![]() |
|
||||
|
||||
![]() @ manace, denk er nog wel even over na
@bleu edition, motor verwisselen iets teveel van het goede. deze motor is ook nog goed, maar denk dat de carb niet je van het is.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik heb ze jammergenoeg niet onder mijn 3 GT "Special", ik heb zo´n soort stervelgen van Votex, beetje te vergelijken met Azev´s. Die zaten eronder toen ik de auto kocht en de originele BBS helaas niet. Ik denk wel dat `t meer tijd vergt om die BBS´en te reinigen. |
|
||||
|
||||
![]() valt mee het reinigen, een jordan tandeborstel klaart de klus en geeft je een gezonde lach.
![]()
|
||||
|
||||
![]() eindelijk nieuwe velgen gescoord, zender turbo 1. 6j, 4x100 en 14 inch. zal een tijd duren voordat deze er onder zullen komen. eventueel ook te koop, want me vriendin is er nog niet zo kapot van.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Wat kosten ze dan en waar kom je vandaan??
|
|
||||
|
||||
![]() zo, net de golf opgehaald van de APK. hij was afgekeurd.
-versleten banden -wiellager achter -ruitenwissers verrot -gaatje in de uitlaat niks bijzonders dus. ben ook naar golf1onderdelen geweest in assen, hier heb ik sierstrips gekocht voor in de ruitrubbers. ben benieuwd hoe dat gaat staan. wat ik hoor is het een klote werkje, maar eindresultaat zou het wel weer goed maken. foto's volgen dan nog wel
|
||||
|
||||
![]() voor als je vragen hebt over het bevestigen van die sierstrips, zou idd wel eens lastig kunnen zijn, ga dan eens naar het forum hiervan:
http://www.golf1-ig.de |
|
||||
|
||||
![]() wat vraag je voor die zenders dan?
|
||||
|
||||
![]() zenders 400 euro, maar ga eerst kijken hoe ze gepolijst staan onder de golf
|
||||
|
||||
![]() hey
afgelopen zaterdag een beetje een drama, want de versnellingsbak had het begeven, dit was al niet zon beste, dus deze week even een andere versnellingsbak ophalen. wel 3 pirelli velgen opgehaald, kijken of we er een 4e bij kunnen vinden. mocht ik er 4 hebben worden ze natuurlijk gepolijst, alleen de naafkapjes zijn van plastic, dus daar ff andere voor zien te fixen. ![]() ![]() omdat ik dacht dat ik nu eindelijk al het technische afgerond had, ff een beetje de auto opleuken. ![]() en had nieuwe sierlijsten gehaald voor in de raamrubbers. (Zie Topic) deze zijn in de hoeken gaan stuiken en zijn haarscheurtjes in gekomen. ![]() beetje slechte foto, maar ff voor het idee. deze week nog weer even achteraan bellen. al met al, schiet het niet op. boodschappenlijstje -bumpers met chromen bies voor en achter -achterlichten (wordt aan gewerkt) -koplampen met kruis(wordt aan gewerkt) -1x 15 inch pirelli velg et 38 5,5J 4x100 -4 aluminium naafkapjes Mocht je interesse hebben in de velgen, mail gerust. de zender velgen zijn zo goed als verkocht, komen onder een renault 9 ![]()
"I Only Support Gay Marriage If Both Chicks are Hot" Last edited by levis : 18-06-2006 at 22:31. |
|
||||
|
||||
![]() hey
kleine update van de auto. heb de laatste tijd veel problemen gehad met de versnellingsbakken. na nr. 4 had ik eindelijk het gewenste resultaat. heb er een 5 bak onder gezet van een golf cabrio, alle sierstrips vervangen in de ruitrubbers en ook zijn de volksforumstickers geplaatst. de steenslag kapjes waren ook niks meer en zaten vast gelijmd dus deze heb ik nieuw besteld bij volkswarenhaus.de en vandaag gemonteerd, super eindresultaat. ook nieuwe achterlichten van ebay.de en een setje kruiskoplampen gekocht, die moeten nog gemonteerd worden. 17 september op naar de mk1 meeting. nu nog een setje bumpers met chromen biesen, blauwe kentekenplaten,1 pirelli velg en als ik er tegen aanloop een enkele gril met chromen bies, maar op den duur komt de dubbele schijnwerpers er weer in om het origineel te houden. ![]() ![]() ![]()
"I Only Support Gay Marriage If Both Chicks are Hot" Last edited by levis : 12-08-2006 at 15:58. |
|
|||
|
|||
![]() Zal hem goed staan die pirelli velgen.
|
|
||||
|
||||
![]() Gaat hard de goeie kant op Levis.
Maar als je toch je dubbele lampen wilt houden voor, dan zou ik de koplampen niet vervangen door kruiskoplampen. Vind die combinatie niet zo geslaagd. Succes verder, en tot 17 September. Groeten LRR
|
||||
|
||||
![]() Quote:
het zijn geen heldere kruiskoplampen, want dat staat al helemaal niet, maar ook de normale vind ik ook niet zo staan, heb er al een setje ingehad en was niet zo, we kijken wel even, probleem is dat er roest in 1 koplamp zit dus daar moet ik even een andere voor vinden. mocht ik een enkele gril vinden wil ik graag heldere kruiskoplampen en gaan deze lichten weer de bingo in.
"I Only Support Gay Marriage If Both Chicks are Hot" Last edited by levis : 12-08-2006 at 18:36. |
|
||||
|
||||
![]() ziet er echt mooi uit,echt een mooie wagen word het zo,kleurtje ook.. toppie!!
|
||||
|
||||
![]() origineel is ie toch het mooist, die auto kun je beter zo laten!
|
|
||||
|
||||
![]() blauwe kentekenplaat achter gemonteerd en de nieuwe achterlichten.
![]() ![]() nu nog een nieuw setje bumpers.
|
||||
|
||||
![]() Die blauwe platen zijn toch officieel niet toegestaan op een`83er?
Het blijft een mooi wagentje, GX, mooie uitvoering.
|
||||
|
||||
![]() nee,klopt. who gives a fuck
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De sheriff´s!