
||||
|
||||
![]() ik kan ze idd in hetzelfde scherm openen, zal er eens een keer naar kijken.
De mensen klikken niet graag meer hoor ik wel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Update!
www.vwgolfmk2.tk --> 9 november Heb dit keer een heel lul verhaal erbij zitten! ![]() En speciaal voor VWMK2DRIVER hoef je niet meer het oude scherm te sluiten, succes! |