![]() |
|
||||
|
||||
![]() En je moet hem schorsen .. anders kan je nog een administratieve boete opgelegd krijgen .
Die rolt soms automatisch uit het systeem zo pardoes op je deurmat |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoor wie het zegt... Mr. APK himself!!!! ![]() Heb je zelf wel iets in je wagenpark waar APK op zit??? ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja hoor, die 335i Variant die ik gister op mijn naam heb gezet is APK gekeurd :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() k moet toch es op speurtocht naar die mail
|
|
||||
|
||||
![]() @ bientje...neen dank je..heb nog een type 2 gti in de schuur staan..de volgende aankoop wordt dan eindelijk een luchtgekoelde...maar eerst ff mn schuur bouwen!!!!!
greetz..Vic... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heeft ie m jou in je maag gesplitst???? ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
de papieren liggen erin, dus ik heb hem gewoon mezelf toegeeigend ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik rij hem morgen even weg en begin van de week aan het maken van de schokkers... kan die naar de apk GEREDEN worden, ik reed er tot een maand geleden nog aktief in dus die 10 minuten kan dan ook nog wel... beetje sluip routes enzo
|
|
|||
|
|||
![]() schorsen kost bij auto's ouder dan 15 jaar maar €22,70.kan je haar een jaar laten staan(niet op de openbare weg,da's duidelijk).
heb net afgelopen maandag mijn nieuwe barrel laten schorsen,zodat ik lekker de tijd heb om hem op te knappen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() de man van de Brezan wel...
![]() meende 50 per schijf en euro 25 voor de blokken ongeveer...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hwil niet als een mierenneuker over komen hoor, maar volgens mij zijn het lindebomen. kijk maar, dit is een linde blad en dit is een beuken blad |
|
||||
|
||||
![]() linde, ja volgens mij is dat het! Maar het is wel luizenschijt wat op mijn auto zit, zitten er in lindebomen ook luizen?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja, luizen, rupsen, spinnen, vogels, enz...de linde heeft een zeer voedingsrijk blad. dus kortom bijna alles wat schijten kan zit in zo'n boom! :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() Olifanten ook? Die kunnen nogal schijten, en veel
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
:biggrin: ben ik ff blij.ik heb ook nog een renault clio ![]() ![]() nee,voor mij maar weer vw.gaat bijna nooit stuk,en als het stuk gaat vallen de kosten over het algemeen best mee. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Idd! je heb gelijk! Kijk maar naar de blaadjes op biens auto... Maar de vieze aanslag komt van luizen en daar zijn we het over eens ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ja luizenpoep auto is het nu...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() hete zeepsop gebruiken
|
|
||||
|
||||
![]() die straat waar sabine woontstaat daar al heel lang om bekend. Er zou al 10 jaar geleden wat aan die bomen gedaan worden.
reed er pas nog langs en zat toch ff te kijken of dat die nou van bientje was |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
G@&*%$@*mme,ik kan er niks aan doen,maar wat een onwijs gave auto :biggrin: .die van mij moet ook zoiets worden,maar dan mat grijs ![]() |